freemde manier fan schrijfenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zijn reden van twijvel tot nu toe
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vooral dingen aan het suggesteren die er helemaal niet zijn; wat TS ervaart is volstrekt normaal en komt veelvuldig voor in Nederland...
Op gevaar af voor antisemiet uitgenaakt te worden: dat beaam ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:47 schreef johnnylove het volgende:
En zoals een goede Jood beaamt verdienen zij het meeste geld aan de bezetting, immers ze handelen de gehele in -en export van het gebied af. .
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:45 schreef timaz het volgende:
Als je bij het Efteling Hotel via internet reserveerd, kun je dan in je reserering tickets voor droomvlucht de musical kopen?alvast bedankt
Ik naak je uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:02 schreef Kees22 het volgende:
Op gevaar af voor antisemiet uitgenaakt te worden: dat beaam ik!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
goeidag fokkers! wie er hier verstand heeft van paranormale dingen en fisilofische enz. kan mij vertellen of ik hoogbegaafd ben. bij het vaatwasser uitpakken weet ik altijd ik krijg het door zeg maar dat wat er gegeten is want ik eet zelf vaak nie mee of is het dat je wat ruikt en dann....
OK, ik ben er klaar voor!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Alcon het volgende:
Hallo,
Ik ben van plan binnenkort te gaan werken in de horeca. Het word of werken op een (gezellig) terras vlakbij het strand of een (deftig) restaurant in de centrum.
Maar wat ik nu niet snap is:
- De fooi die je ontvangt, is het mogelijk dat de desbetreffende restaurant alles voor zichzelf houd?
Of heb ik hier zelf ook inspraak in?
- Ik ben momenteel 20 jaar en volgens de bazin van de restaurant krijg ik betaald via de cao-loon.
Dit is ongeveer 5-6 euro per uur. ( Zonder fooi). Is dit acceptabel?
De loon bij de terras is nog onbekend.
Waar in?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef mschol het volgende:
DH centrum daarin tegen is wel groen, zonder het groen..
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:43 schreef thark93 het volgende:
hey,
ik at in het weekend bier met mijn vrienden en moet bijna altijd kotsen.
heeft er iemand tips zodat ik niet hoeft te kotsen? bijv. werkt domperidon? atte op een bepaalde manier.. iedere tip is welkom!
graag geen reacties dat ik niet moet drinke ofso
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |