Dat wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, als je nu nog alleen op MSN zit, is mijn punt bewezen.
want ik heb het figuur van een minizeekoequote:
of wil je niet toepassen.. want DAAR draait het vast op uit bij onsquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou zo gemakkelijk is het ook weer niet
Maar heel veel dingen weet je waarschijnlijk ook wel, maar pas je nog niet helemaal toe
Koopjes jagen FTWquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben vooral vreselijk impulsief met dingen kopenen boodschappen doe ik verre van efficient
Hoiquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vind dit een lekker liedje
Hallo allemaal
ohh we hebben ABN.. volgens de reclame hebben die nu ene handig huishoudboekjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst eens alles bijhouden dan een maandje of wat, dan kun je beter overzien waar alles heengaat
Ik van een volledige zeekoe, meeten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want ik heb het figuur van een minizeekoe
ja maar dan heb ik weer te veelquote:
Ik houd in Excel bij wat er op mijn rekening staat, en heb daarvan geld gereserveerd voor alle vaste en minder vaste lasten. Zo weet ik altijd hoeveel er staat voor de huur, hoeveel boodschappengeld er is, etc. En regelmatig verdwijnt er wat naar de spaarrekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst eens alles bijhouden dan een maandje of wat, dan kun je beter overzien waar alles heengaat
Ja, maar dat is dan inderdaad iets waar je voor kunt kiezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of wil je niet toepassen.. want DAAR draait het vast op uit bij ons
ja die zag ik ook, ik wil datquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh we hebben ABN.. volgens de reclame hebben die nu ene handig huishoudboekje
* MPG schat eens wat...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. problemen..
ik heb gewoon het gevoel dat we meer uit ons geld kunnen halen..
want de hoeveelheid die binnenkomt is gewoon schrikbarend
en waar het allemaal aan uit gaat
samen in n vieze sloot dobberenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik van een volledige zeekoe, meeten?
ze zit bij MamaMuck en heeft haar flaptop bij zichquote:
Ik kan je zo een spreadsheetje mailenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh we hebben ABN.. volgens de reclame hebben die nu ene handig huishoudboekje
Ja, ik dus ook, alleen verdwijnt er eigenlijk niets naar de spaarrekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd in Excel bij wat er op mijn rekening staat, en heb daarvan geld gereserveerd voor alle vaste en minder vaste lasten. Zo weet ik altijd hoeveel er staat voor de huur, hoeveel boodschappengeld er is, etc. En regelmatig verdwijnt er wat naar de spaarrekening.
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
samen in n vieze sloot dobberen
daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd in Excel bij wat er op mijn rekening staat, en heb daarvan geld gereserveerd voor alle vaste en minder vaste lasten. Zo weet ik altijd hoeveel er staat voor de huur, hoeveel boodschappengeld er is, etc. En regelmatig verdwijnt er wat naar de spaarrekening.
He Krullebolquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Because maybe,
You're gonna be the one who saves me,
And after all,
You're my wonderwall
HoiHoi
beetje lomp brullen enzo ( maken zeekoeien geluidquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn sla naar binnen slobberen
Of ietsjes meer opzij zetten aan het begin van de maandquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar ben ik te lui voor
sparen doen we wel.. maar dat moeten we wsl iets anders inrichten
nu sparen we voor de bruiloft, maar kunnen we niet ergens anders meer voor sparen (vakantie etc)
we moeten meerdere potjes hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |