Ik vind het vooral leuk dat er zoveel andere gezichten bij zullen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoeten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de abn heb ik jaren gewerkt en daar was de studentenverz. los van postcodegebied, en dan zou je 4 euro incl alles kwijt zijn... Vandaar mijn verbazing![]()
jullie gaan meeten met de hele clan? Gezellig!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoeten
voor mij is praktisch iedereen nieuwquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat er zoveel andere gezichten bij zullen zijnBen heel benieuwd
Ja precies, nou ja, misschien iets over volgend jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]de mijne is van de rabo.. en ik geloof dat ik er nu niet meer onderuit kan
dus ach
dan maar als verzekerde door het leven gaan
Zie de OPquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie gaan meeten met de hele clan? Gezellig!
achquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, nou ja, misschien iets over volgend jaarIn elk geval: shoppen loont, vooral met dit soort dingen
Ik kan je wel een cursusje gevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
achik ben niet iemand die zich druk kan maken over een of twee euro extra.
maar achik ben sowieso niet zo goed met geld
en door bovenstaande uitleg over het zijn van n financiele ramp met vlagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de OPMisschien kun je mee eten als je dat zou willen?
![]()
Jammer, maar snap ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en door bovenstaande uitleg over het zijn van n financiele ramp met vlagenheb ik deze maand geen geld over om mee te gaan eten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, maar snap ikEr komt vast nog wel een meet, kun je dan gewoon gezellig mee hopelijk
nopequote:
handig als we je niet op MSN hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga het hier even verlatenNog wel beschikbaar op msn
Oh wacht daar hebben jullie niks aan
welkomquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopepaar dagen
maar voel me wel thuis
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hopelijk als ik niet meer stageloop en gewoon tijd heb om te werken.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Laters nijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaar die laatste zin dusquote:
heb je m'n PM gekregen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
de tijd gaat hard, volgend weekend al naar Noordwijk
ja, moet de vrouw ff vragen hoe snel ze terug kan zijn, toko is open tot 16:30, maar soms zijn er om 17:00 nog klantenquote:
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te biedenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopepaar dagen
maar voel me wel thuis
dan heb je aan mij een goeie jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te bieden
kan je dat bij mij ook eens doen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je wel een cursusje geven![]()
zit allemaal onder de grote riolen, 1 pot natquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |