quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Stranger het volgende:
Wel benieuwd hoe Laura vanavond reageert als ze hoort dat Alex ook 50% van de stemmen heeft gehaald net als haar. Die gaat er vast allemaal verkeerde conclusies uit trekken, dat het publiek hen het liefst als stelletje ziet
Het ziet er idd grauw uit, laat ze het PUHLEASE goed doorbakken...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
Inet lag er hier uit.![]()
On Topic: Servio is bezig met de grijze gehaktballen?
bij mij voor de deur is zojuist een nieuwe lantarenpaal geplaatstquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
en eergisteren heeft ze dat ook al aan guido verteltquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura vertelde gisteren toch dat ze alleen Malibu en Passoa dronk? Misschien dat de redactie bij het volgende feestje er een paar mixjes voor haar in kan doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OP: Servio.
dan gooi er maar wat breezertjes in voor het kind, is ook zoetigheid, dus zal ze ook wel lustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en eergisteren heeft ze dat ook al aan guido vertelt
In Portugal doen ze geen nitraat door de gehakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
ik heb ook nooit last van zuur gehakt. het is dan ook vers uit eigen tuinquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In Portugal doen ze geen nitraat door de gehakt.
Is gewoon dagvers + 1 dag
servio weet precies de maat van bingoballetjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
1 kilo gehakt? Daar maak ik 6 ballen vanHoe gaan ze daar 13 ballen van maken
Dat kan wel zo zijn maar het gehakt was bevroren en op advies van Servio moest Gerard het ontdooien in kokend water.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
In Portugal doen ze geen nitraat door de gehakt.
Is gewoon dagvers + 1 dag
soepballenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat geloof ik ook wel. Daarom komen die clues ook niet gelijkmatig het huis in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef delfse het volgende:
Nou dat maakt wel uit de progamma makers verdienen heel veel geld met oplichting en een zwerver kan er weer eten voor kopen. Als het progamma goed bekeken zou worden verdienen ze duizend euro s . Je geloofd toch niet als in de tussenstand het 15% scheelt en wat vaak gebeurd in een paar minuten diegene toch verliest. Het is allang beslist wie er in de finale komen wanneer die ook is .
Kleinere ballen maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
dat kan natuurlijk ook. De rooie kleur hier is de supermarkt komt in elk geval door conserveringsmiddelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar het gehakt was bevroren en op advies van Servio moest Gerard het ontdooien in kokend water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |