Neehoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef boarn het volgende:
Bij alle huizen word eerst geheid, dus daar hebben we allemaal wel eens last van gehad.
Dan ga je lekker elders slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Mieks het volgende:
Mijn ouders hebben een huis laten bouwen zonder dat er geheid werd. Het kost wat meer. Maar toch belachelijk dat het mag. Stel dat je nachtdiensten werkt (heb ik zelf gelukkig niet), dan word je GEK
nou dan is er toch niks aan de hand, je hoeft toch niet heel de dag thuis te zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Mieks het volgende:
Mijn ouders hebben een huis laten bouwen zonder dat er geheid werd. Het kost wat meer. Maar toch belachelijk dat het mag. Stel dat je nachtdiensten werkt (heb ik zelf gelukkig niet), dan word je GEK
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Mieks het volgende:
Er werd gezegd dat we contact op moesten nemen met de gemeente.
Zucht, Nederland word met de dag vermoeiender.
dat gejank om alles daar word je pas moe van, niet zeiken maar doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Mieks het volgende:
Inderdaad. Ik had ook niet verwacht dat het ging gebeuren, want in dichtbevolkte gebieden mag je doorgaans niet heien. Dat maakt het nog idioter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor.![]()
Ligt geheel aan de ondergrond.
Bron?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Mieks het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook niet verwacht dat het ging gebeuren, want in dichtbevolkte gebieden mag je doorgaans niet heien. Dat maakt het nog idioter.
Als jij nu even een voorstel doet hoe je op die bodem wel een fatsoenlijk huis zonder heipalen kunt neerzetten dan horen die bouwvakkers dat graag van jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Mieks het volgende:
Zullen we ruilen anders?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
dat gejank om alles daar word je pas moe van, niet zeiken maar doen.
nee ik ga niet in de stad wonen waar je kans hebt op herrie, hier stinkt het nu ook naar stront omdat de boeren mest aan het uitrijden zijn so be itquote:
En ondergrond heb ik de ballen verstand van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bron?
En dichtbevolkt heeft niks met ondergrond te maken.
ja maar wat voor een bodem, niet een waar zoveel meter inklinkend veen zit als in adamquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Mieks het volgende:
[..]
De aannemer van het huis van mn ouders dat in 2007 gebouwd werd. Wil je een internet link?
Ik wil een bron ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Mieks het volgende:
[..]
De aannemer van het huis van mn ouders dat in 2007 gebouwd werd. Wil je een internet link?
Van heien ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Mieks het volgende:
[..]
En ondergrond heb ik de ballen verstand van.
Nou, van week in week uit heien zou iedereen gek worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan ga je lekker elders slapen.
Tussen 07:00 en 22:00 mag men gewoon herrie maken.
Er kan als alternatief worden geboord, dat klopt wel. Als dat tenminste kan vanwege de ondergrond. Brengt minder schade toe aan nabij gelegen woningen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Mieks het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook niet verwacht dat het ging gebeuren, want in dichtbevolkte gebieden mag je doorgaans niet heien. Dat maakt het nog idioter.
Ja, dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, van week in week uit heien zou iedereen gek worden.
Dat het flauwekul is om te zeggen dat er tussen 07.00 en 22.00 gewoon herrie gemaakt kan worden. Heien valt natuurlijk niet binnen normale grenzen.quote:
Waar staat precies hierboven dat het niet mag?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Mieks het volgende:
Schade als gevolg van heien is tot nu toe in Utrecht beperkt gebleven. In het algemeen is heiwerk in Utrecht als normaal, dus niet als zwaar te omschrijven. Wanneer meer dan 20 m van nabij gelegen gebouwen wordt geheid of getrild is vrijwel nooit schade te verwachten. Trillings- of geluidshinder kunnen zich dan nog wel voordoen. Bij afstanden tot de nabij gelegen gebouwen van meer dan 50 m zal dat over het algemeen aanvaardbare vormen aannemen. Mocht u menen dat er desondanks toch schade ontstaat als gevolg van heien bij u in de buurt dan kunt u die verhalen op de bouwer. Normaal gesproken heeft de bouwer of aannemer zich verzekerd tegen schade als gevolg van heien.
Oke dit gaat om Utrecht maar ik neem aan dat de afstanden in meters niet noodzakelijk anders zijn.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat het flauwekul is om te zeggen dat er tussen 07.00 en 22.00 gewoon herrie gemaakt kan worden. Heien valt natuurlijk niet binnen normale grenzen.
Het ging om de schade, schat. Huizen in een straat staan doorgaans minder dan 20 meter van elkaar vandaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar staat precies hierboven dat het niet mag?
Het politiebureau grenst ook aan het bouwterrein :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jawel hoor.![]()
Wat wou je doen dan? De politie bellen om te vragen of ze de hei-machine in beslag willen nemen?
Je bent wel een beetje aan het zeiken, hoor. Heien duurt doorgaans een beperkte tijd, dus dat is grotere overlast dan normaal die we op de koop toe moeten nemen. Maar om nou te zeggen dat je maar niet moet klagen omdat tussen 07.00 en 22.00 herrie gemaakt mag worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jawel hoor.![]()
Wat wou je doen dan? De politie bellen om te vragen of ze de hei-machine in beslag willen nemen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Mieks het volgende:
[..]
Het ging om de schade, schat. Huizen in een straat staan doorgaans minder dan 20 meter van elkaar vandaan.
Waar blijft de bron?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik zeik niet over heien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje aan het zeiken, hoor. Heien duurt doorgaans een beperkte tijd, dus dat is grotere overlast dan normaal die we op de koop toe moeten nemen. Maar om nou te zeggen dat je maar niet moet klagen omdat tussen 07.00 en 22.00 herrie gemaakt mag worden.
quote:
Wat wil je horen? Het mag maar dan moeten ze wel vrijwel zeker schadevergoeding betalen? Is een brede definitie van mogen.quote:
wat is dan de berokkende schade die vrijwel zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef Mieks het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je horen? Het mag maar dan moeten ze wel vrijwel zeker schadevergoeding betalen? Is een brede definitie van mogen.
Neehoor, dat is zeer gebruikelijk en daar is de aannemer voor verzekerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef Mieks het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je horen? Het mag maar dan moeten ze wel vrijwel zeker schadevergoeding betalen? Is een brede definitie van mogen.
het trilt nog al zeg maar, scheuren enzo in de muren etc. Er zijn tal verhalen te vinden hoor als je googled op 'schade van heien'quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
wat is dan de berokkende schade die vrijwel zekervoorkomt
Het gaat jou toch niet om schade maar om overlast?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef Mieks het volgende:
[..]
het trilt nog al zeg maar, scheuren enzo in de muren etc. Er zijn tal verhalen te vinden hoor als je googled op 'schade van heien'
Dus jij vind alles dat je kunt verzekeren per definitie iets dat mag. Hmmm, best creepy eigenlijk.
Wtf. Dus jij beweert dat de aannemer is verzekerd voor overlast?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat jou toch niet om schade maar om overlast?
Nee dat vind de wetgever. Creepy he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef Mieks het volgende:
Dus jij vind alles dat je kunt verzekeren per definitie iets dat mag. Hmmm, best creepy eigenlijk.
Om schade.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Mieks het volgende:
[..]
Wtf. Dus jij beweert dat de aannemer is verzekerd voor overlast?
En er zijn nog veeeeeeel meer voorbeelden waardoor er geen schade is van heien. Daarom verzekerd een aannemer zich daar dus voor. Dat jij er overlast van hebt is jammer, maar dat overleef je vast wel. Dalijk wil je ook nog auto's gaan verbieden omdat ze teveel herrie maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef Mieks het volgende:
[..]
het trilt nog al zeg maar, scheuren enzo in de muren etc. Er zijn tal verhalen te vinden hoor als je googled op 'schade van heien'
Nee dat vind hij niet. Die verzekering is er om de slachtoffers te beschermen die anders geen cent vangen. Ik zou mijn spullen niet bij in de buurt laten :S Ze zijn namelijk verzekerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat vind de wetgever. Creepy he?
Ja maar dat is een doorgaand iets he, die niet excessief lawaai veroorzaken. Appels met peren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En er zijn nog veeeeeeel meer voorbeelden waardoor er geen schade is van heien. Daarom verzekerd een aannemer zich daar dus voor. Dat jij er overlast van hebt is jammer, maar dat overleef je vast wel. Dalijk wil je ook nog auto's gaan verbieden omdat ze teveel herrie maken.
Nee. Waar lees je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Mieks het volgende:
[..]
Wtf. Dus jij beweert dat de aannemer is verzekerd voor overlast?
Waar blijft die bron waaruit blijkt dat je niet mag heien in de stad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Mieks het volgende:
[..]
Nee dat vind hij niet. Die verzekering is er om de slachtoffers te beschermen die anders geen cent vangen. Ik zou mijn spullen niet bij in de buurt laten :S Ze zijn namelijk verzekerd.
Aparte manier van begrijpend lezen hou jij erop na....quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Mieks het volgende:
[..]
Nee dat vind hij niet. Die verzekering is er om de slachtoffers te beschermen die anders geen cent vangen. Ik zou mijn spullen niet bij in de buurt laten :S Ze zijn namelijk verzekerd.
Wat wil je nou? Dat we bouwen gaan verbieden omdat het teveel overlast veroorzaakt voor de omwonenden? En vraag jij eens aan iemand die langs een snelweg woont of auto's excessief lawaai veroorzakenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ja maar dat is een doorgaand iets he, die niet excessief lawaai veroorzaken. Appels met peren.
Omdat het onderwerp via andere weer terecht kwam op schade, en iemand vroeg om een bron dat het in dichtbevolkte gebieden snel schade oplevert.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee. Waar lees je dat?
Je klaagt toch over overlast en of dat wel mag? Waarom begin je dan over schade en verzekeringen?
Ik ben opgegroeid met de A2 in mn achtertuin en kon horen aan het verkeer hoe laat ik 'sochtends op moet staan, dus ik ben wel wat gewend. Moet je nagaan hoe irritant dit is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat we bouwen gaan verbieden omdat het teveel overlast veroorzaakt voor de omwonenden? En vraag jij eens aan iemand die langs een snelweg woont of auto's excessief lawaai veroorzaken
Nee iemand vroeg om een bron om jouw bewering te ondersteunen dat het verboden is om te heien in de stad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef Mieks het volgende:
[..]
Omdat het onderwerp via andere weer terecht kwam op schade, en iemand vroeg om een bron dat het in dichtbevolkte gebieden snel schade oplevert.
We leven met je mee. Anders nog iets ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de A2 in mn achtertuin en kon horen aan het verkeer hoe laat ik 'sochtends op moet staan, dus ik ben wel wat gewend. Moet je nagaan hoe irritant dit is.
Nou, on topic dan maar weer, hè.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef Mieks het volgende:
[..]
Omdat het onderwerp via andere weer terecht kwam op schade, en iemand vroeg om een bron dat het in dichtbevolkte gebieden snel schade oplevert.
Degene die hier over schade begon was jijzelfquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik heb mijn halve leven naast de metrolijn gewoond en in een wijk die compleet verbouwd is (dus ook veel heien), wat wil je nou in godsnaam? Over 2 jaar gaan ze het flat wat nu zo'n 20 meter van ons staat platgooien en een nieuw flat voor neerzetten, ook dat wordt heien. Dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de A2 in mn achtertuin en kon horen aan het verkeer hoe laat ik 'sochtends op moet staan, dus ik ben wel wat gewend. Moet je nagaan hoe irritant dit is.
Dat hoop ik maar. Ik haatte Nederland al, maar dat word alleen maar erger :Squote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, on topic dan maar weer, hè.
Die drie weken herrie ben je straks weer heel snel vergeten.
Oh meid, zeik niet met je 'ik haatte Nederland al' en je geklaag over hardwerkende mensen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Mieks het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Ik haatte Nederland al, maar dat word alleen maar erger :S
Waarom beginnen bouwvakker ook eigenlijk zo vroeg? Ik heb ze soms al om half 7 buiten bezig gezien. Willen ze perse bij de lunch weer thuis zijn?
Wat houdt je tegen om hier te blijven?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Mieks het volgende:
[..]
Het staat je echt vrij en een eind op te donderen hoor. En ook nog klagen over mensen die hard werkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Mieks het volgende:
[..]
Waarom beginnen bouwvakker ook eigenlijk zo vroeg? Ik heb ze soms al om half 7 buiten bezig gezien. Willen ze perse bij de lunch weer thuis zijn?
En van 7 tot 3 vind ik nogal meevallen plus dat het maar voor 3 weken is.quote:Onder het Paleis op de Dam (gebouwd in 1648 als stadhuis) zitten maar liefst 13659 houten heipalen. Elke Amsterdamse aannemer kent dit getal uit zijn hoofd. Een ezelsbruggetje? De dagen van het jaar met een 1 ervoor en een 9 erachter.
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb een beetje Hollands bloed, zeiken zit in de natuur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het staat je echt vrij en een eind op te donderen hoor.
Troost je, na het lezen van jouw posts is het mij wel duidelijk: Nederland haat jou ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Mieks het volgende:
[..]
het zijn niet allemaal van die kutjes die parttime werken hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik schaam me anders kapot om jou medelander te moeten noemen, dus wees er maar trots opquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Mieks het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb een beetje Hollands bloed, zeiken zit in de natuur.
Het was meer uit benieuwdheid. Ik bedoel zei werken van 7 tot 4, andere van 9 tot 6, dat doe ik namelijk. Bouwen kan altijd wel lijkt me.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het staat je echt vrij en een eind op te donderen hoor. En ook nog klagen over mensen die hard werken![]()
Prima, maar als je het hier zo erg haat snap ik niet wat je hier doet. Rot dan een eind op en zoek een land waar ze liever niet werken, laat staan heien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Mieks het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb een beetje Hollands bloed, zeiken zit in de natuur.
Nee dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Kick naar KLB svp.
TS ben je student toevallig?
zei werkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Mieks het volgende:
[..]
Het was meer uit benieuwdheid. Ik bedoel zei werken van 7 tot 4, andere van 9 tot 6, dat doe ik namelijk. Bouwen kan altijd wel lijkt me.
jaja van 7 tot 4 geloof je het zelfquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Mieks het volgende:
[..]
Het was meer uit benieuwdheid. Ik bedoel zei werken van 7 tot 4, andere van 9 tot 6, dat doe ik namelijk. Bouwen kan altijd wel lijkt me.
Ja het kan ook 's nachtsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Mieks het volgende:
[..]
En waarom werk jei niet van 7 tot 4?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Mieks het volgende:
[..]
Zei slaapt uit natuurlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En waarom werk jei niet van 7 tot 4?
Ik heb hier gewoon lekker goedkoop gestudeerd. Van jou inkomstenbelasting. Mag ik?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Prima, maar als je het hier zo erg haat snap ik niet wat je hier doet. Rot dan een eind op en zoek een land waar ze liever niet werken, laat staan heien.
Omdat het kantoor dan nog niet open is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En waarom werk jei niet van 7 tot 4?
Zijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zei kan anders ook mooi zelf in de bouw gaan werken natuurlijk.
Lekker bij andere mensen voor de deur heien zodat zei weer kunnen gaan zeiken op FOK.
zei werken, jou inkomstenbelasting, alles goed met de rechtenstudie, Mieks?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon lekker goedkoop gestudeerd. Van jou inkomstenbelasting. Mag ik?
Mijn inkomstenbelasting? Ik ontvang meer van de overheid dan dat ik betaal. Ik vind het trouwens moeilijk te geloven dat je hebt gestudeerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon lekker goedkoop gestudeerd. Van jou inkomstenbelasting. Mag ik?
Ja hoor, net zoals het mag om in je achtertuin te heien. Cirkeltje weer rond !quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Mieks het volgende:
[..]
Wie zij dat?quote:
Zei zij dat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wie zij dat?
Heb je een bron?
Misschien wil TS wel het verschil bijleggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
Heipalen kunnen ook via boren in de grond komen, maar dat is duurder.
Ja ga het nog moeilijker maken voor de al verwarde topicstarter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
dit is overigens niet altijd mogelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
Hijpalen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
Dat is doorgaans verboden in dichtbevolkte gebieden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
Toevallig gehoord in 2007?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat is doorgaans verboden in dichtbevolkte gebieden.
Dat heb ik gehoord van een broer van een vriend van een vage kennis.
Wil je een internetlink?
Er zullen vast mensen klagen, zo gaat dat nou eenmaal. Maar als je klaagt over heien in een stad vraag ik me af of juist jij wel ooit in een stad hebt gewoond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Mieks het volgende:
Maar goed. Ik merk t wel. En andere omwonenden zullen ook wel klagen.
Ik sprak ook mede-Amsterdammers die het wel bizar vonden.
Dus wel grappig dat provincialen (ik geloof niet dat jullie allemaal uit Rotterdam/DH/Amsterdam komen) daar anders over denken.
Maar daar word ws ook minder gebouwd.
wat had je dan gedacht toen je in adam ging wonen, ze zullen toch na die 800 jaar wel uitgebouwd zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Mieks het volgende:
Dus wel grappig dat provincialen (ik geloof niet dat jullie allemaal uit Rotterdam/DH/Amsterdam komen) daar anders over denken.
Ik woon in Amsterdam en een tijd geleden werd hier in de buurt 's nachts geheid bij de Zuidas, dus count your blessings zou ik zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Mieks het volgende:
Ik woon hier al wel een tijdje. En zo lang woon ik nog niet in Nederland. Daarvoor woonde ik steden die drie keer zo groot waren als Amsterdam. Maar daar waren bepaalde beperkingen qua decibel en zo, ook wat dit betreft. Hier dus niet, of althans niet die gehandhaaft worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
[..]
wat had je dan gedacht toen je in adam ging wonen, ze zullen toch na die 800 jaar wel uitgebouwd zijn
Overdag ook?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en een tijd geleden werd hier in de buurt 's nachts geheid bij de Zuidas, dus count your blessings zou ik zeggen.
Werk jij zelf in de bouw? Zo onderontwikkeld ben je toch ook weer niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Overdag ook?
Of gaan anders die kantoorpikkies zijken?
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Mieks het volgende:
[..]
Werk jij zelf in de bouw? Zo onderontwikkeld ben je toch ook weer niet.
Ah Amsterdam is pas sinds kort onderdeel van Nederland. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik woon hier al wel een tijdje. En zo lang woon ik nog niet in Nederland.
Oke, ik zal nog duidelijker zijn. Van de paar jaar die ik in Nederland woon woon ik het grootste deel hier..oke?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ah Amsterdam is pas sinds kort onderdeel van Nederland. Weer wat geleerd.
Ik dacht je hier opgegroeid was?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Mieks het volgende:
[..]
Oke, ik zal nog duidelijker zijn. Van de paar jaar die ik in Nederland woon woon ik het grootste deel hier..oke?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ook en een paar dagen 's avonds, maar overdag zit ik op mijn werkquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Overdag ook?
Of gaan anders die kantoorpikkies zijken?
Scherpquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik dacht je hier opgegroeid was?
[..]
Ik ben 24 dus dat is vrij relatief. Ik woon 10 jaar in Nederland.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
Mieks is gewoon een gezonde boeren Hollandse meid die uit de klei is geheid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
Absoluut niet. Ik ben echt anti-Hollands. Domme kaaskoppen, jullie stammen allemaal af van boeren. En Nederlanders zijn lui en lelijk. En de taal is ook niks. Gewoon laten onderlopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mieks is gewoon een gezonde boeren Hollandse meid die uit de klei is geheid.
Zullen we beginnen met A'dam?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Mieks het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben echt anti-Hollands. Domme kaaskoppen, jullie stammen allemaal af van boeren. En Nederlanders zijn lui en lelijk. En de taal is ook niks. Gewoon laten onderlopen
zet de pompen maar stil dan is het water zo op 9 hoogquote:
Jij bent zelf gewoon 100% Nederlands.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Mieks het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben echt anti-Hollands. Domme kaaskoppen, jullie stammen allemaal af van boeren. En Nederlanders zijn lui en lelijk. En de taal is ook niks. Gewoon laten onderlopen
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:49 schreef Mieks het volgende:
Ik heb in eerste instantie Nederlands geleerd (mijn ouders zijn Nederlands). Op mijn 4de verhuisde mijn ouders naar Warschau waar ik naar een Internationale School ging. Daar heb ik Engels geleerd, en sprak dat binnen 1 a 2 jaar vloeiend. (Zonder overdrijven, het gaat echt snel als je jong bent en dagelijks al je school in het Engels is). Op mijn 9de verhuisde ik naar Wenen (na een tussenstop in Kopenhagen) en daar heb ik in 3 jaar ook Duits geleerd. Spreek nu zeer goed, bijna vloeiend Duits. Gebruik het nog regelmatig met vrienden etc in Oostenrijk en ik reis veel.
Maar goed, ik heb er zeker van geprofiteerd. Ik ken weinig mensen die 3 talen spreken maar ik kan me op heel veel plaatsen redden. Buiten dat: Ik heb een studentenuitwisseling in de VS gedaan en daar heb ik dus 0,0 taalprobleem gehad.
En daarnaast: Ik ga nu een engelstalige specialisatie doen..en omdat ik dus zo lang op internationale scholen heb gezeten...hoef ik de TOEFL niet te doen (dat is een test om te bewijzen dat je voldoende engels spreekt). En dat is pas echt ideaal. (zie hier hoe ver de voordelen rijken, die test kost normaal toch 200 e)
Oh je bedoelt het rode boekje dat heb ik ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon 100% Nederlands.
[..]
Ga dan lekker weer in Polen wonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Mieks het volgende:
[..]
Oh je bedoelt het rode boekje dat heb ik ja.
Maar verder neee...dit land is leuk om te gebruiken voor lage kosten.
Maar als jij iemands paspoort genoeg vind prima.
Ik bedoel:
- Is Nederlander zijn nou echt iets om trots op te zijn? Nee, dus ik wil mn rode boekje ook wel inleveren.
Dat en er zijn goeie mannen:D Dat is ook een punt. Nederlandse mannen zijn (verkapte) leernichten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ga dan lekker weer in Polen wonen.
Is een stuk goedkoper dan Nederland.
Inderdaad, want dan gaan ze over 3 maanden verder. Dat scheelt een hoop.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Mieks het volgende:
Het kan natuurlijk ook drie maanden gaan vriezen..dat zou wel ideaal zijn.
Je gaat in amsterdam wonen. Dan is de consequentie dat je soms last van andere mensen hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Mieks het volgende:
En wat heeft dit met heien te maken? Of zijn die bouwvakkers leernichten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Mieks het volgende:
[..]
Dat en er zijn goeie mannen:D Dat is ook een punt. Nederlandse mannen zijn (verkapte) leernichten.
"rijken"quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon 100% Nederlands.
[..]
Alsjeblieft niet zeg, dat zijn van die types die "voor de rust" naar het platteland verhuizen, en vervolgens in rap tempo alles wat dat schattige plattelandsdorpje zo'n schattig plattelandsdorpje maakt onmogelijk te maken omdat het jaarlijkse 3-daagse dorpsfeest herrie maakt, en ze dus overal bezwaar tegen in gaan dienen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je gaat in amsterdam wonen. Dan is de consequentie dat je soms last van andere mensen hebt.
Ga je op een boerderijtje op eht platteland wonen dan heb je dit probleem doorgaans niet.
Nederlanders zijn zo hypocriet, we willen op onder en naast elkaar wonen, maar we willen absoluut niet merken dat we op onder en naast elkaar wonen in deze samenleving.
Dan heeft TS er geheid geen last vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat een gejank om 3 weekjes gehei zeg...
als je nou eens gewoon gaat werken dan heb je er geen last van....
Je bent de boeren met hun trekkers en mest uitrijden vergeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, dat zijn van die types die "voor de rust" naar het platteland verhuizen, en vervolgens in rap tempo alles wat dat schattige plattelandsdorpje zo'n schattig plattelandsdorpje maakt onmogelijk te maken omdat het jaarlijkse 3-daagse dorpsfeest herrie maakt.
Laat zulke "wereldburgers" alsjeblieft in Amsterdam blijven miepen dat er geheid moet worden omdat er altijd meer mensen in Amsterdam willen wonen.
Ja, die types, het liefst zouden ze het hele bedrijf van de buurman om zeep helpen omdat de varkensstront stinkt...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent de boeren met hun trekkers en mest uitrijden vergeten.Gaan mensen naar het platteland voor de stilte en de frisse lucht krijgen ze een agrarier met een lawaaiige trekker en heel veel koeien/varkens/geiten/kippen enz. als buur. Weg rust en frisse lucht.
Bij de Rijdende Rechter hebben ze een patent op dat soort burenruzies...wellicht iets voor TS om haar probleem daar aan te melden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die types, het liefst zouden ze het hele bedrijf van de buurman om zeep helpen omdat de varkensstront stinkt...
Ja die stinkt, dat had je moeten bedenken voor je je Sunil witte lakens idyllisch in de tuin aan de waslijn wilde hangen.
Wat doe je hier nog? Ga terug naar waar je vandaan komt, muts.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Mieks het volgende:
Inderdaad, of klagen over de boer die zijn land bemest. Koeien die staan te loeien in de wei.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Leandra het volgende:
Alsjeblieft niet zeg, dat zijn van die types die "voor de rust" naar het platteland verhuizen, en vervolgens in rap tempo alles wat dat schattige plattelandsdorpje zo'n schattig plattelandsdorpje maakt onmogelijk te maken omdat het jaarlijkse 3-daagse dorpsfeest herrie maakt, en ze dus overal bezwaar tegen in gaan dienen.
En tot slot is het uitzicht vanuit haar woning: Een flatgebouw!! Ik hoop dat ze op een blinde muur uit gaat kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey TS, weet je iets?
Als ze klaar zijn met heien gaan ze koppensnellen met een soort oversized kangoo.
Als ze daarmee klaar zijn gaan ze de bekisting timmeren voor de fundering
Als ze daarmee klaar zijn gaan ze vloeren storten, en wanden.
Als ze daarmee klaar zijn gaan ze steigers bouwen.
Als ze daarmee klaar zijn gaan ze metselen en stenen zagen.
En dat de komende twee jaar ofzo..
Ohja, en alles gelardeerd met 23 bouwvakradio's die allemaal op een andere piratenzender staan afgestemd met de volumeknop op 11.
Klopt, en dat komt met name door intolerante mensen zoals jij. Elke dag van 7 tot 15.00u, ik vind het mee vallen. Het kan langer. Ja, als je nachtdienst hebt is het inderdaad ronduit vervelend, maar ze kunnen moeilijk 's nachts gaan heien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef Mieks het volgende:
WTF! Dus van die uren die ze heien krijg je maar hooguit 2 uur mee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Mieks het volgende:
[..]
Oh, je bent Amsterdammer, dat verklaart dat gezeik wel ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Mieks het volgende:
Waarom woon je hier dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Mieks het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Daar is een oefenterrein van defensie en dan gaat ze daar weer over de knallen klagen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:38 schreef Tommeke het volgende:
TS kan beter in Lauwersoog gaan wonen...
Misschien valt ze op leernichten?quote:
Kun je het ook in het Pools (met een leernicht accent?)?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef Flying_Phoenix het volgende:
please don't feed the trolls
bitte den Troll nicht futtern
trollen niet voeren svp
(hoe doe ik het in die 3 vloeiende talen van je? omhooggevallen intolerante export-troll?)
@Fogel: vul Noors even aan, wil je.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef Flying_Phoenix het volgende:
please don't feed the trolls
bitte den Troll nicht futtern
trollen niet voeren svp
(hoe doe ik het in die 3 vloeiende talen van je? omhooggevallen intolerante export-troll?)
Enkelvoud: Ikke mat trolletquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef r_one het volgende:
[..]
@Fogel: vul Noors even aan, wil je.
Takk.
Mieks gaat in San Fransisco ook klagen dat het er zo vaak mistig is;) Ze heeft niks met Holland maar de beste eigenschap van de Nederlander beheerst ze tot in de finesses, namelijk klagen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, je bent Amsterdammer, dat verklaart dat gezeik wel ja.
En ja, ik woon in de provincie, op zandgrond.Nooit heimachines
Daar hoeven ze niet te heienquote:
Is dat platform inmiddels klaar of zijn ze nog bezig allerlei bouwwerken uit de grond te stampen?quote:
Blijkbaar is het af: http://www.turistveg.no/e(...)ollstigplataaet#img1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dat platform inmiddels klaar of zijn ze nog bezig allerlei bouwwerken uit de grond te stampen?
Strak!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het af: http://www.turistveg.no/e(...)ollstigplataaet#img1
Wolkenkrabber? Met een appartementencomplexje van 9 hoog is TS ook al geholpen.quote:Maar misschien willen ze speciaal voor TS nog wel een paar wolkenkrabbers bijbouwen, waarvoor ze wat rots vrij moeten maken met dynamiet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |