quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Stel he
Servio moet eruit...
Dan zal ik eerst Maik terug het huis in sturen.... dan gaat het tussen servia en alex.
En dan kom het spannende.... met 54% van de stemmen, (zie servia glunderen) mag....... *stilte* ....met 54% van de stemmen (zie servia met een big smile staan), mag...... *stilte* ALEX BLIJVEN
Helden als ze het zo doen
Dat denk ik (helaas) ook. Niet dat ik Maik nu zo leuk vind en ik ga er geen geld aan besteden. Zo erg belangrijk vind ik het nu ook weer niet al zal ik wel genieten als Servio weg moet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Maik vanavond weggestemd gaat worden
Servio blijft dus gewoon in SST.
Stel he
Servio moet eruit...
Dan zal ik eerst Maik terug het huis in sturen.... dan gaat het tussen servia en alex.
En dan kom het spannende.... met 54% van de stemmen, (zie servia glunderen) mag....... *stilte* ....met 54% van de stemmen (zie servia met een big smile staan), mag...... *stilte* ALEX BLIJVEN
Stel he
Servio moet eruit...
Leuk scenarioquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Stel he
Servio moet eruit...
Die moet ook niet weg, die hebben we nodig voor de nodige rellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef Darklight het volgende:
Waarom moet Servio weg? Dan heb je saaie Alex die niet drinkt, en nietszeggende Maik
Verheug me al op de streams
Heb zelf ook weleens gestemd, niet vaak maar wel in het begin voor Gerard één keertje, daarna niet meer, zie het wel wie er weggaat, maakt me eigenlijk niet veel uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat denk ik (helaas) ook. Niet dat ik Maik nu zo leuk vind en ik ga er geen geld aan besteden. Zo erg belangrijk vind ik het nu ook weer niet al zal ik wel genieten als Servio weg moet.![]()
Ik heb 2 keer geld besteed aan RLS sinds 1999 . Eerste keer was voor Bart en daarna voor Huub.
vind ik ook , maar iedereen wil Servio weg hebben, en dan gaan klagen over saaie streamsquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die moet ook niet weg, die hebben we nodig voor de nodige rellen.
Maik moet eruit!
Als Servia eruit gaat, komen andere misschien beter uit de verf. Die andere die nu als hondjes achter Servia aanlopen, die andere die nu een grote smoel hebben en straks niet meer, die anderequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef Darklight het volgende:
Waarom moet Servio weg? Dan heb je saaie Alex die niet drinkt, en nietszeggende Maik
Verheug me al op de streams
wat er ook gebeurt...ik blijf dat toch wel doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
vind ik ook , maar iedereen wil Servio weg hebben, en dan gaan klagen over saaie streams
Tsja aan de andere kant dat is ook weer een prachtmoment die ik eigenlijk niet wil missenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als Servia eruit gaat, komen andere misschien beter uit de verf. Die andere die nu als hondjes achter Servia aanlopen, die andere die nu een grote smoel hebben en straks niet meer, die andere![]()
Gewoon omdat het kan!
Servia weg omdat hij er zeker van is dat hij blijft.... ik wil zijn gezicht zien
yep, want nu zit servia er toch al een week of 3 in, en het is voor het meerendeel saaiquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat er ook gebeurt...ik blijf dat toch wel doen
Stel he
Servio moet eruit...
Hoi, yeps en daarna bonen sorteren.quote:
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat er ook gebeurt...ik blijf dat toch wel doen
Dat dus ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
vind ik ook , maar iedereen wil Servio weg hebben, en dan gaan klagen over saaie streams
Knallen 100%, als het geheim van GuiLau wordt geraden dat kan het maar zo zijn dat Laura de volgende Nadia wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, yeps en daarna bonen sorteren.
OnTopic: Alex: ik ben net een diesel, mijn motor is nu echt op gang, die gaat alleen maar steeds harder lopen..
Dennix deja-vu.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die moet ook niet weg, die hebben we nodig voor de nodige rellen.
Maik moet eruit!
Krijg hij dan te horen dat die warm is. Dan weet hij sowieso dat er iemand met die relatie mis isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef Lemar het volgende:
Gerard zou wel willen drukken voor Guido met ze ex als Laura.
ohh !! wish this dream come truequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Stel he
Servio moet eruit...
Misschien kan jij beter wat webcams plaatsen bij een AA meeting en er een krat rum inschuivenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wel als die zuipt
Alex drinkt niet, en maik doet alleen iets als die drinkt, dus eigenlijk moet alex gewoon weg
Dit dus, tactisch stemmen is een stem op Maik!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef delfse het volgende:
Ik denk niet dat het nog saaier kan maar die Servio heeft een hele negatieve invloed op sommige spelers. En als die nu niet gaat zit die in de finale. De meiden durfen echt niet meer op hem te stemmen maandag waren ze al helemaal van slag ze zijn bang voor Servio. Ik denk dat de groep losser wdrdt als de dictator weg is.
Nopequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams van spixtv liggen eruit. Meer mensen last?
neequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
nopequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
Even refreshen denk ik?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
F5'en.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
opnieuw laden ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
hij was ook verbaasd dat Karim en Gerard naakt liepen, hij vond dat niet kunnen ivm evt Youtube filmpjes, is bang dat die geen baan meer krijgt als die naakt rondlooptquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
Wist niet dat Alex niet dronk?
Laura iig niet maar Alex dus kennelijk ook alc.vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |