Heel fok!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef delfse het volgende:
Gerard kan er wel tegen als hij het pispaaltje wordt het is een volwassen man. En als hij genomineerd wordt genoeg stemmers
Dat maakt hem toch niet uit? Denk je dat hij De Stem nog een keer tegenspreekt of niet gehoorzaamd? Je MOET doen wat ie zegt he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
maar wanneer hoort iedereen dat het een missie was van Gerard? Hij heeft nu wel 1500 maar op deze manier is het het toch niet waard? Voor Gerard werkt dit dan alleen maar nadelig.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef itsme het volgende:
[..]
staat nergens iets over terroristische aanslag hoor.
IK ga echt niet sms en hoorquote:
En dat ie in de rol werd gedrukt!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef CartWOman het volgende:
Gerard blijft bij z'n standpunt mbt matennaaier.![]()
Guido ook over Karim klagen, lekker bezig. Als je Karim een beetje kent weet je dat hij goede bedoelingen had.
Tja, wat is je doel bij Monopoly?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef pullup het volgende:
Laat Gerard Karim nu alle Monopoly straatnamen nazeggenWat is dat voor missie
Ik denkd at die ruzie dus geen missie was. Goed zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
is dit ook een missie van gerard? alle straten van monopoly laten zeggen door karim?
Alles voor servio naar huis te sturenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook ik ga me (proberen) in te houden!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, wat is je doel bij Monopoly?
Miljonair worden
Nou nu wel denk ik. maar niet nog dat het miljonair gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
Echt waar, ik lig in een deuk om Gerard en die kassa-geluiden.![]()
En niemand heeft door dat het een clue is?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef CartWOman het volgende:
Dit is geweldig.![]()
Wat een kerel die Gerard.![]()
![]()
Hoe dan? ik hoor het hier niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Juud79 het volgende:
Hahaha en Karim helpt hem even een handje door zo alle straten op te ratelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |