Kinderachtigheid vs. rationaliteit.. het ligt er maar wat je prefereert....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef Mylene het volgende:
Geweldig nu Guido over Gerard zijn vrouw begint.
Goed zo Guido.
dus datquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Zoveel mogelijk verwijten maken om je gelijk te krijgen en als dat niet lukt hard naar binnen rennen.
Jochie kan niet winnen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Flow3r het volgende:
aaahhh Guido loopt weggg en wil vrijdag naar huis?
Hoe dan ook had jij hem minpunten gegevenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Kliertje41 het volgende:
jij vind niks guido herhaalt alleen woorden van anderen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard doet tenminste nog wat voor de camera's.. Guido ligt alleen maar!
Ze kunnen Gerard niet aan, en gaan hem afzeiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze kunnen Gerard niet peilen.. Dat is het!!
Dit zou een streamlock kunnen wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Guido loopt weg en gooit zijn zender af...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe dan ook had jij hem minpunten gegeven
Ik vind hem vrij eerlijk eigenlijk zegt tenminste hoe hij werkelijk denkt.
En Karim nu ook....quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef Stranger het volgende:
Karim kan er niet tegen als er geen kumbaya wordt gezongen.
Hij roept al dagen tegen iedereen "je moet ze gewoon als collega's zien". Dus hij geeft geen kloot om dat zooitje daar. Vandaar ook dat ie altijd loopt te trollenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Aethereal het volgende:
Faal van Alex met z'n groepsknuffel haha.
Ik hoop dat Gerard het mentaal aankan, iedereen op hem lijkt het wel. Als ie dat kan is ie echt goed bezig.
Klopt, die kunnen we ook weer aanvinken...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Stranger het volgende:
Haha Karim was de enige die nog niet had gejankt?
quote:
Goed gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
I just love a good fight om de rangorde....![]()
aha dat was de missie van Gerard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Stranger het volgende:
Haha Karim was de enige die nog niet had gejankt?
off!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef Mylene het volgende:
Wat een jankerd die Karim, stel je niet aan vent.
2 volwassen mannen toch? die huilden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef Caland het volgende:
Een volwassen man die na zo'n klein ruzietje al begint te huilen is echt triest.
Ik feest met je mee. Prima missie van het hokje, al weet ik nog steeds niet wat zijn missie is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
Een volwassen man en Guidoquote:
Lijkt me eerder/tegelijk een fight om de volgende er en group uit te flikkeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
zelden iemand zo'n spelfout zien maken....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Ifa het volgende:
Zelden iemand (Guido) zo diep door het eis te zien zakken. W
[..]
Lijkt me eerder/tegelijk een fight om de volgende er en group uit te flikkeren.
Nou en? Ze vond dat ze daar zelf verantwoordelijk voor wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
Gerard is er idd mee bezig geweest om Aafke dronken te voeren.
Crybaby is nog nooit zo van toepassing geweest wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Guido een volwassen man wilt noemen
Arme jij, nog even hoor dan mag je naar huisquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil naar huis... ik wil ook kijken
Ja dat vind ik wel ook al gedraagt hij zich daar niet naar. Joanna kan wel 10 keer zeggen hij is nog maar 20 maar come on.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Guido een volwassen man wilt noemen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard speelt zijn eigen spel, ze krijgen geen vat op hem en daarom zijn ze tegen hem.
Servio zei vanochtend dat Gerard geen idee heeft hoe het spel te spelen.
Prachtig!!!!
echt he? ziet er niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef MargrietV het volgende:
Dat kopvod van Sofia!! Niet te filmen.
Het is en blijft een heerlijkheidje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard: " I love it when a plan comes together "
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Wat een walgelijke gast die Gerard, gaat ie daar nonchalant liggen terwijl Guido overstuur is.
Kom op zeg, het is een jongen van 20 jaar.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Tunnelvisie voor een groot kindquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Wat een walgelijke gast die Gerard, gaat ie daar nonchalant liggen terwijl Guido overstuur is.
Ik snap het ook echt nietquote:
Inderdaad, een jongen van 20 jaar. Niet een jochie van 5 zoals ie zich nu gedraagt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Alleen? Meen je niet. Ik kan niet geloven dat Laura daar dan niet bij zit. kriebelend naturulijk.quote:
Dit is een grapje .. tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Ja en, Guido loopt toch zelf mans te doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Je weet aan wat voor programma hij meedoet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Hij is ook alweer gerepareerd...quote:
Lol, zou oud en wijs genoeg moeten zijn dus, hij trekt het echt niet, we zullen zien hoe dit afloopt. Vanavond drank in het huis dan maar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Inderdaad, vanavond weer zo'n shitload aan drank als de redactie slim is.quote:
Nee ze hoorden een "tsjing' geluid Kassa, maar Aafke en Philip dachten dat de telefoon gingquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
telefoon ging ook???
Wat gebeurd er allemaal
Ik haat werken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gerard is the bomb. Niet te geloven dat hij door 1 opmerking het hele hok in rep en roer heeft gekregen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gerard is the bomb. Niet te geloven dat hij door 1 opmerking het hele hok in rep en roer heeft gekregen.
owquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ze hoorden een "tsjing' geluid Kassa, maar Aafke en Philip dachten dat de telefoon ging
quote:
Eens. Heb het vanaf het begin gevolgd en Gerard is duidelijk begonnen en heeft behoorlijk harde dingen tegen Guido gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Die hoef je niet te voeren, die neemt zelf maar al te graagquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
Gerard is er idd mee bezig geweest om Aafke dronken te voeren.
Situation normal dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Flow3r het volgende:
Komt wel goed met Guido hoorrrrr, hij ligt al weer op bed en wordt gekriebeld door Laura
Ze zijn nog te druk bezig met napraten..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
maar wanneer hoort iedereen dat het een missie was van Gerard? Hij heeft nu wel 1500 maar op deze manier is het het toch niet waard? Voor Gerard werkt dit dan alleen maar nadelig.
Hebben ze vanavond een feestje? :dquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze het nog eens lichtjes overdoen
Missie geslaagd voor Gerard dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ze hoorden een "tsjing' geluid Kassa, maar Aafke en Philip dachten dat de telefoon ging
Nichtenstreek, hij heeft duidelijk de missie om de zaak op te ruien, we zullen wel lezen wat het precies is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Heb het vanaf het begin gevolgd en Gerard is duidelijk begonnen en heeft behoorlijk harde dingen tegen Guido gezegd.
"Je bent een matennaaier"
"Ik wil na het huis niks meer met je te maken hebben"
En tegen Servio dat het een 'valse nichtenstreek' is.
Nou ja je kan maar duidelijk zijn he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Heb het vanaf het begin gevolgd en Gerard is duidelijk begonnen en heeft behoorlijk harde dingen tegen Guido gezegd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Heb het vanaf het begin gevolgd enGerard
is duidelijk begonnen en heeft behoorlijk harde dingen tegen Guido gezegd.
Flashback: "Eén eitje en iedereen is over de rooie"quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
Je hebt iets met nichten hequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Mylene het volgende:
Kom maar op met die tv uitzending. Servio heeft gelijk.
Normaal mens wel, tere zieltjes lopen er nog 10 weken mee rond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard: Ik wilde het gewoon even gezegd hebben![]()
Over een half uurtje is iedereen het weer vergeten..
Nee, "VALSE nichtenstreek".quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nichtenstreek, hij heeft duidelijk de missie om de zaak op te ruien, we zullen wel lezen wat het precies is.
???????quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef freaky40 het volgende:
Off topic maar breaking: Terroristische aanslag vliegveld Frankfurt!
ja en? Hij is toch een valse nicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, "VALSE nichtenstreek".
Gegarandeerd. Hoop dat het op tv komt.
Je zou bijna gaan denken dat er nog hoop is voor deze RLS...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat het toch niet om? Iedereen liegt daar, Gerard dus ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Mylene het volgende:
Kom maar op met die tv uitzending. Servio heeft gelijk.
Haha ik vond dus 'wie een kuil graaft voor een ander, gooit zijn eigen glazen in' ook mooi van Servio.quote:
Inderdaad jammer dat de redactie zo opzichtig het spel aan het manipuleren is...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef marky het volgende:
Er wordt lekker gestuurd vanaf achter. Guido zat al niet lekekr in zijn vel was lekker bezig met zijn dwaalspoor neerleggen en de redaktie grijpt weer in. Voor sommige deelnemers wordt het wel zwaarder gemaakt.
Oh tnxquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef freaky40 het volgende:
En dat Servio zei tijdens dat avondje van dronken voeren ik vertrouw je voor geen meter Gerard ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik dacht ontzettende nichtenstreek, hoop ook dat dit in de uitzending komt idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Jezus, ik denk dat vliegveld is compleet opgeblazen. Is het een beetje laffe schietpartij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef freaky40 het volgende:
dacht ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Jezus, ik denk dat vliegveld is compleet opgeblazen. Is het een beetje laffe schietpartij.
Ja, vond ik gisteren ook al zo vervelend. Maar dit gezeik heeft misschien Guido en Laura nog een dag gegeven dat hun geheim niet geraden wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat de redactie zo opzichtig het spel aan het manipuleren is...
Dat dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Caland het volgende:
Een schietpartijtje met 2 doden bestempelen als een terroristisch aanslag
breaking
In opdracht van achter dit dus wat is het waard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Iedereen liegt daar, Gerard dus ook.
Hij brengt leven in de tent en daar gaat het toch om? De rest hangt alleen maar op de banken, bedden of in de tuin.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Caland het volgende:
Een schietpartijtje met 2 doden bestempelen als een terroristisch aanslag
breaking
hahaha dacht ik ook. alleen maar schietpartijquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Jezus, ik denk dat vliegveld is compleet opgeblazen. Is het een beetje laffe schietpartij.
Zo lievertje is hij niet, veel meer clue dan bij veel anderequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef delfse het volgende:
Guidotje speelt zijn spel weer op zijn bed met zijn kriebeltje erbij. Waar blijft zijn sanctie voor de microfoontje afdoen. O nee hij is het lieverdje van de stem.
Komop zeg, Guido begon in feite zelf. Vervolgens zit hij binnen 10 seconden op de kast waar hij nog niet eens uitgekropen is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef marky het volgende:
Er wordt lekker gestuurd vanaf achter. Guido zat al niet lekker in zijn vel was lekker bezig met zijn dwaalspoor neerleggen en de redaktie grijpt weer in. Voor sommige deelnemers wordt het wel zwaarder gemaakt.
Echt, hè.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
dacht ik ook, who cares wie er gelijk heeft? Eindelijk leven in de brouwerijquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Iedereen liegt daar, Gerard dus ook.
Hij brengt leven in de tent en daar gaat het toch om? De rest hangt alleen maar op de banken, bedden of in de tuin.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Komop zeg, Guido begon in feite zelf. Vervolgens zit hij binnen 10 seconden op de kast waar hij nog niet eens uitgekropen is.
Als je uitdeelt moet je kunnen incasseren.
staat nergens iets over terroristische aanslag hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef minzo het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)gveld-frankfurt.html
Shit, nu laat mijn geheugen me in de steek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Nostalgist het volgende:
Flashback: "Eén eitje en iedereen is over de rooie"
En hij kan afstand nemen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Juud79 het volgende:
Gerard maakt tv, al vanaf dag 1 en nu laat ie even heel duidelijk zien hoe goed ie dat kan en hoe pienter hij is.
Ik hou dr van...
Dus als je nog een vraag hebtquote:Vanavond is @SST_Sofia's man in de liveshow te gast. Wat wil jij hem vragen? Ga naar: http://www.facebook.com/secretstorynl #sstnl
me tooquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Juud79 het volgende:
Gerard maakt tv, al vanaf dag 1 en nu laat ie even heel duidelijk zien hoe goed ie dat kan en hoe pienter hij is.
Ik hou dr van...
Yes met 5% van de stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
me too![]()
Damn op ziggo weer troostmeisje Laura, dat ze er volgende week maar uitvliegt
Waahhahahahaa (als het een grap is)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Hoi Roevka, ik hoop het. Tot nu toe was het heulemaal niks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef akveor het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat er nog hoop is voor deze RLS...
Als die het lieverdje was werd het hem niet zo zwaar gemaakt deze aktie van Gerard door achter ingegeven... de aanval op Guido inzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef delfse het volgende:
Guidotje speelt zijn spel weer op zijn bed met zijn kriebeltje erbij. Waar blijft zijn sanctie voor de microfoontje afdoen. O nee hij is het lieverdje van de stem.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Als die het lieverdje was werd het hem niet zo zwaar gemaakt deze aktie van Gerard door achter ingegeven... de aanval op Guido inzetten.
Guido heeft geen woord gelogen.
Heel fok!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef delfse het volgende:
Gerard kan er wel tegen als hij het pispaaltje wordt het is een volwassen man. En als hij genomineerd wordt genoeg stemmers
Dat maakt hem toch niet uit? Denk je dat hij De Stem nog een keer tegenspreekt of niet gehoorzaamd? Je MOET doen wat ie zegt he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
maar wanneer hoort iedereen dat het een missie was van Gerard? Hij heeft nu wel 1500 maar op deze manier is het het toch niet waard? Voor Gerard werkt dit dan alleen maar nadelig.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef itsme het volgende:
[..]
staat nergens iets over terroristische aanslag hoor.
IK ga echt niet sms en hoorquote:
En dat ie in de rol werd gedrukt!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef CartWOman het volgende:
Gerard blijft bij z'n standpunt mbt matennaaier.![]()
Guido ook over Karim klagen, lekker bezig. Als je Karim een beetje kent weet je dat hij goede bedoelingen had.
Tja, wat is je doel bij Monopoly?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pullup het volgende:
Laat Gerard Karim nu alle Monopoly straatnamen nazeggenWat is dat voor missie
Ik denkd at die ruzie dus geen missie was. Goed zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
is dit ook een missie van gerard? alle straten van monopoly laten zeggen door karim?
Alles voor servio naar huis te sturenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook ik ga me (proberen) in te houden!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, wat is je doel bij Monopoly?
Miljonair worden
Nou nu wel denk ik. maar niet nog dat het miljonair gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
Echt waar, ik lig in een deuk om Gerard en die kassa-geluiden.![]()
En niemand heeft door dat het een clue is?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef CartWOman het volgende:
Dit is geweldig.![]()
Wat een kerel die Gerard.![]()
![]()
Hoe dan? ik hoor het hier niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Juud79 het volgende:
Hahaha en Karim helpt hem even een handje door zo alle straten op te ratelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |