Natuurlijk bestaat Sinterklaas!quote:
quote:
quote:
Ik moet eens stoppen met steekproefsgewijs lezen.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat Sinterklaas!
Sinterklaas woont in Spanje, jij ook, dus als jij het zegt dan is het zo
Er kruipen in alle RLS'en tot nu toe wel érg vaak (eigenlijk altijd) twee of meer deelnemers naar elkaar toe in de percentages, waardoor het ineens enórm spannend wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef hondjes het volgende:
Ik ga er vanuit dat het stemmen heel eerlijk gaat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet eens stoppen met steekproefsgewijs lezen.
oh lekker zo een makelijke jongen, maar JR was toch ook een makelijk kind heb je wel eens vertelt dus hij lijkt op zijn grote broerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef Leandra het volgende:
Hij was dinsdag 3 maanden...
En het moederen bevalt wel weer, zeker met zo'n lekker makkelijk kind![]()
Hij kijkt nu BabyTV trouwens, dat is helemaal the bomb
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
is het weer raak met laysa&D-K zie allemaal rare poppetjesvrijdag he dan gaan ze ff los
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
is het weer raak met laysa&D-K zie allemaal rare poppetjesvrijdag he dan gaan ze ff los
quote:
Ik sta regelmatig in de woonkamer aan mijn zak te trekken ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie jullie wel zo met zijn 2e staan in de huiskamer, jij met arcordeon
en Laysa met de tamboerijn
moet nu hardop lachen echt ik zie jullie zo staan hahha
Dat is toch woensdagavond?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
Nee, want dan heb ik colleges!quote:
Ja klopt, B was ook zo'n kind waarvan je er in je eentje 3 kon hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lekker zo een makelijke jongen, maar JR was toch ook een makelijk kind heb je wel eens vertelt dus hij lijkt op zijn grote broer
De melkboer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Met wie is dat dan op woensdagavond??
Ja en dan vallen er spaanders.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef Copycat het volgende:
Woensdag? Dan is de slager met twee gehaktballen aan zet.
"Wie voor mij werkt is mijn knecht".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben mans genoeg voor twee dus daarom heb ik meerdere vervangers moeten regelen.
Jesaja?quote:
Ik ben geen Protestant he! Dat hele sola scriptura is aan mij niet besteed.quote:
Ik ben ultramontaans!quote:
Dus je hebt geen regenbui?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ook, puickend naar huisch fietsen zo.
Een klant op de lopende band? Werk je bij een fitness-studio?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Op het werk vandaag trouwens Engelsche klant op "visite" die daadwerkelijk Ian heet.
Elke keer dat iemand 'm riep keek ik op
Mjah... Grappig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een klant op de lopende band? Werk je bij een fitness-studio?![]()
Ik vang even de werkzaamheden van Dementor op.
Dus als iemand Ian riep, vroeg jij: IK?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Op het werk vandaag trouwens Engelsche klant op "visite" die daadwerkelijk Ian heet.
Elke keer dat iemand 'm riep keek ik op
Maar hoe gaat het nu met de werkzaamheden? Word jij ook anaal genomen door die nieuwe wetgeving qua hoger onderwijs?quote:
Boeit me geen kudt op het moment.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het nu met de werkzaamheden? Word jij ook anaal genomen door die nieuwe wetgeving qua hoger onderwijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |