quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
Het zal er al 13 keer gestaan hebben hier, maar gewoon nog even omdat het kan
En omdat ik me zó verheug op die koppen vanavond als Alex terug komt
Van pispaaltje tot ridder
3 maart om 14.33
In Nederland is Alex wél geliefd.
Het leek er even op dat onze ridder hetzelfde lot beschoren was als Cynthia. In het Huis is Alex niet de meest geliefde persoon. Het merendeel van de bewoners ergert zich aan hem en Alex is regelmatig onderwerp van gesprek. Op Laura na hebben alle vrouwen op hem gestemd en iedereen is ervan overtuigd dat Alex vanavond het Huis der Geheimen zal gaan verlaten. Maar is dat wel zo?
In Nederland is de beste ridder een stuk populairder dan in Portugal. Hij leidt de peilingen met de meeste stemmen en het lijkt erop dat hij zeker is van zijn plaats in het Huis. Vanavond weten we het zeker.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
Servio is bang dat ie neergezet word als Valsche Nicht maar hij is alleen maar zelfverzekerd, aldus hemzelf.![]()
Als Sevio er straks uit is zal blijken dat Alex zijn rol in het huis minimaal is. Dan komt gewoon saaiheid en zeurderigheid weer naar boven en vliegt hij de eerst volgende mogelijkheid eruit. Zet hem tegenover Gerard en Guido en hij is weg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
3 maart om 14.33
Het leek er even op dat onze ridder hetzelfde lot beschoren was als Cynthia. In het Huis is Alex niet de meest geliefde persoon. Het merendeel van de bewoners ergert zich aan hem en Alex is regelmatig onderwerp van gesprek. Op Laura na hebben alle vrouwen op hem gestemd en iedereen is ervan overtuigd dat Alex vanavond het Huis der Geheimen zal gaan verlaten. Maar is dat wel zo?
In Nederland is de beste ridder een stuk populairder dan in Portugal. Hij leidt de peilingen met de meeste stemmen en het lijkt erop dat hij zeker is van zijn plaats in het Huis. Vanavond weten we het zeker.
Alex baalde al dat er niet gedrukt mag worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hebben ze gisteren ook al aan hem gevraagd of hij dat leuk vond. Ja natuurlijk dat vind toch iedere jongen leuk was zijn antwoord. Zo makkelijk denken ze toch zeker niet?
Da's toch ook prima?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Als Sevio er straks uit is zal blijken dat Alex zijn rol in het huis minimaal is. Dan komt gewoon saaiheid en zeurderigheid weer naar boven en vliegt hij de eerst volgende mogelijkheid eruit. Zet hem tegenover Gerard en Guido en hij is weg.
3 maart om 14.33
Dat heeft hij van de week al eerder geroepen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef delfse het volgende:
Servio vindt zichzelf helemaal geweldig. En als hij vanavond weggestemd wordt kijkt hij niet naar het progamma want dan weet die wat voor mensen er kijkenDus met andere woorden de kijker is stront voor onze pisnicht als je hem niet leuk vindt.
alex weet gewoon niets anders te bedenken om te vertellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Barb_ het volgende:
Echt hoe vaak moet het hier nog over dat plakje kaas gaan?
Iets met eigen glazen ingooien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft hij van de week al eerder geroepen.
Heel slim van hem ook, not
Dat de kijkers allemaal retedom zijn als hij er uit gaat.
Jippie oefenen met Bart en Renate?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
allemaal weer verzamelen in de woonkamer
3 maart om 14.33
Tja dan vind ik het toch zonde dat de relnicht daar het veld voor moet ruimen. Begrijp me niet verkeerd Servio hoeft voor mij niet te winnen maar nog een week of 3 erin en dan eruit is voor mij ook prima dan is zijn rol wel uitgespeeld maar nu vind ik het nog te vroeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch ook prima?
Wat mij betreft
Zó veel vind ik hem niet toevoegen idd, het gaat mij puur om het geweldige moment als hij weer terug komt het huis in. Zonder geheim. Terwijl iedereen denkt (behalve Gerard en Karim die hem willen houden) dat hij er gegarandeerd uit vliegt.
Dus de volgende nominatieronde mag hij er van mij persoonlijk uit, maar deze keer nog niet. Zalig
quote:Joanna verteld ook haar ervaring en dat zij 18 was toen zij haar borsten liet vernieuwen.
Mee eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
Tja dan vind ik het toch zonde dat de relnicht daar het veld voor moet ruimen. Begrijp me niet verkeerd Servio hoeft voor mij niet te winnen maar nog een week of 3 erin en dan eruit is voor mij ook prima dan is zijn rol wel uitgespeeld maar nu vind ik het nog te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |