Thnx gaat lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk !! heel veel plezier vanavond !
Is het erg als ik hoop dat je dan niet veel plezier hebt vanavond?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Thnx gaat lukken.
Als de exit meewerkt en daar heb ik vertrouwen in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Is het erg als ik hoop dat je dan niet veel plezier hebt vanavond?
Oké, wie zijn dat en hoe moet ik deze situatie interpreteren? Hebben ze alleen lol met elkaar, of is er een dikke vette orgie aan de gang?quote:
Mazaru heeft mij gezegd hoe het moest, en ik vind ze leuk om te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer wat gifjes.Die mis ik. Mazaru ,maakt die vaak maar ze is er niet.
![]()
En ben het met je eens.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat is er met je cap skillz gebeurd?quote:
Is niet erg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat goed van mazaru!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mazaru heeft mij gezegd hoe het moest, en ik vind ze leuk om te maken) Dus al ik online ben dan plaats ik ze wel
ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Mylene het volgende:
Aafke weer jaloers omdat Joanna nu met iedereen knuffelt. Ze bedoeld natuurlijk Philip.
Spontane snoekduik van Jo en Aaf op Alex en Karimquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Oké, wie zijn dat en hoe moet ik deze situatie interpreteren? Hebben ze alleen lol met elkaar, of is er een dikke vette orgie aan de gang?
Iets met. 220 voltquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met het haar van Laura gebeurd?
ik gebruik nu gyazo normaal gebruik ik knipprogramma en upload ik via plaatjes uploadquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er met je cap skillz gebeurd?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef secretannie het volgende:
Guido heeft gedroomd dat servio eruit ging...!!!
en hij voelt dat soort dingen weetje (oh nee dat was iemand anders)quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef secretannie het volgende:
Aafke veel meer dan Joanna. Aafkle geeft er meer blijk aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja?Volgens mij is er een strijd tussen die 2. Is Joanna ook jaloers als Aafke dan met Philip ligt te kroelen dat je weet?
Hahaha in zijn zaagwedstrijd daar nog tijd voor gehadquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef secretannie het volgende:
Hannibal?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef itsme het volgende:
[..]
aaargh Hoe heet hij ook al weer. Silence of the Lambs. Anthony Hopkins
Lol.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Aafke veel meer dan Joanna. Aafkle geeft er meer blijk aan.
Gewoon op de achtergrond houde voor geluidquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol.Ik moet toch weer eens de streams aan zetten. Gisteren wel aangehad maar houd het nooit zo lang vol. Mooi!
Haren, bril, dimpels,....ALLESquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef AskMe het volgende:
moet zeggen dat ik die krullen bij laura wel leuk vindt
Ja ga ik dat maar eens proberen. Kan niet goed tegen gefluit en gitaarspel en gesmak en ......quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Gewoon op de achtergrond houde voor geluid
Je neemt je hele scherm mee, waarom cap je niet alleen 1 beeld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik gebruik nu gyazo normaal gebruik ik knipprogramma en upload ik via plaatjes upload
dat heb ik dus ook met die buitenbeelden en die zomerkleren ,maja nog een paar maandjes wachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ik krijg wel weer zin in de zomer zo......kan niet wachten
dat heb ik ook maar dan ff mute en reacties hier op FOK zeggen dan wel weer dat ie van mute afkanquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ga ik dat maar eens proberen. Kan niet goed tegen gefluit en gitaarspel en gesmak en ......
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:11 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
dat heb ik ook maar dan ff mute en reacties hier op FOK zeggen dan wel weer dat ie van mute afkan
Ja maar hoe kom je daar ooit achter als je in 't huis zit.. je denkt toch nooit dat dat een geheim zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef minzo het volgende:
Maar ziet de bewoners niet dat Guido en Laura eigenlijk nooit zoenen, zie je toch meteen dat het fake relatie is met al die clues
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.. Ben blij dat ik niet de enige ben
Ik had precies dzelfde gedachte als AskMe. Als je verliefd bent dan zoen je toch. Dan tong je of iig zoenen op de mond. Dat zou mij denk ik wel opvallen. Vooral als je weet dat er een grote kans is dat er een nep stel in het huis is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je daar ooit achter als je in 't huis zit.. je denkt toch nooit dat dat een geheim zou kunnen zijn?
Ik denk ik niet ... vind de combinatie super !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zonder forum weet ik ook niet of ik zou kijken
Nou ja ik weet niet hoe anderen dat doen, ik doe het gewoon zo en als het echt spannend word ff beide tegelijk rechts FOK en links stream, ook om ff te stoken danquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.. Ben blij dat ik niet de enige ben
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Servio knipt de teennagels van Guido
precies, vooral met die clues zou ik er echt wel zo op letten en dan valt het toch opquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had precies dzelfde gedachte als AskMe. Als je verliefd bent dan zoen je toch. Dan tong je of iig zoenen op de mond. Dat zou mij denk ik wel opvallen. Vooral als je weet dat er een grote kans is dat er een nep stel in het huis is.
Echte liefde....quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Bongetje. Dat weet ik toch van jou.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Kijk geen streams, alleen 's avonds offline via Ziggo maar verder ook niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht ff, voel wat opkomen........................quote:
OMG! Neeeeeeh . Wat goor en raar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
en nu gaan koken zonder handen te wassen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Kijk geen streams, alleen 's avonds offline via Ziggo maar verder ook niet
Jij bent dus de maker van die geweldige stream?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Extra pagina gemaakt @ spixtv.nl
stream 1 en 3 only + fok
mochten er nog wensen zijn , PM me even
Super .... ik kijk nu via mozaiek 2 ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
stream 1 en 3 only + fok
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je neemt je hele scherm mee, waarom cap je niet alleen 1 beeld?
Volume regeling onder toets 1 t/m 4quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
stream 1 en 3 only + fok
Je zei bongetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey Bongetje. Dat weet ik toch van jou.![]()
Ja ik doe ze wel aan als ik lees dat er bv ruzie is zoals gisteren. maar naar dat genietsnut kijken of luisteren kan ik niet goed.
en lees je dan eerst op fok om te kijken of er iets is gebeurd? of ga je gewoon forwarden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zei bongetje![]()
![]()
terug
Ik neem trouwens wel de Ziggo stream op met mijn PVR, elke dag programmeer ik 3 willekeurige tijdstippen op in de hoop dat ik een ruzie of pittige discussie opgenomen heb
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Droog geweldig![]()
![]()
Ga door bommie en het kost me weer ondergoed vandaag
Oja, dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk wel streams, maar zonder FOK! en BB5 was ik nu niet samen met Eric
Waar een RLS niet goed voor kan zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
Laura met d'r krulletjes
[ afbeelding ]
2 tegelijkquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik me nog wel herinneren
Eborn was het toch?
Ontopic: Het is rustig op de streams
Dat is de drollebakkenpollquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
Wat is dat voor een poll waar Serpentino op 35% staat???
Bij de andere winnaars werkt het wel, dan is er met jouw code wellicht iets fout gegaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die code werkt bij jou wel
Ik moet hem steeds opnieuw invoeren, en ik krijg gewoon reclame?
Ik krijg bijna een paniek aanvalquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
Wat is dat voor een poll waar Serpentino op 35% staat???
Ik doe gewoon korte blocks van hooguit 13min, dus hoef niet echt door te spoelen, meestal neem ik het opstaan ritueel op en wat middag momentjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
en lees je dan eerst op fok om te kijken of er iets is gebeurd? of ga je gewoon forwarden?
Als ik het met een plank hout wil doen, pak ik wel de gatenzaag!quote:
Dat krijgen vrouwen al van een gescheurde nagelquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een paniek aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |