Vieze scheten laten met z'n allen op de rode bank in de uitzending, hehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het ziet er idd grauw uit, laat ze het PUHLEASE goed doorbakken...
oh ik dacht al dat ziet er niet uit haha thanksquote:
Klopt, tonijnsalade:quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij mij voor de deur is zojuist een nieuwe lantarenpaal geplaatst
on topic: nee, volgens mij tonijnsalade
Dat zou goede tv op kunnen leveren!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Daarom wachten op de tussenuitslag in de live uitzending, als Alex dan ook 50%+ heeft weet je dat het heel onrealistisch zou zijn als ze alles nog weten om te gooien en kan je tactischer stemmen
Zie mijn ninja-edit. En ik bedoel dat, als je bevroren gehakt ontdooit in kokend water, je een vieze, zure, grijze flats krijgt. Niet echt gezond.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
dat kan natuurlijk ook. De rooie kleur hier is de supermarkt komt in elk geval door conserveringsmiddelen.
Lol, denk niet dat ze dat dan durven, bedorven gehakt is gegarandeerd buikloop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:54 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Vieze scheten laten met z'n allen op de rode bank in de uitzending, hehehe
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik wens ze daar allemaal smakelijk eten, ik ga met mijn kinders zometeen even naar een kinderfeestje. tot vanavond allemaal
tot vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik wens ze daar allemaal smakelijk eten, ik ga met mijn kinders zometeen even naar een kinderfeestje. tot vanavond allemaal
Nou tijdens de show zelf kijken veel meer mensen, sinds maandag stemmen er veel minder mensen. Dus dat verschil geloof ik nog wel. Ik geloof meer dat ze zelf die uitslag beinvloeden door bijvoorbeeld zelf heel vaak te stemmen of iets in die richting. Maar je kunt er geld mee winnen dus wordt de uitslag wel gecontroleerd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef delfse het volgende:
Nou dat maakt wel uit de progamma makers verdienen heel veel geld met oplichting en een zwerver kan er weer eten voor kopen. Als het progamma goed bekeken zou worden verdienen ze duizend euro s . Je geloofd toch niet als in de tussenstand het 15% scheelt en wat vaak gebeurd in een paar minuten diegene toch verliest. Het is allang beslist wie er in de finale komen wanneer die ook is .
zonne grote vuurbal............BAMquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik hou het in de gaten voortaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie mijn ninja-edit. En ik bedoel dat, als je bevroren gehakt ontdooit in kokend water, je een vieze, zure, grijze flats krijgt. Niet echt gezond.
Mooi.quote:
Lol, zoals hier?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
zelfs ik voel me hier ongemakkelijk als alex bv.laura knuffelt
Ik denk half zes. ze moeten daarna nog in bad en opdoffen voor vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
nu al bezig met het eten trouwens?? Hoe laat willen ze gaan eten dan
haha voor mij de 1e keer dat ik het er over hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Barb_ het volgende:
Echt hoe vaak moet het hier nog over dat plakje kaas gaan?
is dat belangrijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Barb_ het volgende:
Echt hoe vaak moet het hier nog over dat plakje kaas gaan?
Dit is de lunch, het is daar nog maar 2 uur natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk half zes. ze moeten daarna nog in bad en opdoffen voor vanavond
En Maik staat er met zijn neus bovenop en bedenkt niet dat het too close is als je bedenkt dat Laura een "relatie" heeft daar....quote:
dat bedoelde ik dus ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Voor Servio wel. Terwijl ie zelf de hele dag door loopt te schransen, zelfs tjdens het koken.
Haar geheim: Ik ben grootgebracht door wolven in het oostblok, telt in dat soort landen namelijk als internaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef bollokus het volgende:
Quote van Aafke: "Ik heb pas op mijn 6de Nederlands geleerd", een clue? #sstnl
secretstorynl 13 minuten
more retweet favorite reply
ik dacht bavianen, gezien haar dansen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Haar geheim: Ik ben grootgebracht door wolven in het oostblok, telt in dat soort landen namelijk als internaat
Misschien sprak ze daarvoor alleen friesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef bollokus het volgende:
Quote van Aafke: "Ik heb pas op mijn 6de Nederlands geleerd", een clue? #sstnl
secretstorynl 13 minuten
more retweet favorite reply
Correct.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien sprak ze daarvoor alleen fries
Dat is ook een mogelijkheid. Apen Internaat in de Woestijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik dacht bavianen, gezien haar dansen.
logisch .........................................quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien sprak ze daarvoor alleen fries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |