Noem het gewoon "chopper" en je hebt genoeg aan die helicopterquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
nu BarMan de auto opgeist heeft voor z'n werk heb ik geen vervoersmiddel meer.. ergo.. een nieuwe (betrouwbare) scooter
Boodschappen wel ja, ik bedoel meer geld voor mezelf uitgeven om leuke dingen mee te doen... af en toe dus wat boeken, films of muziek, en dan volgend weekend, maar verder weinigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. boodschappen toch wel??
hier gaat het ook nog op aan benzine, uit eten, naar de bios
vorige maand een laptop
en binnenkort een nieuwe scooter
en hoeveel hou je dan over per maand ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boodschappen wel ja, ik bedoel meer geld voor mezelf uitgeven om leuke dingen mee te doen... af en toe dus wat boeken, films of muziek, en dan volgend weekend, maar verder weinig.
Ja precies. Ik ben gezegend met lieve ouders en vrienden, waarvan ik vaak praktische dingen als etenswaren van krijgquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker een uitdagingJe kunt het zelfs als een sport zien. Mijn moeder gaat daar erg ver in (hoewel mijn ouders genoeg hebben hoor. Maar door daar efficiënt mee om te gaan halen ze er inderdaad meer uit ja
)
Ik zeg ook wel "ik koop wat ik wil" maar dat is heel wat anders dan "ik bras maar raak". Ik ben heel blij dat het kan, want ik weet ook hoe het is om slapeloze nachten te hebben over hoe je in godsnaam de huur van de toch al bijna afgelopen maand nou weer eens gaat betalen
Ik laadt de mutaties van m'n internetbankieren in. Loop ik wel alles langs, omdat niet alles een even duidelijke omschrijving heeft en je elke mutatie ook op een post moet zetten, maar dat is meestal snel gepieptquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar, dat gemier met bonnetjes en dingen invoeren enzo, dat staat me dan weer onwijs tegen.
tis bij mij ook niet dat ik niet weet hoeveel ik hebik geef het alleen te impulsief uit ( heb me ooit op adhd laten testen, toen ik de uitslag kreeg heb ik m ongelezen weggegooid
)
Winbankquote:
En Barman elke keer met pech langs de weg. Goed geregeld!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die gaan we ook fixen, die wordt voor BarMan (Chep)
maar toen ik die kocht was het voor "erbij"
nu BarMan de auto opgeist heeft voor z'n werk heb ik geen vervoersmiddel meer.. ergo.. een nieuwe (betrouwbare) scooter
He meisjequote:
oeh, klinkt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laadt de mutaties van m'n internetbankieren in. Loop ik wel alles langs, omdat niet alles een even duidelijke omschrijving heeft en je elke mutatie ook op een post moet zetten, maar dat is meestal snel gepiept
[..]
Winbank
Kostte even wat moeite om er in te duiken, maar ondertussen gebruik ik het een jaar en ben er erg blij mee
ElElquote:
ehehe.. hij zal dat ding zo nu en dan gebruiken eens per week zal vaak zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En Barman elke keer met pech langs de weg. Goed geregeld!
'N avond!quote:
Musiquequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Toekito het volgende:
Hmmm zit net UPC te betalen en zie dat ze gewoon 50¤ durven te rekenen voor het gebruiksklaar maken van je wandcontactdoosprutsers
He Solquote:
* MPG PMt rekeningnr.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg handig werken. Zo weet je altijd precies wat er over is voor leuke dingen.
Alleen heb ik dan weer een ander probleem met geld: ik geef amper wat uit buiten de vaste lasten.
Ben goed bezig vandaag.quote:
Hoe is het lieverdquote:
Winbank is helemaal gratieschquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh, klinkt goedeven kijken,ik zag op de site van het nibud ook zoiets, maar die software kostte ook 40e ofzo
Mag ik dan eerst?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Als je de afschriften bewaart, kun je het nog van de belasting aftrekken als 'gift aan goed doel'.
Gaat wel hoor. Ik heb ook zin in volgende week ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het lieverdIk kan niet wachten tot we knuffelen volgende week
![]()
je bent aftrekbaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Als je de afschriften bewaart, kun je het nog van de belasting aftrekken als 'gift aan goed doel'.
Je gaat voortaan op je scooter ipv met de heli?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehehe.. hij zal dat ding zo nu en dan gebruiken eens per week zal vaak zijn..
en ik iedere dag.. dus dat IK een betrouwbare nodig heb lijkt me duidelijk
i'm gonna give it a goquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel hoor. Ik heb ook zin in volgende week ..
Hij trekt alles wat los of vast zit afquote:
Hai mopquote:
Naar kantoor in mariahoevequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat voortaan op je scooter ipv met de heli?
Als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Ik vond het inlezen een crime (onduidelijke handleidingquote:
Jaquote:
Goed doel? Driehonderd bier op carnaval een goed doelquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Komen ze je daarvoor niet eens ophalen met de heli? Wat een slechte werkgever zegquote:
Ik weet het beter, Mart boekt alles over naar mij, trekt dat af van zijn belasting, ik neem 55% contant op en geef dat aan jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan eerst?Maar dan handje contantje, anders word ik gekort
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTquote:
Ja. Steun aan de noodlijdende kleine lokale horeca en brouwerij-industriequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed doel? Driehonderd bier op carnaval een goed doel
Daarom wilde ik met je trouwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het beter, Mart boekt alles over naar mij, trekt dat af van zijn belasting, ik neem 55% contant op en geef dat aan jou.
Win-win, toch?
toek sluit zijn adsl wel afquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTDOOD AAN KOEN66
Banaanvraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTDOOD AAN KOEN66
Maar het gaat al naar een goed doel: mijn spaarrekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
neuh.. dan is het de bedoeling dat JIJ komt..quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom wilde ik met je trouwen
Het is maar goed dat je het woordje 'wilde' gebruiktquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom wilde ik met je trouwen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. dan is het de bedoeling dat JIJ komt..
Vrijheid van meningsuiting, hij mag willen wat ie wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BanaanvraagJij wilt zowel Toek als Koen dood hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |