en dan zeggen dat Servio er wél iets van konquote:
Had ik al gezegd dat ik heel blij was met die gratis streams die ik hier gewonnen had?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef AskMe het volgende:
Via zender 15 ben ik gedoemd om naar guido te kijken die vrij slaperig praat
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef Mylene het volgende:
Guido zijn moeder is Indonisch.
Karim denkt zijn moeder is opgevangen is kamp Vught![]()
![]()
.
had ik al gezegd dat ik jaloers benquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik heel blij was met die gratis streams die ik hier gewonnen had?
Joah....quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde, Philip en Guido![]()
.
die code werkt bij jou welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik heel blij was met die gratis streams die ik hier gewonnen had?
Lol, punt is dat ik volgende week ook weer deze streams wil...quote:
neem firefox met de blocker erop werkt fantastischquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die code werkt bij jou wel
Ik moet hem steeds opnieuw invoeren, en ik krijg gewoon reclame?
4,50 euro per week was 't toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, punt is dat ik volgende week ook weer deze streams wil...Naja, als het dan spannend genoeg is betaal ik wel of zo.
Huh? Ja hoor, eergisteren aangezet en helemaal geen last gehad, nooit 1 reclame gezien en als ik live kijken aanklik doet hij het gewoon. Ik denk dat je Pietje dan ff moet DM-en, waarschijnlijk is er dan iets mis met de code oid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die code werkt bij jou wel
Ik moet hem steeds opnieuw invoeren, en ik krijg gewoon reclame?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg alvast dagEn tot vanavond
ga zo richting huis
latersssquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ga zo richting huis
Psies, als het leuk is dan heb ik het er wel voor over, eens zien wat er gebeurd.quote:
ga zo richting huis
ga zo richting huis
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef Mylene het volgende:
Servio moet blijven, puur voor zijn nichtenstreken en ergernis.
Alex is een dooie mus, dus daar kan helaas niets meer aan veranderd aan worden. Toch is het leuk is het leuk is als ie blijft. Puur om de reacties zijn.
Doe dan maar Maik.
Guido is aandoenlijk, een schatjequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef capuchon het volgende:
Ik vind die guido een aanstekelijke lach hebbe
tot vanaafquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ga zo richting huis
Precies, ik switch tussen de tv (zender 15 ziggo) en de reclame streams. Loopt tot nu toe primaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, als het leuk is dan heb ik het er wel voor over, eens zien wat er gebeurd.
[..]
Nee hoor van mij mag hij hier wel komen!!quote:
Denk dat de camera daar stuk is, of er mogen geen bikini's in beeld komen, kan ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef Chuckster het volgende:
Staat er eentje op stream 2 d'r doos te scheren of zie ik dat verkeerd?
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
[onschuldigkijkendemode] asjeblieft meneren van de redaktie, asjeblieft willen jullie stervio er vanavond heel hard uitknikkeren? wij, van FOK! willen dat zo graag en ik beloof u dat we dan alles voor u gaan doen voortaan. de studio schoonmaken, uw afwas doen, koffie rondbrengen enzo...ah meneren van de redaktie, wilt u dit asjeblieft voor ons doen?dank u ! [gewone mode]
man?? sorry ben ik voor afgekeurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Praat voor jezelf man. Dat willen er een paar, en die herhalen het 1000x.
Succes, het is rond het vriespuntquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
Shitt ik wil ook in m'n zwembroek in de tuin liggen terwijl de zon schijnt
ik heb het net geprobeerd.... heb er nu een ijspegel aanhangenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef AskMe het volgende:
Shitt ik wil ook in m'n zwembroek in de tuin liggen terwijl de zon schijnt
En je vriend / man dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
Er is maar 1 man die mij in bed mag komen, dat is Philip![]()
.
Guido is te jong.
middagquote:
jij mag van hem drukken op dequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef capuchon het volgende:
Oeh Guido zegt gewoon het geheim van Gerard
he jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
Er is maar 1 man die bij mij in bed mag komen, dat is Philip![]()
.
Guido is te jong.
quote:
Ben bangquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het net geprobeerd.... heb er nu een ijspegel aanhangen
Oh vandaar. Maar toch.. voor jezelf dus. Dat je het wil, ok.. maar sommige zijn er heilig van overtuigd..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef Stability het volgende:
[..]
man?? sorry ben ik voor afgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |