Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En wie rijdt daar op z'n paard door de prairie, het is Cowboy Billy Boom, door de boeven zeer gevreesd, er is in 't westen nooit een Cowboy geweest, die zo dapper was als Cowboy Billy Boem, van je hotsieklotsieknetter en je hetsieknetsie dee, maar z'n paardje die werd moe, en die wilde niet meer mee, nu moest Cowboy Billy Boem verder op een ander beest, en nu mogen jullie zeggen wat voor dier dat is geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cowboy billie boem vinden ze ook altijd wel leukeneehm ome kobus
En vaag genoeg heeft mijn mobiel er minder problemen meequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef Muck het volgende:
Dusssss, de OP is alleeen maar langer geworden
diequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En wie rijdt daar op z'n paard door de prairie, het is Cowboy Billy Boom, door de boeven zeer gevreesd, er is in 't westen nooit een Cowboy geweest, die zo dapper was als Cowboy Billy Boem, van je hotsieklotsieknetter en je hetsieknetsie dee, maar z'n paardje die werd moe, en die wilde niet meer mee, nu moest Cowboy Billy Boem verder op een ander beest, en nu mogen jullie zeggen wat voor dier dat is geweest
ik ken hem met: 'hotseflotsehotseflots jippie jippie jee'quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En wie rijdt daar op z'n paard door de prairie, het is Cowboy Billy Boom, door de boeven zeer gevreesd, er is in 't westen nooit een Cowboy geweest, die zo dapper was als Cowboy Billy Boem, van je hotsieklotsieknetter en je hetsieknetsie dee, maar z'n paardje die werd moe, en die wilde niet meer mee, nu moest Cowboy Billy Boem verder op een ander beest, en nu mogen jullie zeggen wat voor dier dat is geweest
langoorezelinnetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die![]()
en dan t heul tof beest bedenken, of een ander ding. bij ons ging ie laatst op een steelpan door de prairie
Kan ook, ik zing het ook iedere keer anders, je kan leraren er zo hard mee irriterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken hem met: 'hotseflotsehotseflots jippie jippie jee'
ik hotsieknotsieknetter van je jippiejippiejeequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken hem met: 'hotseflotsehotseflots jippie jippie jee'
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kan ook, ik zing het ook iedere keer anders, je kan leraren er zo hard mee irriteren
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
Ik zie al weer dat het niveau weer hoog ligt
Wat wil je met al die kinderen hier..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
Ik zie al weer dat het niveau weer hoog ligt
Mijne iets maar, maar ik kan het geen probleem noemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vaag genoeg heeft mijn mobiel er minder problemen mee
Ja, als ik het goed herinner, werkte Brians vader bij een gitaarfabriek. Maar de Red Special hebben ze van eigen materiaal gemaakt, dacht ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Zelf een gitaar maken, dat lijkt me toch ook wel wat
M'n tijdmachine is bijna af, nog heel even wachten en dan zit ik op jouw niveauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik snap nu wel ineens de naamquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, als ik het goed herinner, werkte Brians vader bij een gitaarfabriek. Maar de Red Special hebben ze van eigen materiaal gemaakt, dacht ik.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n tijdmachine is bijna af, nog heel even wachten en dan zit ik op jouw niveauOf dat zo geweldig, is dat niveau van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Moe maar goed en daar?
[..]
Hey Koen
HAHAHA inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef Muck het volgende:
Dat is zeker fijn, yup, werk weer hele dagen en dat gaat goed, heb nergens last vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed hoorLekker dagje vrij gehad.
Jij weer gewerkt zeker? Alweer hele dagen of nog niet?
Welke foto waar?quote:
Marieke!quote:
Krullebolquote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga een maaltijd nuttigen, ik zal jullie later deze avond treffen, kornuiten.
Amen
Smakelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga een maaltijd nuttigen, ik zal jullie later deze avond treffen, kornuiten.
Amen
Bestquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:11 schreef Muck het volgende:
Nicequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn, yup, werk weer hele dagen en dat gaat goed, heb nergens last van
Marijkje!quote:
Hai Trev:* Ja ietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
[..]
Hey Marijke![]()
Voel jij je al weer wat beter?
He Merel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
[..]
Marijkje!![]()
En, wat heb je gestemd?
Las ik nou dat je last van je maag had?
Vervelend joh
ze is een snorkel en daar zou ze vanavond een foto van makenquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
[..]
Marijkje!![]()
En, wat heb je gestemd?
Las ik nou dat je last van je maag had?
Vervelend joh
Fijn dat het daar weer wat beter gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai TrevJa iets
Hoe is het met jou dan?
Met mij goed hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Merel!![]()
Hoe ist?
Ik heb op advies van Mart PvdA gestemd
En ja, maar ik voel me al weer iets beter, had geloof ik wat te weinig gedronken vandaag
Een snorkel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is een snorkel en daar zou ze vanavond een foto van maken
als ik naar bed ga dodoquote:
Ik heb een slangetje in mijn neus en 4 sensors op mijn lijfquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een snorkel?![]()
Nou, ik ben benieuwd
Oeh lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met mij goed hoorLekker dagje vrij gehad
Ff naar mn ouders enzo, was gezellig
Aha!![]()
![]()
Nice.
Oh, das ook niet goed nee. Fijn dat het al wat beter gaat!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik naar bed ga dodo
[..]
Ik heb een slangetje in mijn neus en 4 sensors op mijn lijf
toch wel voor 22:00quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik naar bed ga dodo
[..]
Ik PM je de link dan welquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch wel voor 22:00![]()
anders moet ik morgen maar zoeken
Mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh lekkerKlinkt goed
![]()
Joah, komt goed
Yup, vanmiddag gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
iedereen gestemd??
* Barretje80 stuurt postduif nog even richting stemburo...
offshore stemmen zouden ze in moeten voeren
(of.. online)
en naar mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hey Barretjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
iedereen gestemd??
(of.. online)
ben eigenlijk wel benieuwd naar de opkomstquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Ik nog niet maar dat gaat zo nog wel gebeuren
Jup, net gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
iedereen gestemd??
(of.. online)
Is voor de slaaptest die ik vannacht krijg. Mijn internist en longarts denken dat ik last heb van slaapapneu en 's nachts stop met ademen, waardoor ik zo moe ben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waarvoor is dat?
![]()
Alles wel goed?
![]()
dan wordt het morgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch wel voor 22:00![]()
anders moet ik morgen maar zoeken
Nog niet, maar ik ga zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
iedereen gestemd??
(of.. online)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en naar mij?Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik van vandaag de dagshift gewerkt in het stembureau hier in de buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel benieuwd naar de opkomst
Aan de ene kant snap ik het wel aan de andere kant denk ik, als je lever niet goed werkt, daar word je ook moe van... maar ja, alles uitsluiten is wel goed denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Is voor de slaaptest die ik vannacht krijg. Mijn internist en longarts denken dat ik last heb van slaapapneu en 's nachts stop met ademen, waardoor ik zo moe ben.
[..]
dan wordt het morgen
[..]
Nog niet, maar ik ga zo
Ik ookquote:
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel aan de andere kant denk ik, als je lever niet goed werkt, daar word je ook moe van... maar ja, alles uitsluiten is wel goed denk ik
yay ik ookquote:
Ikke wil dat ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook
Oh wacht, dat ben ik bijna altijd
nope.. ik was van plan om vanavond weer terug te zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, net gedaanHeb jij
gemachtigd?
Jouw tijd komt vast nog welquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. ik was van plan om vanavond weer terug te zijn..
en Barman kennende wil ie niet voor mij gaan stemmen ( hij gaat zelf ook niet vrees ik)
Als het een studentenpakket is, dan is het prima. Is het een losse aansprakelijkheidsverzekering dan moet je even bij je ouders navragen of je niet gewoon meeverzekerd bent op hun polis. Studerende ongehuwde uitwonende kinderen zijn namelijk doorgaans gratis meeverzekerd op de polis van de oudersquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
was vanmiddag ff bij de bank en heb me door die baliemuts meteen een inboedel en aansprakelijkheidsverzekering laten aanpraten![]()
had ik uiteindelijk toch wel nodig, maar had me er nog niet zo in verdiept, en toen ik buiten stond had ik ze ineensach het kost toch geen fuck en het is wel praktisch
He Koenquote:
dat zei bankmevrouw ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het een studentenpakket is, dan is het prima. Is het een losse aansprakelijkheidsverzekering dan moet je even bij je ouders navragen of je niet gewoon meeverzekerd bent op hun polis. Studerende ongehuwde uitwonende kinderen zijn namelijk doorgaans gratis meeverzekerd op de polis van de ouders
/WGRmodus
ElektroMuck?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik naar bed ga dodo
[..]
robocop stel samen met toekquote:
Ik ben net ook geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, net gedaanHeb jij
gemachtigd?
druk overdag, en 's avonds vaak hetzij vroeg slapen, hetzij pas laat op Fokquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He KoenBen je druk geweest de laatste tijd?
Loop je volgens mij steeds mis
Maar heb je dan wel een studentenpakket afgesloten? Dat is veel goedkoper dan een normale inboedel- en aanspr.verzekering en voor jou waarschijnlijk meer dan voldoendequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zei bankmevrouw ookdus ik bellen, hebben mijn ouders dat nou juist niet
Nicequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben net ook geweest.
Twee stemmen uitgebracht.
Aha, dat verklaartquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
druk overdag, en 's avonds vaak hetzij vroeg slapen, hetzij pas laat op Fok
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel een studentenpakket afgesloten? Dat is veel goedkoper dan een normale inboedel- en aanspr.verzekering en voor jou waarschijnlijk meer dan voldoende
6quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jup studentenshizzle, kost me in totaal 6 e per maand ofzo
dat kan ik wel missen
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
de tijd gaat hard, volgend weekend al naar Noordwijk
aansprakelijkheid en inboedel samen hequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
6Dat kan al vanaf een euro of 3 als ik me niet vergis
Welke bank?
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoetenquote:
Bij de abn heb ik jaren gewerkt en daar was de studentenverz. los van postcodegebied, en dan zou je 4 euro incl alles kwijt zijn... Vandaar mijn verbazingquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aansprakelijkheid en inboedel samen heen ik woon in n baggerwijk
mijn postcodegebied is duurder geloof ik
Ik vind het vooral leuk dat er zoveel andere gezichten bij zullen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoeten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de abn heb ik jaren gewerkt en daar was de studentenverz. los van postcodegebied, en dan zou je 4 euro incl alles kwijt zijn... Vandaar mijn verbazing![]()
jullie gaan meeten met de hele clan? Gezellig!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoeten
voor mij is praktisch iedereen nieuwquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat er zoveel andere gezichten bij zullen zijnBen heel benieuwd
Ja precies, nou ja, misschien iets over volgend jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]de mijne is van de rabo.. en ik geloof dat ik er nu niet meer onderuit kan
dus ach
dan maar als verzekerde door het leven gaan
Zie de OPquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie gaan meeten met de hele clan? Gezellig!
achquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, nou ja, misschien iets over volgend jaarIn elk geval: shoppen loont, vooral met dit soort dingen
Ik kan je wel een cursusje gevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
achik ben niet iemand die zich druk kan maken over een of twee euro extra.
maar achik ben sowieso niet zo goed met geld
en door bovenstaande uitleg over het zijn van n financiele ramp met vlagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de OPMisschien kun je mee eten als je dat zou willen?
![]()
Jammer, maar snap ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en door bovenstaande uitleg over het zijn van n financiele ramp met vlagenheb ik deze maand geen geld over om mee te gaan eten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, maar snap ikEr komt vast nog wel een meet, kun je dan gewoon gezellig mee hopelijk
nopequote:
handig als we je niet op MSN hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga het hier even verlatenNog wel beschikbaar op msn
Oh wacht daar hebben jullie niks aan
welkomquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopepaar dagen
maar voel me wel thuis
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hopelijk als ik niet meer stageloop en gewoon tijd heb om te werken.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Laters nijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaar die laatste zin dusquote:
heb je m'n PM gekregen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
de tijd gaat hard, volgend weekend al naar Noordwijk
ja, moet de vrouw ff vragen hoe snel ze terug kan zijn, toko is open tot 16:30, maar soms zijn er om 17:00 nog klantenquote:
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te biedenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopepaar dagen
maar voel me wel thuis
dan heb je aan mij een goeie jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te bieden
kan je dat bij mij ook eens doen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je wel een cursusje geven![]()
zit allemaal onder de grote riolen, 1 pot natquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te bieden
Dit is toch MSN voor jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
ok..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, moet de vrouw ff vragen hoe snel ze terug kan zijn, toko is open tot 16:30, maar soms zijn er om 17:00 nog klanten
MZ voor al je geldproblemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je wel een cursusje geven![]()
Ja hoor, jou met liefdequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je dat bij mij ook eens doen??
volgens mij gooien wij ook geld weg
Uhm neequote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | Op kanaal zit zender AV (videokanaal) 1 - 2 Nederland 2 3 - 4 RTV Utrecht 5 Eurosport 6 BBC 1 7 ZDF 8 EuroNews 9 TV5Monde Europe 10 BBC 2 11 Nickelodeon 12 Animal Planet 13 National Geographic 14 Discovery Channel 15 RTV Utrecht 16 RTV Utrecht 17 Ketnet/Canvas 18 EEN 19 RTL 8 20 Net 5 21 Veronica 22 RTL 7 23 SBS 6 24 RTL 5 25 TVE 26 RTL 4 27 Nederland 3 98 - 99 Nederland 1 |
Nou ja, al je geldproblemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
MZ voor al je geldproblemen.
Muck heeft gezorgd dat ik eindelijk bij onze rekening kan en ik ga maar eens wat rekeningen betalen denk ik
das toch geen normale volgoorde ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
En nou iedereen GODVERDOMME met z'n poten van die TV afblijven, dan blijft iedereen gewoon in leven
klopt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
En nou iedereen GODVERDOMME met z'n poten van die TV afblijven, dan blijft iedereen gewoon in leven
zo bedoelde ik het niet lieverdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb je aan mij een goeie ja
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, al je geldproblemenIk weet wel hoe je makkelijk kunt besparen
Maar ehm, Fles? Lieverd? Wij kunnen niet aan jouw tv zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
JA dat is het WELquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toch geen normale volgoorde ??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, al je geldproblemenIk weet wel hoe je makkelijk kunt besparen
Wat heb je eraan om RTV Utrecht twee keer te hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
zelfspot, herken hetquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet lieverd
@Bar80 je mag alles regelen met mevrouw Muck. Ik vergeet het anders of met jou te regelen of met haar te overleggen
nouja.. problemen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
MZ voor al je geldproblemen.
Muck heeft gezorgd dat ik eindelijk bij onze rekening kan en ik ga maar eens wat rekeningen betalen denk ik
Oh nee? Die wok hax0r zit alweer te priegelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm, Fles? Lieverd? Wij kunnen niet aan jouw tv zittenDat weet je toch?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tell us!
maak een stoomcursus voor financiele rampen als ik
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee? Die wok hax0r zit alweer te priegelen
drie keer zelfs. Ze hebben gewoon drie kanalen denk ik? Op elke komt iets verschillends iigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om RTV Utrecht twee keer te hebben?.
Want?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb je aan mij een goeie ja
geef haar dan eens de computerquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet lieverd
@Bar80 je mag alles regelen met mevrouw Muck. Ik vergeet het anders of met jou te regelen of met haar te overleggen
Eerst eens alles bijhouden dan een maandje of wat, dan kun je beter overzien waar alles heengaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. problemen..
ik heb gewoon het gevoel dat we meer uit ons geld kunnen halen..
want de hoeveelheid die binnenkomt is gewoon schrikbarend
en waar het allemaal aan uit gaat
ben vooral vreselijk impulsief met dingen kopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou zo gemakkelijk is het ook weer niet
Maar heel veel dingen weet je waarschijnlijk ook wel, maar pas je nog niet helemaal toe
Sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee? Die wok hax0r zit alweer te priegelen
Dat wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, als je nu nog alleen op MSN zit, is mijn punt bewezen.
want ik heb het figuur van een minizeekoequote:
of wil je niet toepassen.. want DAAR draait het vast op uit bij onsquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou zo gemakkelijk is het ook weer niet
Maar heel veel dingen weet je waarschijnlijk ook wel, maar pas je nog niet helemaal toe
Koopjes jagen FTWquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben vooral vreselijk impulsief met dingen kopenen boodschappen doe ik verre van efficient
Hoiquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vind dit een lekker liedje
Hallo allemaal
ohh we hebben ABN.. volgens de reclame hebben die nu ene handig huishoudboekjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst eens alles bijhouden dan een maandje of wat, dan kun je beter overzien waar alles heengaat
Ik van een volledige zeekoe, meeten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want ik heb het figuur van een minizeekoe
ja maar dan heb ik weer te veelquote:
Ik houd in Excel bij wat er op mijn rekening staat, en heb daarvan geld gereserveerd voor alle vaste en minder vaste lasten. Zo weet ik altijd hoeveel er staat voor de huur, hoeveel boodschappengeld er is, etc. En regelmatig verdwijnt er wat naar de spaarrekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst eens alles bijhouden dan een maandje of wat, dan kun je beter overzien waar alles heengaat
Ja, maar dat is dan inderdaad iets waar je voor kunt kiezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of wil je niet toepassen.. want DAAR draait het vast op uit bij ons
ja die zag ik ook, ik wil datquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh we hebben ABN.. volgens de reclame hebben die nu ene handig huishoudboekje
* MPG schat eens wat...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. problemen..
ik heb gewoon het gevoel dat we meer uit ons geld kunnen halen..
want de hoeveelheid die binnenkomt is gewoon schrikbarend
en waar het allemaal aan uit gaat
samen in n vieze sloot dobberenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik van een volledige zeekoe, meeten?
ze zit bij MamaMuck en heeft haar flaptop bij zichquote:
Ik kan je zo een spreadsheetje mailenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh we hebben ABN.. volgens de reclame hebben die nu ene handig huishoudboekje
Ja, ik dus ook, alleen verdwijnt er eigenlijk niets naar de spaarrekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd in Excel bij wat er op mijn rekening staat, en heb daarvan geld gereserveerd voor alle vaste en minder vaste lasten. Zo weet ik altijd hoeveel er staat voor de huur, hoeveel boodschappengeld er is, etc. En regelmatig verdwijnt er wat naar de spaarrekening.
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
samen in n vieze sloot dobberen
daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd in Excel bij wat er op mijn rekening staat, en heb daarvan geld gereserveerd voor alle vaste en minder vaste lasten. Zo weet ik altijd hoeveel er staat voor de huur, hoeveel boodschappengeld er is, etc. En regelmatig verdwijnt er wat naar de spaarrekening.
He Krullebolquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Because maybe,
You're gonna be the one who saves me,
And after all,
You're my wonderwall
HoiHoi
beetje lomp brullen enzo ( maken zeekoeien geluidquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn sla naar binnen slobberen
Of ietsjes meer opzij zetten aan het begin van de maandquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar ben ik te lui voor
sparen doen we wel.. maar dat moeten we wsl iets anders inrichten
nu sparen we voor de bruiloft, maar kunnen we niet ergens anders meer voor sparen (vakantie etc)
we moeten meerdere potjes hebben
Ik heb geen flauw idee, maar vind van welquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje lomp brullen enzo ( maken zeekoeien geluidin mijn hoofd wel
)
iets minder...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schat eens wat...
Jullie jagen er 6k per maand doorheen en hebben geen idee waar dat heen gaat?
Ik vind dit ook erg handig werken. Zo weet je altijd precies wat er over is voor leuke dingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik dus ook, alleen verdwijnt er eigenlijk niets naar de spaarrekeningWant dat lukt nu niet echt
![]()
ik kom jullie wel voerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn sla naar binnen slobberen
Maar hij blijft goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Krullebol
Dat nummer is van mijn middelbare schooltijd![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg handig werken. Zo weet je altijd precies wat er over is voor leuke dingen.
Alleen heb ik dan weer een ander probleem met geld: ik geef amper wat uit buiten de vaste lasten.
Nee, dat is niet tof neequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook geen geld over om te sparenheb van de week maar eens een lening aangevraagd bij de ibgroep... ik wilde het nooit, maar 1 maart al rood staan is niet echt cool
kon ik het maar.. ik ga lekker met vrienden de kroeg in, uit eten, leuke dingen doen met vriendje etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
Alleen heb ik dan weer een ander probleem met geld: ik geef amper wat uit buiten de vaste lasten.
Kijk als dat kan is dat prima, maar met mijn uitkering is het gewoon plannen, passen en metenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hou gewoon met internetbankieren van ING bij wat er in en uit gaat. Ik pin vrijwel alles op zich. Ik koop waar ik zin in heb, en wat ik niet nodig heb mag rente opbrengen. Als ik wat nodig heb vul ik weer aan vanaf mn spaarrekening, in seconds staat het erbij. Works a charm
Maar vraag me nou niet hoeveel geld ik maandelijks kwijt ben aan boodschappen, want dat weet ik niet.
Ik heb daar zelfs een applicatie voor. Voel me soms een echte accountant joh. Lekker cijferneukenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef MissMSX het volgende:
Aldi-koffie
100 keer beter dan die FaiTrade-bende
mja.. boodschappen toch wel??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg handig werken. Zo weet je altijd precies wat er over is voor leuke dingen.
Ja, ik stond bij de Aldi en als Aldi-fan wilde ik die koffie wel proberenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent van de fair trade af?
en zitten miepen over 20 eurquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs een applicatie voor. Voel me soms een echte accountant joh. Lekker cijferneuken
Je huidige rammelde toch iets teveel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. boodschappen toch wel??
hier gaat het ook nog op aan benzine, uit eten, naar de bios
vorige maand een laptop
en binnenkort een nieuwe scooter
ja maar, dat gemier met bonnetjes en dingen invoeren enzo, dat staat me dan weer onwijs tegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs een applicatie voor. Voel me soms een echte accountant joh. Lekker cijferneuken
welk programma?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Automatisch een vast bedrag naar je spaarrekening laten overmaken, dan is het een soort standaard uitgave, en kun je het ook niet stiekem aan andere dingen uitgevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of ietsjes meer opzij zetten aan het begin van de maandDan kun je je daar op in stellen
![]()
Klopt, en af en toe koop ik een lading boeken, films, of cd'squote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat probleem heb ik helaas nooit
Maar dat komt vast goed
Deze maand ga je in elk geval al iets heel leuks doen
die gaan we ook fixen, die wordt voor BarMan (Chepquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je huidige rammelde toch iets teveel?
Dat is zeker een uitdagingquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk als dat kan is dat prima, maar met mijn uitkering is het gewoon plannen, passen en metenEn vind dat ook een uitdaging
Ja preciesquote:
Noem het gewoon "chopper" en je hebt genoeg aan die helicopterquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
nu BarMan de auto opgeist heeft voor z'n werk heb ik geen vervoersmiddel meer.. ergo.. een nieuwe (betrouwbare) scooter
Boodschappen wel ja, ik bedoel meer geld voor mezelf uitgeven om leuke dingen mee te doen... af en toe dus wat boeken, films of muziek, en dan volgend weekend, maar verder weinigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. boodschappen toch wel??
hier gaat het ook nog op aan benzine, uit eten, naar de bios
vorige maand een laptop
en binnenkort een nieuwe scooter
en hoeveel hou je dan over per maand ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boodschappen wel ja, ik bedoel meer geld voor mezelf uitgeven om leuke dingen mee te doen... af en toe dus wat boeken, films of muziek, en dan volgend weekend, maar verder weinig.
Ja precies. Ik ben gezegend met lieve ouders en vrienden, waarvan ik vaak praktische dingen als etenswaren van krijgquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker een uitdagingJe kunt het zelfs als een sport zien. Mijn moeder gaat daar erg ver in (hoewel mijn ouders genoeg hebben hoor. Maar door daar efficiënt mee om te gaan halen ze er inderdaad meer uit ja
)
Ik zeg ook wel "ik koop wat ik wil" maar dat is heel wat anders dan "ik bras maar raak". Ik ben heel blij dat het kan, want ik weet ook hoe het is om slapeloze nachten te hebben over hoe je in godsnaam de huur van de toch al bijna afgelopen maand nou weer eens gaat betalen
Ik laadt de mutaties van m'n internetbankieren in. Loop ik wel alles langs, omdat niet alles een even duidelijke omschrijving heeft en je elke mutatie ook op een post moet zetten, maar dat is meestal snel gepieptquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar, dat gemier met bonnetjes en dingen invoeren enzo, dat staat me dan weer onwijs tegen.
tis bij mij ook niet dat ik niet weet hoeveel ik hebik geef het alleen te impulsief uit ( heb me ooit op adhd laten testen, toen ik de uitslag kreeg heb ik m ongelezen weggegooid
)
Winbankquote:
En Barman elke keer met pech langs de weg. Goed geregeld!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die gaan we ook fixen, die wordt voor BarMan (Chep)
maar toen ik die kocht was het voor "erbij"
nu BarMan de auto opgeist heeft voor z'n werk heb ik geen vervoersmiddel meer.. ergo.. een nieuwe (betrouwbare) scooter
He meisjequote:
oeh, klinkt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laadt de mutaties van m'n internetbankieren in. Loop ik wel alles langs, omdat niet alles een even duidelijke omschrijving heeft en je elke mutatie ook op een post moet zetten, maar dat is meestal snel gepiept
[..]
Winbank
Kostte even wat moeite om er in te duiken, maar ondertussen gebruik ik het een jaar en ben er erg blij mee
ElElquote:
ehehe.. hij zal dat ding zo nu en dan gebruiken eens per week zal vaak zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En Barman elke keer met pech langs de weg. Goed geregeld!
'N avond!quote:
Musiquequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Toekito het volgende:
Hmmm zit net UPC te betalen en zie dat ze gewoon 50¤ durven te rekenen voor het gebruiksklaar maken van je wandcontactdoosprutsers
He Solquote:
* MPG PMt rekeningnr.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben goed bezig vandaag.quote:
Hoe is het lieverdquote:
Winbank is helemaal gratieschquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh, klinkt goedeven kijken,ik zag op de site van het nibud ook zoiets, maar die software kostte ook 40e ofzo
Mag ik dan eerst?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Als je de afschriften bewaart, kun je het nog van de belasting aftrekken als 'gift aan goed doel'.
Gaat wel hoor. Ik heb ook zin in volgende week ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het lieverdIk kan niet wachten tot we knuffelen volgende week
![]()
je bent aftrekbaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Als je de afschriften bewaart, kun je het nog van de belasting aftrekken als 'gift aan goed doel'.
Je gaat voortaan op je scooter ipv met de heli?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehehe.. hij zal dat ding zo nu en dan gebruiken eens per week zal vaak zijn..
en ik iedere dag.. dus dat IK een betrouwbare nodig heb lijkt me duidelijk
i'm gonna give it a goquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel hoor. Ik heb ook zin in volgende week ..
Hij trekt alles wat los of vast zit afquote:
Hai mopquote:
Naar kantoor in mariahoevequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat voortaan op je scooter ipv met de heli?
Als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Ik vond het inlezen een crime (onduidelijke handleidingquote:
Jaquote:
Goed doel? Driehonderd bier op carnaval een goed doelquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Komen ze je daarvoor niet eens ophalen met de heli? Wat een slechte werkgever zegquote:
Ik weet het beter, Mart boekt alles over naar mij, trekt dat af van zijn belasting, ik neem 55% contant op en geef dat aan jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan eerst?Maar dan handje contantje, anders word ik gekort
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTquote:
Ja. Steun aan de noodlijdende kleine lokale horeca en brouwerij-industriequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed doel? Driehonderd bier op carnaval een goed doel
Daarom wilde ik met je trouwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het beter, Mart boekt alles over naar mij, trekt dat af van zijn belasting, ik neem 55% contant op en geef dat aan jou.
Win-win, toch?
toek sluit zijn adsl wel afquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTDOOD AAN KOEN66
Banaanvraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het gaat al naar een goed doel: mijn spaarrekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
neuh.. dan is het de bedoeling dat JIJ komt..quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom wilde ik met je trouwen
Het is maar goed dat je het woordje 'wilde' gebruiktquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom wilde ik met je trouwen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. dan is het de bedoeling dat JIJ komt..
Vrijheid van meningsuiting, hij mag willen wat ie wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BanaanvraagJij wilt zowel Toek als Koen dood hebben?
Toch maar trouwen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan eerst?Maar dan handje contantje, anders word ik gekort
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had Bea gevraagd of ik met meer dan 1 persoon mocht trouwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het woordje 'wilde' gebruikt
Ik moest rechts stemmen, linker hokje was bezet.quote:
Wat zei Cupido over hun twee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BanaanvraagJij wilt zowel Toek als Koen dood hebben?
Ehm, je hebt vrijheid van meningsuiting en mensen dood willen makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, hij mag willen wat ie wil
Zullen we daar eens over gaan discussieren? Waarom dat dat niet mag? Waarom mogen homo's wel trouwen, maar mag ik niet met meer dan 1 persoon trouwen? Stomme gristelijke normen en waarden in dit landquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had Bea gevraagd of ik met meer dan 1 persoon mocht trouwen
Precies, ik sloeg het hele proces van fout gaan maar even over, voor het gemakquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je discussieert maar een eind weg, maar om een of andere reden gaat dat hier altijd fout
Nee hoor, er werd gewoon naar een partij gevraagd, dat impliceert niet dat er ook gediscussieerd moet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je discussieert maar een eind weg, maar om een of andere reden gaat dat hier altijd fout
had ik die macht maar. Had half fok even zonder ADSL gezetenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik moest rechts stemmen, linker hokje was bezet.
Vanmiddag ging het anders ook goed hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand roept dat ie PVV gestemd heeft lokt dat geheid weer reacties uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, er werd gewoon naar een partij gevraagd, dat impliceert niet dat er ook gediscussieerd moet worden
weet ik niet, ik sliepquote:
Is er een storing in een deel van Zandvoort? Mijn ouders hebben geen Internetplusbellen meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik die macht maar. Had half fok even zonder ADSL gezeten
Da's waar jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, je hebt vrijheid van meningsuiting en mensen dood willen maken
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zullen we daar eens over gaan discussieren? Waarom dat dat niet mag? Waarom mogen homo's wel trouwen, maar mag ik niet met meer dan 1 persoon trouwen? Stomme gristelijke normen en waarden in dit land
centrum democratenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand roept dat ie PVV gestemd heeft lokt dat geheid weer reacties uit
Ik heb in het linkerhokje met mijn rechterhand een stem twee stemmen uitgebracht op een linkse partij die ook nog eens links op het stembiljet stond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik moest rechts stemmen, linker hokje was bezet.
Ja, of nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerder medelijden wegens het lidmaatschap van de familie Tokkiequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PVV moet je niet stemmen man, dat doen er al genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goede samenvattingquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaStomme kortzichtige idioten
PvdD danquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PVV moet je niet stemmen man, dat doen er al genoeg
Kort maar krachtigquote:
Wat ben je harigquote:
CDA of D66??quote:
Je zou zo de politiek inkunnenquote:
Ja, meer chickies in de eerste kamerquote:
Nee, ben me gewoon vergeten te scherenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ben je harig![]()
... Is het bijna volle maan?
Er zitten nu ook al chickies wil je zeggen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, meer chickies in de eerste kamer
Die Marianne is best te doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, meer chickies in de eerste kamer
Er zijn hier vast ook wel rechtse stemmersquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[KSC] is links, zo te zien?
of durven de rechtse stemmers er niet voor uit te komen...
Renske Leijtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zitten nu ook al chickies wil je zeggen?
Ik voel een roepingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou zo de politiek inkunnen
Of wacht... juist niet
Ehm, neequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zitten nu ook al chickies wil je zeggen?
Ja dus... als dat zich maar niet uitbreidt naar hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er een storing in een deel van Zandvoort? Mijn ouders hebben geen Internetplusbellen meer.
Maar het gaat toch ook om de grote lijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
een partij waar ik het 100% mee eens ben moet nog uitgevonden worden
graag!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat toch ook om de grote lijn?En anders richten we onze eigen partij op, de Partij voor Koffie en Thee
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn hier vast ook wel rechtse stemmers
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dus... als dat zich maar niet uitbreidt naar hier.
wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
een partij waar ik het 100% mee eens ben moet nog uitgevonden worden
Zoals?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het alweer over normale dingen?
[..]
graag!!!!!!!!!!!!![]()
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
alhoewel het niet PUUR rechts is..
maar goed.. ook dat vind ik tegenwoordig een beetje schimmig worden.. wat nou rechts is en wat nou links
Wanneer welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het alweer over normale dingen?
[..]
graag!!!!!!!!!!!!![]()
Tuurlijk. In verkiezingstijd heeft niemand meer idealen, willen ze alleen je stem. Allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
alhoewel het niet PUUR rechts is..
maar goed.. ook dat vind ik tegenwoordig een beetje schimmig worden.. wat nou rechts is en wat nou links
Met een zak over d'r hoofdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Die Marianne is best te doen... Voor één nachtje
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |