Nee hoor van mij mag hij hier wel komen!!quote:
Denk dat de camera daar stuk is, of er mogen geen bikini's in beeld komen, kan ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef Chuckster het volgende:
Staat er eentje op stream 2 d'r doos te scheren of zie ik dat verkeerd?
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
[onschuldigkijkendemode] asjeblieft meneren van de redaktie, asjeblieft willen jullie stervio er vanavond heel hard uitknikkeren? wij, van FOK! willen dat zo graag en ik beloof u dat we dan alles voor u gaan doen voortaan. de studio schoonmaken, uw afwas doen, koffie rondbrengen enzo...ah meneren van de redaktie, wilt u dit asjeblieft voor ons doen?dank u ! [gewone mode]
man?? sorry ben ik voor afgekeurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.
Succes, het is rond het vriespuntquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
Shitt ik wil ook in m'n zwembroek in de tuin liggen terwijl de zon schijnt
ik heb het net geprobeerd.... heb er nu een ijspegel aanhangenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
En je vriend / man dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
Er is maar 1 man die mij in bed mag komen, dat is Philip![]()
.
Guido is te jong.
middagquote:
jij mag van hem drukken op dequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef capuchon het volgende:
Oeh Guido zegt gewoon het geheim van Gerard
he jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
Er is maar 1 man die bij mij in bed mag komen, dat is Philip![]()
.
Guido is te jong.
quote:
Ben bangquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het net geprobeerd.... heb er nu een ijspegel aanhangen
Oh vandaar. Maar toch.. voor jezelf dus. Dat je het wil, ok.. maar sommige zijn er heilig van overtuigd..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef Stability het volgende:
[..]
man?? sorry ben ik voor afgekeurd
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Kliertje41 het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag? ben net wakker
Zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
Dat zien mannenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij wijze van spreke dan.
Mijn man vindt Guido een homo.
Het water wordt plotseling koud.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Chuckster het volgende:
Worden er varkens geslacht ofzo? de tering wat een herrie
Hijs niet de enige man die dat vindtquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij wijze van spreke dan.
Mijn man vindt Guido een homo.
Even voor een nog betere orde, Laura en Joannaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde, Philip en Guido![]()
.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef pid1961 het volgende:
Zo, even een douche pakken en dan hup, richting de live show vanavond.
Lekker juichen als Maik of FAAlex er uit gaat.![]()
leuk !! heel veel plezier vanavond !quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef pid1961 het volgende:
Zo, even een douche pakken en dan hup, richting de live show vanavond.
Lekker juichen als Maik of FAAlex er uit gaat.![]()
Zoals gebruikelijk....beetje hangenquote:
Ja eindelijk weer wat gifjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Little_Lunatic het volgende:
Karim lacht best lievv
[ afbeelding ]
Jammer maar gelukkig komt dat vanavond wel als Servio exit isquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Huh? zo saai geweest vandaag
[/quote
Zoals gebruikelijk....beetje hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |