Neem eens wat slimmere mannetjes aan dan die van de stekkers af blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. daar kom ik ook niet aan![]()
![]()
daar heb ik ''mannetjes'' voor
Ja blijf maar even van de pillen afquote:
ow....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Ik moet het nog doen maar is appeltje eitje.
Ja iidquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow....
omdat je net zei ''ik geef het op''
maar dat ging dan zeker over iets anders
De laatste paar dagen heb ik niet gekeken, maar toen nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat programma nog niet uit de lucht ?
Lies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De laatste paar dagen heb ik niet gekeken, maar toen nog niet.
Dat domme gezeik over downloadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat ''gaf je op'' dan?
soms ben je zo onduidelijk...
Helemaal geweldig! Heimwee!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moots.
Hopeloos te laat natuurlijk maar heb je een fijne vakantie gehad?
Aww wat leuk. Dat het geweldig was dan, de heimwee is natuurlijk niet zo tof. En dan is het hier ook nog zo koud. Maar wel met een lekker zonnetjequote:
En al die tijd niet gedronken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Succes Liesje!
Ik ga de baby maar eens wakker maken, ik ben aan een voeding toe
Kind van z'n moeder, met dat uitslapen.... hij ligt gewoon al sinds gisteravond 21.15 in bed
Nope, gewoon geslapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En al die tijd niet gedronken?
Jij boft met zo'n goed slapend manneke, wel een teken dat ie slagroom van je krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |