Nou, ik krijg geld terug volgens mijn berekening, dus dan heb ik zo mijn twijfels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon goed...beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor
Welnee.....je krijgt geld terugquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik krijg geld terug volgens mijn berekening, dus dan heb ik zo mijn twijfels.
Ja, vanaf 1 maart is dat zo, maar dan nog staan er van die idiote vragen in die zelfs als je ze 10x leest ze nog niet snapt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat vullen ze toch bijna van A tot Z voor je in tegenwoordig?
Moet 'em nog doen ja
Als je dat kunt posten dan doet FOK! het weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
Bedankt voor het lucht zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat kunt posten dan doet FOK! het weer
hoe kan dat nou?quote:
Doen wij nu ook een jaar of vijf. Eerste paar jaar leverde dat echt bákken met geld op! De laatste twee jaar niet meer. Hij kan dit jaar dus maar beter op de proppen komen met iets goeds anders gaat hij de Philipsjes en Dreesmannetjes maar weer uit de brand helpen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat soort dingen besteed ik beter uit
ik zou best een Dreesmannetje/vrouwtje willen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen wij nu ook een jaar of vijf. Eerste paar jaar leverde dat echt bákken met geld op! De laatste twee jaar niet meer. Hij kan dit jaar dus maar beter op de proppen komen met iets goeds anders gaat hij de Philipsjes en Dreesmannetjes maar weer uit de brand helpen.
is dat programma nog niet uit de lucht ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net WIDM teruggekeken nu even kijken wie eruit is bij SST
Kolere zeg een paar nummertjes kopiéren wtfquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon goed...beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor
Wat lul jij nu weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolere zeg een paar nummertjes kopiéren wtf
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat programma nog niet uit de lucht ?
Je moet gewoon van de stekkers afblijven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?
als ie bij mij uit de lucht was, was ie dat bij jou toch ook?
je zal wel weer niet hebben opgelet
Belasting aangifte invullen !!!quote:
ow.. daar kom ik ook niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet gewoon van de stekkers afblijven.
Wat lul jij nou weer. Ik moet het nog doen maar is appeltje eitje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet gelukt !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |