Dat heb ik ook nog gezien, dat ze zat te jankn op de bank, en Joanna heb ik voor het eerst zien slaapwandelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef versabommie het volgende:
Eckt he! Ik was dus 1 van de gelukkigen die vannacht om 3 uur nog streams aanhad.. Maar WAT de neuk doet die Sofia er nog? Ik had haar als programmamaker persoonlijk dat huis uitgetrapt en haar weer in haar eigen bedje/kist begraven!
Wat een enorme lijzige kudt met dat gegaap, geklaag, gejank en als ze dan eens bij de tijd is die 5 minuten per dag dan is ze aan het roddelen!
GA ERUIT KUDT!
En daarom moet Serpentio weg, dan kan hj dat lopende klaaglijk meenemen!

Ik vind haar op Sofia na de minst aantrekkelijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind haar toch echt de leukste meid in het huis. Als je haar stem leert te tolereren dan heeft ze best leuke verhalen, is ze redelijk ad-rem en ook echt wel met het spel bezig. Verder is ze by far de meest aantrekkelijke meid in dat huis

Haha, je opmerkingen zijn heerlijk om te lezen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef secretannie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar ik moet soms mijn bitchyness de vrijeloop laten anders moet ik aan de pillen....

Man, ik was er om 7 uur alweer op weg naar een serverruimtequote:

Als je ziet hoe guido er bij zit had de redactie dit shot wel vanuit een betere hoek kunnen nemenquote:

quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Kom op zeg, er zit totaal geen kwaad in Sharon. Ik vind haar tof. Ze mag van mij wel blijven.

Zit ook niks kwaads in, ik vind haar gewoon oninteressant en heb vaak 't idee dat ze sterk afwezig is danwel niet al wegquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Mylene het volgende:
Kom op zeg, er zit totaal geen kwaad in Sharon. Ik vind haar tof. Ze mag van mij wel blijven.

is zo en zo ranzigquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Tamaartje het volgende:
Gatver was zag die broccoli er ranzig uit

Wat mij betreft gaat dat slaapwandelen gewoon 10 keer per nacht gebeuren!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gezien, dat ze zat te jankn op de bank, en Joanna heb ik voor het eerst zien slaapwandelen

dan nog snappen ze niet dat, dat haar geheim isquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat dat slaapwandelen gewoon 10 keer per nacht gebeuren!

Ha, is mijn goed recht he, daarna wel de hele dag netjes werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus Bommie zat vannacht om 3 uur nog te streamen..........goh.
Hallo alle, ik kan helaas niet alles zien vanavond dus streamverslagen zijn zeer welkom!!!!!
Bommie vannacht om 3 uur nog te streamen, en dan denken ze dat ik geen leven heb........

Het was nog redelijk druk hier om die tijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus Bommie zat vannacht om 3 uur nog te streamen..........goh.
Hallo alle, ik kan helaas niet alles zien vanavond dus streamverslagen zijn zeer welkom!!!!!
Bommie vannacht om 3 uur nog te streamen, en dan denken ze dat ik geen leven heb........

psies.. het leek wel een Big Brother revival! Goede lache shit van hardcore streamers!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Het was nog redelijk druk hier om die tijd.

Ik zou het iig niet kunnen volhouden als ik de volgende dag vroeg moet opstaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha, is mijn goed recht he, daarna wel de hele dag netjes werken

Ah groepjesvorming.......;-)quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Het was nog redelijk druk hier om die tijd.

Krijg je van sponsapplicatorsquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura blenden die oogschaduw ! dit is toch vreselijk .

Ik wou het niet zeggen.....tsjezussquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:

Ach heel af en toe moet kunnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet kunnen volhouden als ik de volgende dag vroeg moet opstaan

Zeg ook ff tegen Sofiaquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:

Die homo uit de laatste BB had schurft, weet je dat nog? Die zat aan zijn anus te krabben en dan met een vaatdoekje het aanrecht schoon te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef versabommie het volgende:
Geniale Herpes! Dan druipen je hersenen eruit!

Psies.. dus kijk af en toe over je schouder!quote:

quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die homo uit de laatste BB had schurft, weet je dat nog? Die zat aan zijn anus te krabben en dan met een vaatdoekje het aanrecht schoon te maken.

Blenderquote:

Oeja dat waren pas echt tenenkrommende beeldenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die homo uit de laatste BB had schurft, weet je dat nog? Die zat aan zijn anus te krabben en dan met een vaatdoekje het aanrecht schoon te maken.

Huuuu. Ik eet wel wat later vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]

pas op voor hartelijke bommen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. dus kijk af en toe over je schouder!

Hahaha, tijd van BB zat ik ook regelmatig een half nachtje op. Nu moet ik ook opletten. Baas, gezin en in het weekend stappen...het hakt erin he. Moet er toch ook beeldig uit zien bij de baas.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach heel af en toe moet kunnenIk bedoel als ik vroeger zonder streams de kroeg indook op donderdag stond ik ook netjes naast mijn nest de volgende dag voor ome werkgever
Snachts een man...
Maar moet wel zeggen dat ik het niet zo vaak moet doenMisschien wor ik toch ook een weekje ouder !

En vervolgens het halve huis besmet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]

Weekendje stappen = zooooooooooooo SBS6 gezin!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahaha, tijd van BB zat ik ook regelmatig een half nachtje op. Nu moet ik ook opletten. Baas, gezin en in het weekend stappen...het hakt erin he. Moet er toch ook beeldig uit zien bij de baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |