Ho ho, het is mijn interpretatie van de beelden hè, niet dat ik de moeite neem om te luisteren dat die muts tussen het janken door te vertellen heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een dom wijf. Hoogbegaafd is toch niet zo aantrekkelijk.
ah zit dat zo, ik vind het zonde dat hij eruit is, maar ja, ik kijk dan ook nauwelijksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou geloof ik al niet dat de telling van de stemmen helemaal eerlijk gaat en daarbij komt dat Maik een beetje als slechterik is neergezet, Servio als de gezellige regelnicht en Alex vooral stemmen uit medelijden heeft gekregen.
Ik denk dat het zo zit, want ik heb voor het laatst afgelopen zondag streams gekeken en haal mijn info vooral uit de streamverslagen en af en toe een beeje COS lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah zit dat zo, ik vind het zonde dat hij eruit is, maar ja, ik kijk dan ook nauwelijks
Alex is de saaiste van de drie die gisteren op de bank zaten, maar ook de "gewoonste".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou geloof ik al niet dat de telling van de stemmen helemaal eerlijk gaat en daarbij komt dat Maik een beetje als slechterik is neergezet, Servio als de gezellige regelnicht en Alex vooral stemmen uit medelijden heeft gekregen.
Als ze nou maar niet komt FOK!ken als ze t huis uit is....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
Mornink.
Monique zwelgt in de slachtofferrol. Voortdurend. Héérlijk vindt ze het, om vanuit een basishouding dat haar onrecht wordt aangedaan, verongelijkt te doen en medelijden te scoren.
Ze kennen elkaar net 3 weken, en als t echt de liefde van haar leven is dan is hij dat over 10 weken ook nog wel, als ze er niet voor die tijd uitgestemd wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:45 schreef Toverheks het volgende:
heb zo gelachen gisteren met SST wat een dom wijf die hele monique ze riep nog mijn eerste man in me leven het ontbrak er nog aan dat ze niet riep, jahaaaaaaaa maar ik hou van hem, echt je geeft je op voor een spel, er kan er maar 1 winnen en je zit er niet voor een zak pepernoten, echt ik zou me kapot schamen als ik onder de dekens rare bewegingen maak met het besef me ouders kijken ook, maar ik zou me nog meer schamen als me ouders me zo zien zitten janken, en niet normaal janken maar met van die uithalenwat heb ik gelachen gisteren
ach leandra moest zo lachen gisteren en vooral met haar uithalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar net 3 weken, en als t echt de liefde van haar leven is dan is hij dat over 10 weken ook nog wel, als ze er niet voor die tijd uitgestemd wordt.
Tis vrijdag he, dus wat dacht je van vis?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Laysa het volgende:
* Laysa stort zich dramatisch ter aarde en roept uit: wahhhhaaaaaat moehoeten weheeee nuhuuuj eten vanaaahhhhvoond
Ja hallo....lig ik hier dramatisch met gierende uithalen te snikken kom jij met visquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tis vrijdag he, dus wat dacht je van vis?
Die knijp je uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hallo....lig ik hier dramatisch met gierende uithalen te snikken kom jij met vis![]()
Maar we gaan wat halen want we hebben gezellig een mee-eter
En ik denk dat alle volksvertegenwoordigers ons ook vertegenwoordigen! En toen kwam er een éénhoorn aan mijn éénhoor zuigen voor de echte aardbeien-smaak lolly!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef hondjes het volgende:
Ik ga er vanuit dat het stemmen heel eerlijk gaat.
ik had vanille smaakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik denk dat alle volksvertegenwoordigers ons ook vertegenwoordigen! En toen kwam er een éénhoorn aan mijn éénhoor zuigen voor de echte aardbeien-smaak lolly!
Tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef hondjes het volgende:
Natuurlijk bestaat Sinterklaas!quote:
quote:
quote:
Ik moet eens stoppen met steekproefsgewijs lezen.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat Sinterklaas!
Sinterklaas woont in Spanje, jij ook, dus als jij het zegt dan is het zo
Er kruipen in alle RLS'en tot nu toe wel érg vaak (eigenlijk altijd) twee of meer deelnemers naar elkaar toe in de percentages, waardoor het ineens enórm spannend wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef hondjes het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet eens stoppen met steekproefsgewijs lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |