en dan zeggen dat Servio er wél iets van konquote:
Had ik al gezegd dat ik heel blij was met die gratis streams die ik hier gewonnen had?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef AskMe het volgende:
Via zender 15 ben ik gedoemd om naar guido te kijken die vrij slaperig praat
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef Mylene het volgende:
Guido zijn moeder is Indonisch.
Karim denkt zijn moeder is opgevangen is kamp Vught![]()
![]()
.
had ik al gezegd dat ik jaloers benquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik heel blij was met die gratis streams die ik hier gewonnen had?
Joah....quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde, Philip en Guido![]()
.
die code werkt bij jou welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik heel blij was met die gratis streams die ik hier gewonnen had?
Lol, punt is dat ik volgende week ook weer deze streams wil...quote:
neem firefox met de blocker erop werkt fantastischquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die code werkt bij jou wel
Ik moet hem steeds opnieuw invoeren, en ik krijg gewoon reclame?
4,50 euro per week was 't toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, punt is dat ik volgende week ook weer deze streams wil...Naja, als het dan spannend genoeg is betaal ik wel of zo.
Huh? Ja hoor, eergisteren aangezet en helemaal geen last gehad, nooit 1 reclame gezien en als ik live kijken aanklik doet hij het gewoon. Ik denk dat je Pietje dan ff moet DM-en, waarschijnlijk is er dan iets mis met de code oid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg alvast dagEn tot vanavond
ga zo richting huis
latersssquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ga zo richting huis
Psies, als het leuk is dan heb ik het er wel voor over, eens zien wat er gebeurd.quote:
ga zo richting huis
ga zo richting huis
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef Mylene het volgende:
Servio moet blijven, puur voor zijn nichtenstreken en ergernis.
Alex is een dooie mus, dus daar kan helaas niets meer aan veranderd aan worden. Toch is het leuk is het leuk is als ie blijft. Puur om de reacties zijn.
Doe dan maar Maik.
Guido is aandoenlijk, een schatjequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef capuchon het volgende:
Ik vind die guido een aanstekelijke lach hebbe
tot vanaafquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ga zo richting huis
Precies, ik switch tussen de tv (zender 15 ziggo) en de reclame streams. Loopt tot nu toe primaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, als het leuk is dan heb ik het er wel voor over, eens zien wat er gebeurd.
[..]
Nee hoor van mij mag hij hier wel komen!!quote:
Denk dat de camera daar stuk is, of er mogen geen bikini's in beeld komen, kan ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef Chuckster het volgende:
Staat er eentje op stream 2 d'r doos te scheren of zie ik dat verkeerd?
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
[onschuldigkijkendemode] asjeblieft meneren van de redaktie, asjeblieft willen jullie stervio er vanavond heel hard uitknikkeren? wij, van FOK! willen dat zo graag en ik beloof u dat we dan alles voor u gaan doen voortaan. de studio schoonmaken, uw afwas doen, koffie rondbrengen enzo...ah meneren van de redaktie, wilt u dit asjeblieft voor ons doen?dank u ! [gewone mode]
man?? sorry ben ik voor afgekeurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.
Succes, het is rond het vriespuntquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
Shitt ik wil ook in m'n zwembroek in de tuin liggen terwijl de zon schijnt
ik heb het net geprobeerd.... heb er nu een ijspegel aanhangenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
En je vriend / man dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
Er is maar 1 man die mij in bed mag komen, dat is Philip![]()
.
Guido is te jong.
middagquote:
jij mag van hem drukken op dequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef capuchon het volgende:
Oeh Guido zegt gewoon het geheim van Gerard
he jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
Er is maar 1 man die bij mij in bed mag komen, dat is Philip![]()
.
Guido is te jong.
quote:
Ben bangquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het net geprobeerd.... heb er nu een ijspegel aanhangen
Oh vandaar. Maar toch.. voor jezelf dus. Dat je het wil, ok.. maar sommige zijn er heilig van overtuigd..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef Stability het volgende:
[..]
man?? sorry ben ik voor afgekeurd
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Kliertje41 het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag? ben net wakker
Zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
Dat zien mannenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij wijze van spreke dan.
Mijn man vindt Guido een homo.
Het water wordt plotseling koud.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Chuckster het volgende:
Worden er varkens geslacht ofzo? de tering wat een herrie
Hijs niet de enige man die dat vindtquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij wijze van spreke dan.
Mijn man vindt Guido een homo.
Even voor een nog betere orde, Laura en Joannaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde, Philip en Guido![]()
.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef pid1961 het volgende:
Zo, even een douche pakken en dan hup, richting de live show vanavond.
Lekker juichen als Maik of FAAlex er uit gaat.![]()
leuk !! heel veel plezier vanavond !quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef pid1961 het volgende:
Zo, even een douche pakken en dan hup, richting de live show vanavond.
Lekker juichen als Maik of FAAlex er uit gaat.![]()
Zoals gebruikelijk....beetje hangenquote:
Ja eindelijk weer wat gifjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Little_Lunatic het volgende:
Karim lacht best lievv
[ afbeelding ]
Jammer maar gelukkig komt dat vanavond wel als Servio exit isquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Huh? zo saai geweest vandaag
[/quote
Zoals gebruikelijk....beetje hangen
Thnx gaat lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk !! heel veel plezier vanavond !
Is het erg als ik hoop dat je dan niet veel plezier hebt vanavond?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Thnx gaat lukken.
Als de exit meewerkt en daar heb ik vertrouwen in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Is het erg als ik hoop dat je dan niet veel plezier hebt vanavond?
Oké, wie zijn dat en hoe moet ik deze situatie interpreteren? Hebben ze alleen lol met elkaar, of is er een dikke vette orgie aan de gang?quote:
Mazaru heeft mij gezegd hoe het moest, en ik vind ze leuk om te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer wat gifjes.Die mis ik. Mazaru ,maakt die vaak maar ze is er niet.
![]()
En ben het met je eens.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat is er met je cap skillz gebeurd?quote:
Is niet erg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat goed van mazaru!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mazaru heeft mij gezegd hoe het moest, en ik vind ze leuk om te maken) Dus al ik online ben dan plaats ik ze wel
ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Mylene het volgende:
Aafke weer jaloers omdat Joanna nu met iedereen knuffelt. Ze bedoeld natuurlijk Philip.
Spontane snoekduik van Jo en Aaf op Alex en Karimquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Oké, wie zijn dat en hoe moet ik deze situatie interpreteren? Hebben ze alleen lol met elkaar, of is er een dikke vette orgie aan de gang?
Iets met. 220 voltquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met het haar van Laura gebeurd?
ik gebruik nu gyazo normaal gebruik ik knipprogramma en upload ik via plaatjes uploadquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er met je cap skillz gebeurd?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef secretannie het volgende:
Guido heeft gedroomd dat servio eruit ging...!!!
en hij voelt dat soort dingen weetje (oh nee dat was iemand anders)quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef secretannie het volgende:
Aafke veel meer dan Joanna. Aafkle geeft er meer blijk aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja?Volgens mij is er een strijd tussen die 2. Is Joanna ook jaloers als Aafke dan met Philip ligt te kroelen dat je weet?
Hahaha in zijn zaagwedstrijd daar nog tijd voor gehadquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef secretannie het volgende:
Hannibal?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef itsme het volgende:
[..]
aaargh Hoe heet hij ook al weer. Silence of the Lambs. Anthony Hopkins
Lol.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Aafke veel meer dan Joanna. Aafkle geeft er meer blijk aan.
Gewoon op de achtergrond houde voor geluidquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol.Ik moet toch weer eens de streams aan zetten. Gisteren wel aangehad maar houd het nooit zo lang vol. Mooi!
Haren, bril, dimpels,....ALLESquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef AskMe het volgende:
moet zeggen dat ik die krullen bij laura wel leuk vindt
Ja ga ik dat maar eens proberen. Kan niet goed tegen gefluit en gitaarspel en gesmak en ......quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Gewoon op de achtergrond houde voor geluid
Je neemt je hele scherm mee, waarom cap je niet alleen 1 beeld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik gebruik nu gyazo normaal gebruik ik knipprogramma en upload ik via plaatjes upload
dat heb ik dus ook met die buitenbeelden en die zomerkleren ,maja nog een paar maandjes wachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ik krijg wel weer zin in de zomer zo......kan niet wachten
dat heb ik ook maar dan ff mute en reacties hier op FOK zeggen dan wel weer dat ie van mute afkanquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ga ik dat maar eens proberen. Kan niet goed tegen gefluit en gitaarspel en gesmak en ......
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:11 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
dat heb ik ook maar dan ff mute en reacties hier op FOK zeggen dan wel weer dat ie van mute afkan
Ja maar hoe kom je daar ooit achter als je in 't huis zit.. je denkt toch nooit dat dat een geheim zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef minzo het volgende:
Maar ziet de bewoners niet dat Guido en Laura eigenlijk nooit zoenen, zie je toch meteen dat het fake relatie is met al die clues
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.. Ben blij dat ik niet de enige ben
Ik had precies dzelfde gedachte als AskMe. Als je verliefd bent dan zoen je toch. Dan tong je of iig zoenen op de mond. Dat zou mij denk ik wel opvallen. Vooral als je weet dat er een grote kans is dat er een nep stel in het huis is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je daar ooit achter als je in 't huis zit.. je denkt toch nooit dat dat een geheim zou kunnen zijn?
Ik denk ik niet ... vind de combinatie super !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zonder forum weet ik ook niet of ik zou kijken
Nou ja ik weet niet hoe anderen dat doen, ik doe het gewoon zo en als het echt spannend word ff beide tegelijk rechts FOK en links stream, ook om ff te stoken danquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.. Ben blij dat ik niet de enige ben
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Servio knipt de teennagels van Guido
precies, vooral met die clues zou ik er echt wel zo op letten en dan valt het toch opquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had precies dzelfde gedachte als AskMe. Als je verliefd bent dan zoen je toch. Dan tong je of iig zoenen op de mond. Dat zou mij denk ik wel opvallen. Vooral als je weet dat er een grote kans is dat er een nep stel in het huis is.
Echte liefde....quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Bongetje. Dat weet ik toch van jou.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Kijk geen streams, alleen 's avonds offline via Ziggo maar verder ook niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht ff, voel wat opkomen........................quote:
OMG! Neeeeeeh . Wat goor en raar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
en nu gaan koken zonder handen te wassen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Kijk geen streams, alleen 's avonds offline via Ziggo maar verder ook niet
Jij bent dus de maker van die geweldige stream?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Extra pagina gemaakt @ spixtv.nl
stream 1 en 3 only + fok
mochten er nog wensen zijn , PM me even
Super .... ik kijk nu via mozaiek 2 ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
stream 1 en 3 only + fok
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je neemt je hele scherm mee, waarom cap je niet alleen 1 beeld?
Volume regeling onder toets 1 t/m 4quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
stream 1 en 3 only + fok
Je zei bongetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey Bongetje. Dat weet ik toch van jou.![]()
Ja ik doe ze wel aan als ik lees dat er bv ruzie is zoals gisteren. maar naar dat genietsnut kijken of luisteren kan ik niet goed.
en lees je dan eerst op fok om te kijken of er iets is gebeurd? of ga je gewoon forwarden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zei bongetje![]()
![]()
terug
Ik neem trouwens wel de Ziggo stream op met mijn PVR, elke dag programmeer ik 3 willekeurige tijdstippen op in de hoop dat ik een ruzie of pittige discussie opgenomen heb
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Droog geweldig![]()
![]()
Ga door bommie en het kost me weer ondergoed vandaag
Oja, dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk wel streams, maar zonder FOK! en BB5 was ik nu niet samen met Eric
Waar een RLS niet goed voor kan zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
Laura met d'r krulletjes
[ afbeelding ]
2 tegelijkquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik me nog wel herinneren
Eborn was het toch?
Ontopic: Het is rustig op de streams
Dat is de drollebakkenpollquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
Wat is dat voor een poll waar Serpentino op 35% staat???
Bij de andere winnaars werkt het wel, dan is er met jouw code wellicht iets fout gegaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een paniek aanvalquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
Wat is dat voor een poll waar Serpentino op 35% staat???
Ik doe gewoon korte blocks van hooguit 13min, dus hoef niet echt door te spoelen, meestal neem ik het opstaan ritueel op en wat middag momentjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
en lees je dan eerst op fok om te kijken of er iets is gebeurd? of ga je gewoon forwarden?
Als ik het met een plank hout wil doen, pak ik wel de gatenzaag!quote:
Dat krijgen vrouwen al van een gescheurde nagelquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een paniek aanval
Johquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wil Guido op zijn gezicht.
Servio merkt op dat er weinig jongen zijn die van punniken houden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:25 schreef Niki.P het volgende:
Wat ik hoop dat vanavond bijde eleminatie gebeurt Maik, Servio en Alex moeten naar het gangetje ze krijgen te horen dat iemand 10% iemand 35% en iemand 55% van de stemmen heeft, wordt eerste gezegt dat Maik 35% heeft, hij mag terug, zegt dit tegen de rest iedereen denken dat Alex er uit is en dan Tada!!! Daar staat Alex Dag Servio!!
Daar denkt PB heel anders overquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik het met een plank hout wil doen, pak ik wel de gatenzaag!
Laura
Ik bijt op mijn nagels die scheuren dus nooit. En ik doe een zenuwbehandeling bij de tandarts zonder verdoving. Maar idd.... De gedachte aan Servio die blijft. Die raakt mequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat krijgen vrouwen al van een gescheurde nagel![]()
En zeker die Milf's !
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:27 schreef secretannie het volgende:
Ik doe een beetje foundation op zegt Sharron...
Ja vooral doen op die grote platte bek....
Sorry moest er even uit....klaar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef versabommie het volgende:
Bier- Check
Rookshizzle- check
Ritalin-check
Vleesch- check
Nou, komop met die beelden, Valsche nicht exitio!
LOL !quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Hé, ik heb nog een zandkorrel van de tsunami in mijn oog zitten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Hé, ik heb nog een zandkorrel van de tsunami in mijn oog zitten
van sofia ook leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef AskMe het volgende:
Ik hoop dat Alex de kluis van Sharon mag afpakken vanavond
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef AskMe het volgende:
Ik hoop dat Alex de kluis van Sharon Sofia mag afpakken vanavond
FF wachten ben zo terug met mijn voorraadquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef versabommie het volgende:
Bier- Check
Rookshizzle- check
Ritalin-check
Vleesch- check
Nou, komop met die beelden, Valsche nicht exitio!
Ik vind haar wel leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef AskMe het volgende:
Sharon is echt 10x niks en dat is nog positief gezegd
quote:
Ik vind haar stem soms alleen irritant, maar verder vind ik haar wel okequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk.
Okej, ze brengt niet veel boeiends in het programma an sich maar lijkt me wel een sympathieke meid
Ja denk ik ook. Net als geheim ridder waar ze heel veel clues van gaven, ze wilden gewoon dat dat geraden werd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef minzo het volgende:
Zal vanavond nog extra clues komen tegen Guido en Laura. Ik verwacht als Karim de telefoon en een clue mag bedenken dat Laura de sjaak is
Misschien dat wel, maar qua programma echt niks inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk.
Okej, ze brengt niet veel boeiends in het programma an sich maar lijkt me wel een sympathieke meid
Ze heeft geen mooie stem iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind haar stem soms alleen irritant, maar verder vind ik haar wel oke
Mogge bommiequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef versabommie het volgende:
Eckt he! Ik was dus 1 van de gelukkigen die vannacht om 3 uur nog streams aanhad.. Maar WAT de neuk doet die Sofia er nog? Ik had haar als programmamaker persoonlijk dat huis uitgetrapt en haar weer in haar eigen bedje/kist begraven!
Wat een enorme lijzige kudt met dat gegaap, geklaag, gejank en als ze dan eens bij de tijd is die 5 minuten per dag dan is ze aan het roddelen!
GA ERUIT KUDT!
En daarom moet Serpentio weg, dan kan hj dat lopende klaaglijk meenemen!
Ben ik met je eens maar ik moet soms mijn bitchyness de vrijeloop laten anders moet ik aan de pillen....quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk.
Ik vind haar toch echt de leukste meid in het huis. Als je haar stem leert te tolereren dan heeft ze best leuke verhalen, is ze redelijk ad-rem en ook echt wel met het spel bezig. Verder is ze by far de meest aantrekkelijke meid in dat huisquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef AskMe het volgende:
Sharon is echt 10x niks en dat is nog positief gezegd
helemaal mee eensch !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef versabommie het volgende:
Eckt he! Ik was dus 1 van de gelukkigen die vannacht om 3 uur nog streams aanhad.. Maar WAT de neuk doet die Sofia er nog? Ik had haar als programmamaker persoonlijk dat huis uitgetrapt en haar weer in haar eigen bedje/kist begraven!
Wat een enorme lijzige kudt met dat gegaap, geklaag, gejank en als ze dan eens bij de tijd is die 5 minuten per dag dan is ze aan het roddelen!
GA ERUIT KUDT!
Dat heb ik ook nog gezien, dat ze zat te jankn op de bank, en Joanna heb ik voor het eerst zien slaapwandelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef versabommie het volgende:
GA ERUIT KUDT!
Ik vind haar op Sofia na de minst aantrekkelijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind haar toch echt de leukste meid in het huis. Als je haar stem leert te tolereren dan heeft ze best leuke verhalen, is ze redelijk ad-rem en ook echt wel met het spel bezig. Verder is ze by far de meest aantrekkelijke meid in dat huis
Haha, je opmerkingen zijn heerlijk om te lezen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef secretannie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar ik moet soms mijn bitchyness de vrijeloop laten anders moet ik aan de pillen....
Man, ik was er om 7 uur alweer op weg naar een serverruimtequote:
Als je ziet hoe guido er bij zit had de redactie dit shot wel vanuit een betere hoek kunnen nemenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Kom op zeg, er zit totaal geen kwaad in Sharon. Ik vind haar tof. Ze mag van mij wel blijven.
Zit ook niks kwaads in, ik vind haar gewoon oninteressant en heb vaak 't idee dat ze sterk afwezig is danwel niet al wegquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Kom op zeg, er zit totaal geen kwaad in Sharon. Ik vind haar tof. Ze mag van mij wel blijven.
is zo en zo ranzigquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Tamaartje het volgende:
Gatver was zag die broccoli er ranzig uit
Wat mij betreft gaat dat slaapwandelen gewoon 10 keer per nacht gebeuren!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gezien, dat ze zat te jankn op de bank, en Joanna heb ik voor het eerst zien slaapwandelen
dan nog snappen ze niet dat, dat haar geheim isquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat dat slaapwandelen gewoon 10 keer per nacht gebeuren!
Ha, is mijn goed recht he, daarna wel de hele dag netjes werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus Bommie zat vannacht om 3 uur nog te streamen..........goh.
Hallo alle, ik kan helaas niet alles zien vanavond dus streamverslagen zijn zeer welkom!!!!!
Bommie vannacht om 3 uur nog te streamen, en dan denken ze dat ik geen leven heb........
Het was nog redelijk druk hier om die tijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus Bommie zat vannacht om 3 uur nog te streamen..........goh.
Hallo alle, ik kan helaas niet alles zien vanavond dus streamverslagen zijn zeer welkom!!!!!
Bommie vannacht om 3 uur nog te streamen, en dan denken ze dat ik geen leven heb........
psies.. het leek wel een Big Brother revival! Goede lache shit van hardcore streamers!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Het was nog redelijk druk hier om die tijd.
Ik zou het iig niet kunnen volhouden als ik de volgende dag vroeg moet opstaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha, is mijn goed recht he, daarna wel de hele dag netjes werken
Ah groepjesvorming.......;-)quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Het was nog redelijk druk hier om die tijd.
Krijg je van sponsapplicatorsquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura blenden die oogschaduw ! dit is toch vreselijk .
Ik wou het niet zeggen.....tsjezussquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ach heel af en toe moet kunnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet kunnen volhouden als ik de volgende dag vroeg moet opstaan
Zeg ook ff tegen Sofiaquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Die homo uit de laatste BB had schurft, weet je dat nog? Die zat aan zijn anus te krabben en dan met een vaatdoekje het aanrecht schoon te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef versabommie het volgende:
Geniale Herpes! Dan druipen je hersenen eruit!
Psies.. dus kijk af en toe over je schouder!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die homo uit de laatste BB had schurft, weet je dat nog? Die zat aan zijn anus te krabben en dan met een vaatdoekje het aanrecht schoon te maken.
Blenderquote:
Oeja dat waren pas echt tenenkrommende beeldenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die homo uit de laatste BB had schurft, weet je dat nog? Die zat aan zijn anus te krabben en dan met een vaatdoekje het aanrecht schoon te maken.
Huuuu. Ik eet wel wat later vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
pas op voor hartelijke bommen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. dus kijk af en toe over je schouder!
Hahaha, tijd van BB zat ik ook regelmatig een half nachtje op. Nu moet ik ook opletten. Baas, gezin en in het weekend stappen...het hakt erin he. Moet er toch ook beeldig uit zien bij de baas.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach heel af en toe moet kunnenIk bedoel als ik vroeger zonder streams de kroeg indook op donderdag stond ik ook netjes naast mijn nest de volgende dag voor ome werkgever
Snachts een man...
Maar moet wel zeggen dat ik het niet zo vaak moet doenMisschien wor ik toch ook een weekje ouder !
En vervolgens het halve huis besmet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Weekendje stappen = zooooooooooooo SBS6 gezin!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahaha, tijd van BB zat ik ook regelmatig een half nachtje op. Nu moet ik ook opletten. Baas, gezin en in het weekend stappen...het hakt erin he. Moet er toch ook beeldig uit zien bij de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |