Ja joh tuurlijk, hier zitten gewoon een paar mensen die elkaar gek maken en heel hard blijven roepen dat Servio er persee uit moet. Dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef Darklight het volgende:
Waarom moet Servio weg? Dan heb je saaie Alex die niet drinkt, en nietszeggende Maik
Verheug me al op de streams
Laura vertelde gisteren toch dat ze alleen Malibu en Passoa dronk? Misschien dat de redactie bij het volgende feestje er een paar mixjes voor haar in kan doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
Wist niet dat Alex niet dronk?
Laura iig niet maar Alex dus kennelijk ook alc.vrij
Okej, dat had ik gemistquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura vertelde gisteren toch dat ze allen Malibu en Passoa dronk? Misschien dat de redactie bij het volgende feestje er een paar mixjes voor haar in kan doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OP: Servio.
Hmm, net wat er al was opgemerkt, hij wil niet naakt want dat kan wellicht schadelijk zijn voor zijn eventuele loopbaan, ik zie hem nog niet noekie doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maik er uit gaat , al was het maar om te kunnen zien bij wie ons Mootje zich dan in zou slijmenZo'n kindvrouwtje is niks zonder mannetje waar ze tegenaan kan leunen, Servio heeft Sofia, Philip heeft Aafke, Laura heeft Guido dus dan maar Alex voor Mootje?
Zou de perfecte match zijn, de 2 kapotte grammafoonplaten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maik er uit gaat , al was het maar om te kunnen zien bij wie ons Mootje zich dan in zou slijmenZo'n kindvrouwtje is niks zonder mannetje waar ze tegenaan kan leunen, Servio heeft Sofia, Philip heeft Aafke, Laura heeft Guido dus dan maar Alex voor Mootje?
moet je wel smsen hequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Nu meteen! Ik nomineer Bollokus! Wie doet mee?
voor de raar menneke award? Ik doe mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Nu meteen! Ik nomineer Bollokus! Wie doet mee?
*Pssst! Je hebt het nummer niet vermeld*quote:
hahaha het leek wel of hij een super mega "lijntje" aan het maken wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou die maik staat me daar wel een potje professioneel ui te snijden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
voor de raar menneke award? Ik doe mee.
[..]
*Pssst! Je hebt het nummer niet vermeld*
`0033645212209 ja / neequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
voor de raar menneke award? Ik doe mee.
[..]
*Pssst! Je hebt het nummer niet vermeld*
Daarom wachten op de tussenuitslag in de live uitzending, als Alex dan ook 50%+ heeft weet je dat het heel onrealistisch zou zijn als ze alles nog weten om te gooien en kan je tactischer stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
Ik wil wel stemmen op Maik en Gerard maar de progamma makers maken uit wie er in blijft sms is alleen om zakken te vullen ze hebben al lang beslist wie er in blijft.
Of ik nou 1,20 aan een zwerver geef of 1,20 aan de programmamakers... maakt me geen bal uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
Ik wil wel stemmen op Maik en Gerard maar de progamma makers maken uit wie er in blijft sms is alleen om zakken te vullen ze hebben al lang beslist wie er in blijft.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Stranger het volgende:
Wel benieuwd hoe Laura vanavond reageert als ze hoort dat Alex ook 50% van de stemmen heeft gehaald net als haar. Die gaat er vast allemaal verkeerde conclusies uit trekken, dat het publiek hen het liefst als stelletje ziet
Het ziet er idd grauw uit, laat ze het PUHLEASE goed doorbakken...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
Inet lag er hier uit.![]()
On Topic: Servio is bezig met de grijze gehaktballen?
bij mij voor de deur is zojuist een nieuwe lantarenpaal geplaatstquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
en eergisteren heeft ze dat ook al aan guido verteltquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura vertelde gisteren toch dat ze alleen Malibu en Passoa dronk? Misschien dat de redactie bij het volgende feestje er een paar mixjes voor haar in kan doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OP: Servio.
dan gooi er maar wat breezertjes in voor het kind, is ook zoetigheid, dus zal ze ook wel lustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en eergisteren heeft ze dat ook al aan guido vertelt
In Portugal doen ze geen nitraat door de gehakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
ik heb ook nooit last van zuur gehakt. het is dan ook vers uit eigen tuinquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In Portugal doen ze geen nitraat door de gehakt.
Is gewoon dagvers + 1 dag
servio weet precies de maat van bingoballetjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
1 kilo gehakt? Daar maak ik 6 ballen vanHoe gaan ze daar 13 ballen van maken
Dat kan wel zo zijn maar het gehakt was bevroren en op advies van Servio moest Gerard het ontdooien in kokend water.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
In Portugal doen ze geen nitraat door de gehakt.
Is gewoon dagvers + 1 dag
soepballenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat geloof ik ook wel. Daarom komen die clues ook niet gelijkmatig het huis in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef delfse het volgende:
Nou dat maakt wel uit de progamma makers verdienen heel veel geld met oplichting en een zwerver kan er weer eten voor kopen. Als het progamma goed bekeken zou worden verdienen ze duizend euro s . Je geloofd toch niet als in de tussenstand het 15% scheelt en wat vaak gebeurd in een paar minuten diegene toch verliest. Het is allang beslist wie er in de finale komen wanneer die ook is .
Kleinere ballen maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
dat kan natuurlijk ook. De rooie kleur hier is de supermarkt komt in elk geval door conserveringsmiddelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar het gehakt was bevroren en op advies van Servio moest Gerard het ontdooien in kokend water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |