quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent toch debiel om daar te gaan zitten
quote:
Duck and coverquote:
Die stuurt de hond op me afquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja niet mijn woorden...Althans niet oorspronkelijk...Vraag gert
Tegenwoordig hooguit een poedel hoor.quote:
Geen Duitse herder?quote:
Die moest in het vorige topic, KUT!quote:
Nee ik kan 'r de laatste maanden wel lijen. Maar soury kennende mogen de bloedhonden ooit wel weer eens uit de kennel.quote:
moet jij geen tv kijken of doe je dat óók?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik kan 'r de laatste maanden wel lijen. Maar soury kennende mogen de bloedhonden ooit wel weer eens uit de kennel.
Als je zwanger bent dan weet je wel waar actie te vinden is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marrije het volgende:
Bij die TT denk ik meteen aan die griet in dat programma van Carolien Tensen tijd terug, met al die zwangeren, dat één van die zwangeren een rondleiding gaf door dr huis en bij haar slaapkamer zei: en dit is waar de actie is
Daar gaat mijn vriendenkringquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik kan 'r de laatste maanden wel lijen. Maar soury kennende mogen de bloedhonden ooit wel weer eens uit de kennel.
TV is al kut Pietquote:
Ik weet 't muisquote:
Oók. Maar het is zó spannend! Af en toe even bijkomen in deze serene oase.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
moet jij geen tv kijken of doe je dat óók?
hoooooooooooooommmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók. Maar het is zó spannend! Af en toe even bijkomen in deze serene oase.
Natuurlijkquote:
Pm sturen hoeft zeker niet?quote:
Yep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pm sturen hoeft zeker niet?
Aan het topic te zien ben ik de enige die zou willen
Die schaamhaarpoedel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
En 10 en 17 maart kan ik niet![]()
Bommer, ik had die jongen (ik ben zijn naam even kwijt) wel eens in het echt willen zien stuntelen
En dan een Ian in slipje op de keukentafel vindenquote:
Herinnert me aan een vriendje van vroeger, mijn zus noemde hem altijd Schaamhaartjequote:
Dan hoeft een PM sturen niet neequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herinnert me aan een vriendje van vroeger, mijn zus noemde hem altijd Schaamhaartje
Dat is voor mensen aan wie je een hekel hebt.quote:
Pietje kom er maar in! :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is voor mensen aan wie je een hekel hebt.![]()
Al krijg ik honderd pietermannen toe ga ik daar nog niet zitten.
Het laatste wijf dat ik zo heb zien janken was Eva nadat zij en Adam toen zij het huis moesten verlaten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
zo heb toch nog gelachen vandaag hahaha die monique gaat bijna dood van leurevedu, ach ze kon het net 3 weken en hij is nu al richting vliegveld op weg naar een lekkere vent![]()
Nou SST gaat nu voor mij beginnen we zien nu een jankende monique snikkend en snotterend![]()
Dan is het wel minder leuk ja, als je geen flauw benul hebt wat er speelt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zou best willen gaan hoor, als ik kon.
Vind het altijd wel boeiend om te zien hoe zoiets in zn werk gaat.
Maarja werk enzo, bovendien geen flauw idee waar het over gaat.
Wat gebeurt er daar tijdens de reclame?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is het wel minder leuk ja, als je geen flauw benul hebt wat er speelt.
Maar ik vond het leuk vorige week! Het is heel opgefokt en phoney, maar iedereen wéét dat ook.
Dus dan loop je door een enorme hal en kom je in een hoek van die loods ineens in een aangekleed gedeelte met lampen en glitters en een zooi camera's. Wow, Hollywood!
En dan begint het koortsachtige gedoe rond de uitzending.
En gaat er alsnog van alles mis.
Dat lijkt me echt weleens leuk om te zien, al die nepquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik vond het leuk vorige week! Het is heel opgefokt en phoney, maar iedereen wéét dat ook.
Dus dan loop je door een enorme hal en kom je in een hoek van die loods ineens in een aangekleed gedeelte met lampen en glitters en een zooi camera's. Wow, Hollywood!
Ja tof is datquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan gespen ze Renate een voorbinddildo om en moet Bart de.. o nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gebeurt er daar tijdens de reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |