Gerard speelt het wel slim net hondje Alex.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Flashbox het volgende:
Het is dat die Alex nog net geen honderiempje om zijn nek heeft zitten, Het is gewoon een puppy van Gerard. Er zit echt niks maar dan ook echt niks in die gast, hij wordt alleen gebruikt als beeldvulling
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik kan nu wel even mijn eigen middagtukkie doen, geloof ik (Ik ben niet lui, maar ss is saai en ik moet het doen)
*pakt een dekentje* slaapwelquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik kan nu wel even mijn eigen middagtukkie doen, geloof ik (Ik ben niet lui, maar ss is saai en ik moet het doen)
Nouquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Flashbox het volgende:
Het is dat die Alex nog net geen honderiempje om zijn nek heeft zitten, Het is gewoon een puppy van Gerard. Er zit echt niks maar dan ook echt niks in die gast, hij wordt alleen gebruikt als beeldvulling
Dank je wel, lief,kan ik tenminste vanav v.d. liveshow genieten(of niet)quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
*pakt een dekentje* slaapwel
Ik bedoel het ook niet negatief naar Gerard toe, maar meer het feit, dat die Alex snuffelend achter Gerard zijn kont aan kruipt. Ik vind het gewoon een heel zielig mannetje die Alex.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel slim van Gerard.
Apport fikkie.![]()
Ja, ergens in het vorige topic geloof ik, servio onderaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nog een tussenstand qua stemmen ergens bekend gemaakt vandaag?
Ja en dan gaat vandaag zogenaamd heel homo amsterdam op hem stemmen en blijft hij vanavond in het huis. Joepie de fakking poepiequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef Enyma het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48
Alex favoriet en Servio moet naar huis.
De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
dan doe ik effe alvast een heel klein dansje (ga nog niet los, straks heb ik te vroeg gejuicht)quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, ergens in het vorige topic geloof ik, servio onderaan.
Gerard speelt gewoon het spel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet negatief naar Gerard toe, maar meer het feit, dat die Alex snuffelend achter Gerard zijn kont aan kruipt. Ik vind het gewoon een heel zielig mannetje die Alex.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard speelt gewoon het spel.
En maakt denk ik wel gebruik van Alex, maar ja, wie zou dat niet doen![]()
En alex laat zich gebruiken, that's live
Dan gaat Maik dus, heeft Mo weer wat om over te janken, gevolg: geen nominatie voor haar....quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:15 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja en dan gaat vandaag zogenaamd heel homo amsterdam op hem stemmen en blijft hij vanavond in het huis. Joepie de fakking poepie![]()
![]()
mooi gezegd !quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef DionysusKaterman het volgende:
Het lijkt me vaag als alle homo's van Amsterdam nu op Servio zouden stemmen. Is geaardheid dan zoveel belangrijker dan gedrag en persoonlijkheid?
Ik wou bijna zeggen, leuk Mo helemaal hysterischquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan gaat Maik dus, heeft Mo weer wat om over te janken, gevolg: geen nominatie voor haar....
Volgens mij heeft ze daar een dubbel gevoel over, en zou ze ergens wel blij zijn dat die zou gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan gaat Maik dus, heeft Mo weer wat om over te janken, gevolg: geen nominatie voor haar....
Ik verwacht toch van wel. Servio is erg bekend in de homo scene van Amsterdam, dus ik verwacht dat zijn achterban voornamelijk uit mensen uit de scene bestaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef DionysusKaterman het volgende:
Het lijkt me vaag als alle homo's van Amsterdam nu op Servio zouden stemmen. Is geaardheid dan zoveel belangrijker dan gedrag en persoonlijkheid?
Ja idd, ben benieuwd of ze dan een andere schouder zoekt, het lijkt me een vrouw die moeilijk alleen kan zijn, zonder man om op te leunen bedoel ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen, leuk Mo helemaal hysterischMaar dat kennen we nu ook wel weer!!
Gewoon hopen dat de mannen door haar hysterische act heen kunnen kijken en haar volgende keer daardoor juist nominerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen, leuk Mo helemaal hysterischMaar dat kennen we nu ook wel weer!!
Hij geloofd gewoon niet dat ze iets met mode doet omdat ze zich gedraagt alsof ze veel met mannen omgaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef TimeJumper het volgende:
Whahaha Gerard stoort zich aan het geboer aan tafel van Aafke![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef DionysusKaterman het volgende:
LOL alsof alleen barbiepopjes zich met mode bezig houdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij geloofd gewoon niet dat ze iets met mode doet omdat ze zich gedraagt alsof ze veel met mannen omgaat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Urb het volgende:
Flip tegen Servio: " Jij hebt een achterban in Nederland, daar word je eng van. "
Kan me voorstellen dat Flipje met de blauwe ogen bang wordt van de achterban van Servio....quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Urb het volgende:
Flip tegen Servio: " Jij hebt een achterban in Nederland, daar word je eng van. "
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Urb het volgende:
Stiekum hoop ik daarop ... alleen omdat servio meer ergenissen veroorzaakt tussen de bewonersquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Maik vanavond weggestemd gaat worden
Servio blijft dus gewoon in SST.
Redelijk arrogant, alsof iedere homo met Servio naar bed wil..?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Urb het volgende:
Servio tegen Guido: " Als jij het huis uit komt en je bent homo dan moet je met me naar bed. "
Ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Maik vanavond weggestemd gaat worden
Servio blijft dus gewoon in SST.
Als Servio er onverhoopt toch uit moet, dan gaat die naar huis. Waar zijn vriend de sloten heeft verwisseld van hun huis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Urb het volgende:
Servio tegen Guido: " Als jij het huis uit komt en je bent homo dan moet je met me naar bed. "
kun je mijne ook ff meenemen??quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
Tot laters ... mijn hondjes willen het park in. En er zal wel niks bijzonders gebeuren aankomend uurtje
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als Servio er onverhoopt toch uit moet, dan gaat die naar huis. Waar zijn vriend de sloten heeft verwisseld van hun huis.
En dan is zijn volgend geheim "ik ben dakloos'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |