en lees je dan eerst op fok om te kijken of er iets is gebeurd? of ga je gewoon forwarden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zei bongetje![]()
![]()
terug
Ik neem trouwens wel de Ziggo stream op met mijn PVR, elke dag programmeer ik 3 willekeurige tijdstippen op in de hoop dat ik een ruzie of pittige discussie opgenomen heb
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Droog geweldig![]()
![]()
Ga door bommie en het kost me weer ondergoed vandaag
Oja, dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk wel streams, maar zonder FOK! en BB5 was ik nu niet samen met Eric
Waar een RLS niet goed voor kan zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
Laura met d'r krulletjes
[ afbeelding ]
2 tegelijkquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik me nog wel herinneren
Eborn was het toch?
Ontopic: Het is rustig op de streams
Dat is de drollebakkenpollquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
Wat is dat voor een poll waar Serpentino op 35% staat???
Bij de andere winnaars werkt het wel, dan is er met jouw code wellicht iets fout gegaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die code werkt bij jou wel
Ik moet hem steeds opnieuw invoeren, en ik krijg gewoon reclame?
Ik krijg bijna een paniek aanvalquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
Wat is dat voor een poll waar Serpentino op 35% staat???
Ik doe gewoon korte blocks van hooguit 13min, dus hoef niet echt door te spoelen, meestal neem ik het opstaan ritueel op en wat middag momentjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
en lees je dan eerst op fok om te kijken of er iets is gebeurd? of ga je gewoon forwarden?
Als ik het met een plank hout wil doen, pak ik wel de gatenzaag!quote:
Dat krijgen vrouwen al van een gescheurde nagelquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een paniek aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |