quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef henkbarte het volgende:
[..]
[..]
Hehe, jij verkracht toch niet toevallig ezels in je vrije tijd he?
Neeeeeeeeeeeeeee, zap ik hem al weg als ik haar zie kriebelen, doe jij hun cappenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee, zap ik hem al weg als ik haar zie kriebelen, doe jij hun cappen![]()
![]()
Ik wilde jullie ff laten weten dat het weer zover wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef stormiot het volgende:
http://www.twitter.com/SST_Gerard
http://secretstorygerard.hyves.nl/
die stonder er ook op (facebook)
Ik begin me nu ook te irriteren aan dat kriebelen! Het viel mij eerst niet eens zo op!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee, zap ik hem al weg als ik haar zie kriebelen, doe jij hun
cappen![]()
![]()
Kolere, die heeft echt een paar gespierde po, euh benenquote:
Let erook maar eens op dan, dat ze altijd hetzelfde gezicht trekt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik begin me nu ook te irriteren aan dat kriebelen! Het viel mij eerst niet eens zo op!Hahah!
1 kilo gehakt voor 13 mensen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef markvanrinsum het volgende:
ze hebben varkenslapjes en gehakt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Chuckster het volgende:
Gaat Guidette weer, alsjeblieft Fons, een SL graag
ik vind ut grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Chuckster het volgende:
Gaat Guidette weer, alsjeblieft Fons, een SL graag
Ik ook, beter dan zeuren over die ruzie of simmen omdat hij zijn dinnetje mist.quote:
Haters gon' hatequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Van elk ander persoon zou ik het ook wel grappig vinden
datquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
tjonge hoe dom kun je zijn? bevroren gehakt.. servio zegt: leg maar in heet water ......
Koud water moet je doen, anders wordt het zuur... Wel in een plastic zakje of bakje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
tjonge hoe dom kun je zijn? bevroren gehakt.. servio zegt: leg maar in heet water ......
indd , koud stromend water. sneller ontdooien kan bijna nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Koud water moet je doen, anders wordt het zuur... Wel in een plastic zakje of bakje.
Dan krijg je zo'n grijze flats.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
ow lekker slimquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
jullie snappen me welquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Annelies-G het volgende:
Wie wat btw wat die tattoo van Karim betekend.
Idd, nu krijgen ze net wat BQ zegt een grijze zurige massa...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
[..]
indd , koud stromend water. sneller ontdooien kan bijna niet
Aaf bied aan om te wisselen van slaap-plaats met Sofia. Goed idee alleen een beetje laat eh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Stability het volgende:
oh het lijk is herrezen uit de dood....(sophia is wakker )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |