Hey Barretjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
iedereen gestemd??
* Barretje80 stuurt postduif nog even richting stemburo...
offshore stemmen zouden ze in moeten voeren
(of.. online)
ben eigenlijk wel benieuwd naar de opkomstquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Ik nog niet maar dat gaat zo nog wel gebeuren
Jup, net gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
iedereen gestemd??
(of.. online)
Is voor de slaaptest die ik vannacht krijg. Mijn internist en longarts denken dat ik last heb van slaapapneu en 's nachts stop met ademen, waardoor ik zo moe ben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waarvoor is dat?
![]()
Alles wel goed?
![]()
dan wordt het morgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch wel voor 22:00![]()
anders moet ik morgen maar zoeken
Nog niet, maar ik ga zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
iedereen gestemd??
(of.. online)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en naar mij?Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik van vandaag de dagshift gewerkt in het stembureau hier in de buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben eigenlijk wel benieuwd naar de opkomst
Aan de ene kant snap ik het wel aan de andere kant denk ik, als je lever niet goed werkt, daar word je ook moe van... maar ja, alles uitsluiten is wel goed denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Is voor de slaaptest die ik vannacht krijg. Mijn internist en longarts denken dat ik last heb van slaapapneu en 's nachts stop met ademen, waardoor ik zo moe ben.
[..]
dan wordt het morgen
[..]
Nog niet, maar ik ga zo
Ik ookquote:
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel aan de andere kant denk ik, als je lever niet goed werkt, daar word je ook moe van... maar ja, alles uitsluiten is wel goed denk ik
yay ik ookquote:
Ikke wil dat ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook
Oh wacht, dat ben ik bijna altijd
nope.. ik was van plan om vanavond weer terug te zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, net gedaanHeb jij
gemachtigd?
Jouw tijd komt vast nog welquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. ik was van plan om vanavond weer terug te zijn..
en Barman kennende wil ie niet voor mij gaan stemmen ( hij gaat zelf ook niet vrees ik)
Als het een studentenpakket is, dan is het prima. Is het een losse aansprakelijkheidsverzekering dan moet je even bij je ouders navragen of je niet gewoon meeverzekerd bent op hun polis. Studerende ongehuwde uitwonende kinderen zijn namelijk doorgaans gratis meeverzekerd op de polis van de oudersquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
was vanmiddag ff bij de bank en heb me door die baliemuts meteen een inboedel en aansprakelijkheidsverzekering laten aanpraten![]()
had ik uiteindelijk toch wel nodig, maar had me er nog niet zo in verdiept, en toen ik buiten stond had ik ze ineensach het kost toch geen fuck en het is wel praktisch
He Koenquote:
dat zei bankmevrouw ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het een studentenpakket is, dan is het prima. Is het een losse aansprakelijkheidsverzekering dan moet je even bij je ouders navragen of je niet gewoon meeverzekerd bent op hun polis. Studerende ongehuwde uitwonende kinderen zijn namelijk doorgaans gratis meeverzekerd op de polis van de ouders
/WGRmodus
ElektroMuck?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik naar bed ga dodo
[..]
Ik heb een slangetje in mijn neus en 4 sensors op mijn lijf
robocop stel samen met toekquote:
Ik ben net ook geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, net gedaanHeb jij
gemachtigd?
druk overdag, en 's avonds vaak hetzij vroeg slapen, hetzij pas laat op Fokquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He KoenBen je druk geweest de laatste tijd?
Loop je volgens mij steeds mis
Maar heb je dan wel een studentenpakket afgesloten? Dat is veel goedkoper dan een normale inboedel- en aanspr.verzekering en voor jou waarschijnlijk meer dan voldoendequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zei bankmevrouw ookdus ik bellen, hebben mijn ouders dat nou juist niet
Nicequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben net ook geweest.
Twee stemmen uitgebracht.
Aha, dat verklaartquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
druk overdag, en 's avonds vaak hetzij vroeg slapen, hetzij pas laat op Fok
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel een studentenpakket afgesloten? Dat is veel goedkoper dan een normale inboedel- en aanspr.verzekering en voor jou waarschijnlijk meer dan voldoende
6quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jup studentenshizzle, kost me in totaal 6 e per maand ofzo
dat kan ik wel missen
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
de tijd gaat hard, volgend weekend al naar Noordwijk
aansprakelijkheid en inboedel samen hequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
6Dat kan al vanaf een euro of 3 als ik me niet vergis
Welke bank?
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoetenquote:
Bij de abn heb ik jaren gewerkt en daar was de studentenverz. los van postcodegebied, en dan zou je 4 euro incl alles kwijt zijn... Vandaar mijn verbazingquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aansprakelijkheid en inboedel samen heen ik woon in n baggerwijk
mijn postcodegebied is duurder geloof ik
Ik vind het vooral leuk dat er zoveel andere gezichten bij zullen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoeten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de abn heb ik jaren gewerkt en daar was de studentenverz. los van postcodegebied, en dan zou je 4 euro incl alles kwijt zijn... Vandaar mijn verbazing![]()
jullie gaan meeten met de hele clan? Gezellig!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik vind het geweldig om eindelijk eens een grote groep van hier te ontmoeten
voor mij is praktisch iedereen nieuwquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat er zoveel andere gezichten bij zullen zijnBen heel benieuwd
Ja precies, nou ja, misschien iets over volgend jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]de mijne is van de rabo.. en ik geloof dat ik er nu niet meer onderuit kan
dus ach
dan maar als verzekerde door het leven gaan
Zie de OPquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie gaan meeten met de hele clan? Gezellig!
achquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, nou ja, misschien iets over volgend jaarIn elk geval: shoppen loont, vooral met dit soort dingen
Ik kan je wel een cursusje gevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
achik ben niet iemand die zich druk kan maken over een of twee euro extra.
maar achik ben sowieso niet zo goed met geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |