Hier hetzelfdequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.. Ben blij dat ik niet de enige ben
Ik had precies dzelfde gedachte als AskMe. Als je verliefd bent dan zoen je toch. Dan tong je of iig zoenen op de mond. Dat zou mij denk ik wel opvallen. Vooral als je weet dat er een grote kans is dat er een nep stel in het huis is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je daar ooit achter als je in 't huis zit.. je denkt toch nooit dat dat een geheim zou kunnen zijn?
Ik denk ik niet ... vind de combinatie super !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zonder forum weet ik ook niet of ik zou kijken
Nou ja ik weet niet hoe anderen dat doen, ik doe het gewoon zo en als het echt spannend word ff beide tegelijk rechts FOK en links stream, ook om ff te stoken danquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het lezen en posten op fok nog het leukste van de RLssen. Oke. zal dat eens proberen.. Ben blij dat ik niet de enige ben
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Servio knipt de teennagels van Guido
precies, vooral met die clues zou ik er echt wel zo op letten en dan valt het toch opquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had precies dzelfde gedachte als AskMe. Als je verliefd bent dan zoen je toch. Dan tong je of iig zoenen op de mond. Dat zou mij denk ik wel opvallen. Vooral als je weet dat er een grote kans is dat er een nep stel in het huis is.
Echte liefde....quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Bongetje. Dat weet ik toch van jou.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Kijk geen streams, alleen 's avonds offline via Ziggo maar verder ook niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht ff, voel wat opkomen........................quote:
OMG! Neeeeeeh . Wat goor en raar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
en nu gaan koken zonder handen te wassen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Kijk geen streams, alleen 's avonds offline via Ziggo maar verder ook niet
Jij bent dus de maker van die geweldige stream?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Extra pagina gemaakt @ spixtv.nl
stream 1 en 3 only + fok
mochten er nog wensen zijn , PM me even
Super .... ik kijk nu via mozaiek 2 ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
stream 1 en 3 only + fok
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je neemt je hele scherm mee, waarom cap je niet alleen 1 beeld?
Volume regeling onder toets 1 t/m 4quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
stream 1 en 3 only + fok
Je zei bongetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey Bongetje. Dat weet ik toch van jou.![]()
Ja ik doe ze wel aan als ik lees dat er bv ruzie is zoals gisteren. maar naar dat genietsnut kijken of luisteren kan ik niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |