abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93595835
Karim denkt aan meer :N
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 16:18:32 #227
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93595873
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
Het zal er al 13 keer gestaan hebben hier, maar gewoon nog even omdat het kan w/
En omdat ik me zó verheug op die koppen vanavond als Alex terug komt :9

Van pispaaltje tot ridder

3 maart om 14.33
In Nederland is Alex wél geliefd.

Het leek er even op dat onze ridder hetzelfde lot beschoren was als Cynthia. In het Huis is Alex niet de meest geliefde persoon. Het merendeel van de bewoners ergert zich aan hem en Alex is regelmatig onderwerp van gesprek. Op Laura na hebben alle vrouwen op hem gestemd en iedereen is ervan overtuigd dat Alex vanavond het Huis der Geheimen zal gaan verlaten. Maar is dat wel zo?

In Nederland is de beste ridder een stuk populairder dan in Portugal. Hij leidt de peilingen met de meeste stemmen en het lijkt erop dat hij zeker is van zijn plaats in het Huis. Vanavond weten we het zeker.

^O^ nog niet voorbij zien komen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:18:37 #228
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93595876
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
Servio is bang dat ie neergezet word als Valsche Nicht maar hij is alleen maar zelfverzekerd, aldus hemzelf. _O- :r
be nice or go away
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:19:11 #229
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93595891
quote:
Het zal er al 13 keer gestaan hebben hier, maar gewoon nog even omdat het kan w/

3 maart om 14.33

Het leek er even op dat onze ridder hetzelfde lot beschoren was als Cynthia. In het Huis is Alex niet de meest geliefde persoon. Het merendeel van de bewoners ergert zich aan hem en Alex is regelmatig onderwerp van gesprek. Op Laura na hebben alle vrouwen op hem gestemd en iedereen is ervan overtuigd dat Alex vanavond het Huis der Geheimen zal gaan verlaten. Maar is dat wel zo?

In Nederland is de beste ridder een stuk populairder dan in Portugal. Hij leidt de peilingen met de meeste stemmen en het lijkt erop dat hij zeker is van zijn plaats in het Huis. Vanavond weten we het zeker.

Als Sevio er straks uit is zal blijken dat Alex zijn rol in het huis minimaal is. Dan komt gewoon saaiheid en zeurderigheid weer naar boven en vliegt hij de eerst volgende mogelijkheid eruit. Zet hem tegenover Gerard en Guido en hij is weg.
pi_93595900
sterfio vergeet alleen dat de streamers hem 24/7 zien en er niets word neergezet !!
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:19:33 #231
145755 kahaarin
pi_93595906
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef marky het volgende:

[..]

Dat hebben ze gisteren ook al aan hem gevraagd of hij dat leuk vond. Ja natuurlijk dat vind toch iedere jongen leuk was zijn antwoord. Zo makkelijk denken ze toch zeker niet?
Alex baalde al dat er niet gedrukt mag worden. ;)
be nice or go away
pi_93595922
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_93595939
Servio vindt zichzelf helemaal geweldig. En als hij vanavond weggestemd wordt kijkt hij niet naar het progamma want dan weet die wat voor mensen er kijken :? Dus met andere woorden de kijker is stront voor onze pisnicht als je hem niet leuk vindt. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 maart 2011 @ 16:20:29 #234
163650 Greys
pi_93595955
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef marky het volgende:

[..]

Als Sevio er straks uit is zal blijken dat Alex zijn rol in het huis minimaal is. Dan komt gewoon saaiheid en zeurderigheid weer naar boven en vliegt hij de eerst volgende mogelijkheid eruit. Zet hem tegenover Gerard en Guido en hij is weg.
Da's toch ook prima?
Wat mij betreft :@

Zó veel vind ik hem niet toevoegen idd, het gaat mij puur om het geweldige moment als hij weer terug komt het huis in. Zonder geheim. Terwijl iedereen denkt (behalve Gerard en Karim die hem willen houden) dat hij er gegarandeerd uit vliegt.

Dus de volgende nominatieronde mag hij er van mij persoonlijk uit, maar deze keer nog niet. Zalig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93595991
quote:

3 maart om 14.33

^O^
Ik ben nog niet zo origineel...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 maart 2011 @ 16:21:26 #236
163650 Greys
pi_93595995
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef delfse het volgende:
Servio vindt zichzelf helemaal geweldig. En als hij vanavond weggestemd wordt kijkt hij niet naar het progamma want dan weet die wat voor mensen er kijken :? Dus met andere woorden de kijker is stront voor onze pisnicht als je hem niet leuk vindt. :Y
Dat heeft hij van de week al eerder geroepen.
Heel slim van hem ook, not _O-
Dat de kijkers allemaal retedom zijn als hij er uit gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:21:43 #237
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_93596007
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Barb_ het volgende:
Echt hoe vaak moet het hier nog over dat plakje kaas gaan? _O-
alex weet gewoon niets anders te bedenken om te vertellen
ik zeg : Exit !
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_93596021
allemaal weer verzamelen in de woonkamer ;)
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:22:03 #239
145755 kahaarin
pi_93596025
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat heeft hij van de week al eerder geroepen.
Heel slim van hem ook, not _O-
Dat de kijkers allemaal retedom zijn als hij er uit gaat.
Iets met eigen glazen ingooien. ;) Oh, ze gaan nu vast oefenen. :)
be nice or go away
pi_93596044
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
allemaal weer verzamelen in de woonkamer ;)
Jippie oefenen met Bart en Renate?!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_93596048
quote:

3 maart om 14.33

*O*
pi_93596061
Ik zit me echt al op vanavond te verheugen dat Alex binnen komt met 50% van de stemmen *O* *O* *O* *O* *O*
pi_93596077

Hoezo 4 cams? :{
pi_93596093
Op welke kruk zat Cynthia vorige week?

Owja... HALLO!!! :W
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:24:01 #245
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93596106
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's toch ook prima?
Wat mij betreft :@

Zó veel vind ik hem niet toevoegen idd, het gaat mij puur om het geweldige moment als hij weer terug komt het huis in. Zonder geheim. Terwijl iedereen denkt (behalve Gerard en Karim die hem willen houden) dat hij er gegarandeerd uit vliegt.

Dus de volgende nominatieronde mag hij er van mij persoonlijk uit, maar deze keer nog niet. Zalig :D
Tja dan vind ik het toch zonde dat de relnicht daar het veld voor moet ruimen. Begrijp me niet verkeerd Servio hoeft voor mij niet te winnen maar nog een week of 3 erin en dan eruit is voor mij ook prima dan is zijn rol wel uitgespeeld maar nu vind ik het nog te vroeg.
pi_93596147
pi_93596154
quote:
Joanna verteld ook haar ervaring en dat zij 18 was toen zij haar borsten liet vernieuwen.
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:25:15 #248
336532 woodyinthemix
You wouldn't understand
pi_93596161
Ik ben blij als Sergerio eruit vliegt, maar Alex met een ego boost wordt ook echt erg om naar te kijken....
pi_93596162
ze krijgen niet eens antwoord :')
Ik ben nog niet zo origineel...
pi_93596173
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:24 schreef marky het volgende:

[..]

Tja dan vind ik het toch zonde dat de relnicht daar het veld voor moet ruimen. Begrijp me niet verkeerd Servio hoeft voor mij niet te winnen maar nog een week of 3 erin en dan eruit is voor mij ook prima dan is zijn rol wel uitgespeeld maar nu vind ik het nog te vroeg.
Mee eens :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')