en door bovenstaande uitleg over het zijn van n financiele ramp met vlagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de OPMisschien kun je mee eten als je dat zou willen?
![]()
Jammer, maar snap ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en door bovenstaande uitleg over het zijn van n financiele ramp met vlagenheb ik deze maand geen geld over om mee te gaan eten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, maar snap ikEr komt vast nog wel een meet, kun je dan gewoon gezellig mee hopelijk
nopequote:
handig als we je niet op MSN hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga het hier even verlatenNog wel beschikbaar op msn
Oh wacht daar hebben jullie niks aan
welkomquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopepaar dagen
maar voel me wel thuis
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hopelijk als ik niet meer stageloop en gewoon tijd heb om te werken.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Laters nijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaar die laatste zin dusquote:
heb je m'n PM gekregen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
de tijd gaat hard, volgend weekend al naar Noordwijk
ja, moet de vrouw ff vragen hoe snel ze terug kan zijn, toko is open tot 16:30, maar soms zijn er om 17:00 nog klantenquote:
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te biedenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopepaar dagen
maar voel me wel thuis
dan heb je aan mij een goeie jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te bieden
kan je dat bij mij ook eens doen??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je wel een cursusje geven![]()
zit allemaal onder de grote riolen, 1 pot natquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
rotterdam probeert tegenwicht aan limburg in de KSC te bieden
Dit is toch MSN voor jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
ok..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, moet de vrouw ff vragen hoe snel ze terug kan zijn, toko is open tot 16:30, maar soms zijn er om 17:00 nog klanten
MZ voor al je geldproblemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je wel een cursusje geven![]()
Ja hoor, jou met liefdequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je dat bij mij ook eens doen??
volgens mij gooien wij ook geld weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |