Kan me ook wel voorstellen, Servio brengt wel meer te rellen in het huis. (Hoewel ik het persoonlijk heel jammer vind dat zo goed als niemand daar tegen hem in durft te gaan).quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
Tja dan vind ik het toch zonde dat de relnicht daar het veld voor moet ruimen. Begrijp me niet verkeerd Servio hoeft voor mij niet te winnen maar nog een week of 3 erin en dan eruit is voor mij ook prima dan is zijn rol wel uitgespeeld maar nu vind ik het nog te vroeg.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
Als Alex vanavond flink voor ligt met de stemmen( dus veilig) en het is close tussen Servio en Maik knal ik wel een paar stemmen richting Maik.
En ik dan naar Servio! (of zullen we het gewoon beiden niet doen?)quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
Als Alex vanavond flink voor ligt met de stemmen( dus veilig) en het is close tussen Servio en Maik knal ik wel een paar stemmen richting Maik.
Ik ben gewoon bang dat als Servia er vandaag niet uitvliegt, dat hij dan gewoon niet meer genomineerd wordt door de damesquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
Tja dan vind ik het toch zonde dat de relnicht daar het veld voor moet ruimen. Begrijp me niet verkeerd Servio hoeft voor mij niet te winnen maar nog een week of 3 erin en dan eruit is voor mij ook prima dan is zijn rol wel uitgespeeld maar nu vind ik het nog te vroeg.
Dan kan zij er volgende week lekker uit en toch nog op huwelijksreis, als ze maar gewoon genomineerd wordt dan denk ik dat ze ook wel naar huis mag,quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me ook wel voorstellen, Servio brengt wel meer te rellen in het huis. (Hoewel ik het persoonlijk heel jammer vind dat zo goed als niemand daar tegen hem in durft te gaan).
Ik vind het niet eens zo heel veel uitmaken of Maik of Servio moet gaan. Als Servio gaat geeft het namelijk een enorm tranendal bij Sofia en daar zitten we ook weer niet echt op te wachten, alwéér een depri Sofia
En als Maik gaat hebben we een jankende Mo. Hebben we ook nog niet gezien
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
True!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kan zij er volgende week lekker uit en toch nog op huwelijksreis, als ze maar gewoon genomineerd wordt dan denk ik dat ze ook wel naar huis mag,
Maik die voor drama zorgtquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:30 schreef Papiergeld het volgende:
Voor t spel zou ik t het leukst vinden als Alex er uit moet, laat Maik en Servio nog maar voor wat drama zorgen dan.
Dit dus, mijn gevoel is dat hij een te groot stempel drukt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil wel eens zien hoe de verhoudingen in het huis gaan worden als Servio eruit is.
Precies, nog even iemand (behalve Aafke) in de richting van haar geheim duwen en aju paraplu.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
True!
Ik ben voor!
Liever Sofia die gaat volgende week dan een van de andere dames idd.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef bollokus het volgende:
off-topic
Peter Beense, Viola Holt, Terror Jaap en Andy v/d Meyde hebben zich opgegeven voor het nieuwe programma 'Sterren zakken door het ijs'.
jwiellersen 11 minuten
more retweet favorite reply
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef bollokus het volgende:
off-topic
Peter Beense, Viola Holt, Terror Jaap en Andy v/d Meyde hebben zich opgegeven voor het nieuwe programma 'Sterren zakken door het ijs'.
jwiellersen 11 minuten
more retweet favorite reply
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijnes is het charmantst!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijnes is het charmantst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |