quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Bleh. Ik doe het in de magnetron en dan krijg je alsnog vaak die grijze gorigheid. dus koud water?
Oeh, zag deze net op tijd, dit dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja vlees altijd ontdooien in koud (liefst stromend ) water .
Waar blijven slapen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:33 schreef Stability het volgende:
mag dat lijk nou gewoon blijven slapen daar in de slaapkamer? heeft ze nu weer een voorkeurs behandeling? ze kan snachts toch ook in het bed van cynthia gaan liggen zodat ze genoeg nachtrust heeft? ik snap er niks van
ze vragen alles goed jij zegt nee????quote:
Ja en wij gaan daar een hele middag naar kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef snetje het volgende:
gaan ze daar nu de hele dag in de zon liggen te bakken?
NOSFERATU!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Stability het volgende:
oh het lijk is herrezen uit de dood....(sophia is wakker )
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Oeh, zag deze net op tijd, dit dus.
Mag de stem ook wel wat van zeggen, straks allemaal buikloop....
Hebben vannacht in 1 bed geslapen, is verder niet veel gebeurd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
tussen Mo en M alles weer goed ?
Lol, dat hoop ik, we waren het iig grondig eens over koud water.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:51 schreef Stability het volgende:
[..]heb ik nu een heleboel FOKkers gered van salmonella vergiftiging ofzo?
ja echt he? dat viel mij ook al op....grote slokdarm hahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
Bij soof hoor je letterlijk het drinken in dr strotje hahaha
ja , ex was slager, daaromquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat hoop ik, we waren het iig grondig eens over koud water.
geoeffend DTquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt he? dat viel mij ook al op....grote slokdarm hahahaha
Ja maar niet teveel, maar als jij een andere motoriek dan Aafke hebt komt het zeker goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn armen aan het trainen....
![]()
Gewoon niet doorslaan, dat is toch mooi al een vrouw wat spiertjes heeft
kraaltjes plakkenquote:
quote:
Haha, mijn opa toen hij nog leefde. Blijkt wel dat de mensen die hun vak kennen er hetzelfde over denken.quote:
Volgens Aafke was er wel heel wat gebeurd (A)quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hebben vannacht in 1 bed geslapen, is verder niet veel gebeurd.
Laat? Veel te vroeg! Veronderstel dat Gravin Dracula het naar haar zin krijgt, duurt het nog langer dat we van haar af zijn. Als die in een bed naast me zou slapen zou ik echt iedere nacht uit voorzorg een kruisje om m'n hals dragen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Aaf bied aan om te wisselen van slaap-plaats met Sofia. Goed idee alleen een beetje laat eh?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hebben vannacht in 1 bed geslapen, is verder niet veel gebeurd.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel gyazo werkt hier niet
ja dat soort dingen zijn toch wel heel belangrijk he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, mijn opa toen hij nog leefde. Blijkt wel dat de mensen die hun vak kennen er hetzelfde over denken.
ik dans niet als een baviaan als je dat bedoeltquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel, maar als jij een andere motoriek dan Aafke hebt komt het zeker goed
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef wieweetwatt het volgende:
Goedemiddag!
Kan een leuke avond worden... kan!
Vertel !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Volgens Aafke was er wel heel wat gebeurd (A)
Ik irriteer me dat ze niks anders doet dan kriebelen! :p Haar hobby! Tijdsverdrijf!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Erger je je aan dat kriebelen of aan het feit dat jij de gekriebelde niet bent?
Inderdaad, vooral bij gehakt en kip, dat kan echt binnen een half uur fout gaan. Snap niet dat niemand daar in dat huis dit weet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat soort dingen zijn toch wel heel belangrijk he?
nee, en stervio heeft toch een eigen cafe? bah bah stel dat hij gehaktballetjes serveert....quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral bij gehakt en kip, dat kan echt binnen een half uur fout gaan. Snap niet dat niemand daar in dat huis dit weet.
Die was al snel onder zeil en lult maar wat, er is behalve knuffelen niets gebeurd.quote:
Ik ook hoor!!quote:
Pft wat zou de huidige stand zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Enyma het volgende:
Genietend van zn laatste uurtjes....hopelijk :p
[ afbeelding ]
Whahahahahaaa ik kom niet meer bijjjquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dans niet als een baviaan als je dat bedoelt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef wieweetwatt het volgende:
Goedemiddag!
Kan een leuke avond worden... kan!
Lol, dan vast uit een diepvrieszak, ik zie hem nog niet zelf zijn balletjes draaien, behalve van die witte met nummers er op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, en stervio heeft toch een eigen cafe? bah bah stel dat hij gehaktballetjes serveert....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
Ha wat zou stervio straks geilen op gaydo als hij eruit ligt en erachter komt dat hij gigolo/male model wasEn balen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |