quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Komop zeg, Guido begon in feite zelf. Vervolgens zit hij binnen 10 seconden op de kast waar hij nog niet eens uitgekropen is.
Als je uitdeelt moet je kunnen incasseren.
staat nergens iets over terroristische aanslag hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef minzo het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)gveld-frankfurt.html
Shit, nu laat mijn geheugen me in de steek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Nostalgist het volgende:
Flashback: "Eén eitje en iedereen is over de rooie"
En hij kan afstand nemen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Juud79 het volgende:
Gerard maakt tv, al vanaf dag 1 en nu laat ie even heel duidelijk zien hoe goed ie dat kan en hoe pienter hij is.
Ik hou dr van...
Dus als je nog een vraag hebtquote:Vanavond is @SST_Sofia's man in de liveshow te gast. Wat wil jij hem vragen? Ga naar: http://www.facebook.com/secretstorynl #sstnl
me tooquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Juud79 het volgende:
Gerard maakt tv, al vanaf dag 1 en nu laat ie even heel duidelijk zien hoe goed ie dat kan en hoe pienter hij is.
Ik hou dr van...
Yes met 5% van de stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
me too![]()
Damn op ziggo weer troostmeisje Laura, dat ze er volgende week maar uitvliegt
Waahhahahahaa (als het een grap is)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Wat een walgelijke gast die Gerard, gaat ie daar nonchalant liggen terwijl Guido overstuur is.
Kom op zeg, het is een jongen van 20 jaar.
Hoi Roevka, ik hoop het. Tot nu toe was het heulemaal niks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef akveor het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat er nog hoop is voor deze RLS...
Als die het lieverdje was werd het hem niet zo zwaar gemaakt deze aktie van Gerard door achter ingegeven... de aanval op Guido inzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef delfse het volgende:
Guidotje speelt zijn spel weer op zijn bed met zijn kriebeltje erbij. Waar blijft zijn sanctie voor de microfoontje afdoen. O nee hij is het lieverdje van de stem.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Als die het lieverdje was werd het hem niet zo zwaar gemaakt deze aktie van Gerard door achter ingegeven... de aanval op Guido inzetten.
Guido heeft geen woord gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |