Geef Donald maar een broek! Die eend loopt de hele dag zijn vogel te showen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heul niet duur, ik ga eens kijken of ik dat aan Donald ga geven voor zijn kerst
Ik las blow jobquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe gek en geef hem een jaar kado !![]()
ken net...
Juud lust geen worst, arme Dementor.quote:
ga nou niet verpestenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb al jaren een payserver. Spotnet is wel stukke langzamer imo.
Eweka?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb al jaren een payserver. Spotnet is wel stukke langzamer imo.
nu lust ik ook geen worst meer nee, vin je het gek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Juud lust geen worst, arme Dementor.
Ik heb geen keus even. FTD moest weg dus vandaar. Het duurt alleen twee keer zo langquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga nou niet verpestenik was al zo blij met dit...
nah... ik ga nou niks meer veranderen, is goed zodeze snap ik nu...
da's al heel wat
Tweakquote:
ja daar had ie nog over, daar was een rechtzaak over en dit in 1 dag oudquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen keus even. FTD moest weg dus vandaar. Het duurt alleen twee keer zo lang
trusten en lekker slapen straksquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
vast slaap lekker ben ff P&W kijken weltrusten allemaal
mocht je er hulp bij nodig hebben of bij aansluiting of wat dan ook danquote:
ow... ik dacht ik heb iets gemist ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr belastingaangifte...tis nl weer die tijd
Heb hem al de deur uit. Zelf gedaan, ben zo trotsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr belastingaangifte...tis nl weer die tijd
dat soort dingen besteed ik beter uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb hem al de deur uit. Zelf gedaan, ben zo trots![]()
Zal dus wel fout zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb hem al de deur uit. Zelf gedaan, ben zo trots![]()
Zal dus wel fout zijn.
Nou, ik krijg geld terug volgens mijn berekening, dus dan heb ik zo mijn twijfels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon goed...beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor
Welnee.....je krijgt geld terugquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik krijg geld terug volgens mijn berekening, dus dan heb ik zo mijn twijfels.
Ja, vanaf 1 maart is dat zo, maar dan nog staan er van die idiote vragen in die zelfs als je ze 10x leest ze nog niet snapt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat vullen ze toch bijna van A tot Z voor je in tegenwoordig?
Moet 'em nog doen ja
Als je dat kunt posten dan doet FOK! het weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
Bedankt voor het lucht zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat kunt posten dan doet FOK! het weer
hoe kan dat nou?quote:
Doen wij nu ook een jaar of vijf. Eerste paar jaar leverde dat echt bákken met geld op! De laatste twee jaar niet meer. Hij kan dit jaar dus maar beter op de proppen komen met iets goeds anders gaat hij de Philipsjes en Dreesmannetjes maar weer uit de brand helpen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat soort dingen besteed ik beter uit
ik zou best een Dreesmannetje/vrouwtje willen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen wij nu ook een jaar of vijf. Eerste paar jaar leverde dat echt bákken met geld op! De laatste twee jaar niet meer. Hij kan dit jaar dus maar beter op de proppen komen met iets goeds anders gaat hij de Philipsjes en Dreesmannetjes maar weer uit de brand helpen.
is dat programma nog niet uit de lucht ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net WIDM teruggekeken nu even kijken wie eruit is bij SST
Kolere zeg een paar nummertjes kopiéren wtfquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon goed...beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor
Wat lul jij nu weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolere zeg een paar nummertjes kopiéren wtf
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat programma nog niet uit de lucht ?
Je moet gewoon van de stekkers afblijven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?
als ie bij mij uit de lucht was, was ie dat bij jou toch ook?
je zal wel weer niet hebben opgelet
Belasting aangifte invullen !!!quote:
ow.. daar kom ik ook niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet gewoon van de stekkers afblijven.
Wat lul jij nou weer. Ik moet het nog doen maar is appeltje eitje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet gelukt !!!
Neem eens wat slimmere mannetjes aan dan die van de stekkers af blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. daar kom ik ook niet aan![]()
![]()
daar heb ik ''mannetjes'' voor
Ja blijf maar even van de pillen afquote:
ow....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Ik moet het nog doen maar is appeltje eitje.
Ja iidquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow....
omdat je net zei ''ik geef het op''
maar dat ging dan zeker over iets anders
De laatste paar dagen heb ik niet gekeken, maar toen nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat programma nog niet uit de lucht ?
Lies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De laatste paar dagen heb ik niet gekeken, maar toen nog niet.
Dat domme gezeik over downloadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat ''gaf je op'' dan?
soms ben je zo onduidelijk...
Helemaal geweldig! Heimwee!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moots.
Hopeloos te laat natuurlijk maar heb je een fijne vakantie gehad?
Aww wat leuk. Dat het geweldig was dan, de heimwee is natuurlijk niet zo tof. En dan is het hier ook nog zo koud. Maar wel met een lekker zonnetjequote:
En al die tijd niet gedronken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Succes Liesje!
Ik ga de baby maar eens wakker maken, ik ben aan een voeding toe
Kind van z'n moeder, met dat uitslapen.... hij ligt gewoon al sinds gisteravond 21.15 in bed
Nope, gewoon geslapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En al die tijd niet gedronken?
Jij boft met zo'n goed slapend manneke, wel een teken dat ie slagroom van je krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |