Kinderachtigheid vs. rationaliteit.. het ligt er maar wat je prefereert....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef Mylene het volgende:
Geweldig nu Guido over Gerard zijn vrouw begint.
Goed zo Guido.
dus datquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Zoveel mogelijk verwijten maken om je gelijk te krijgen en als dat niet lukt hard naar binnen rennen.
Jochie kan niet winnen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Flow3r het volgende:
aaahhh Guido loopt weggg en wil vrijdag naar huis?
Hoe dan ook had jij hem minpunten gegevenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Kliertje41 het volgende:
jij vind niks guido herhaalt alleen woorden van anderen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard doet tenminste nog wat voor de camera's.. Guido ligt alleen maar!
Ze kunnen Gerard niet aan, en gaan hem afzeiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze kunnen Gerard niet peilen.. Dat is het!!
Dit zou een streamlock kunnen wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Guido loopt weg en gooit zijn zender af...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe dan ook had jij hem minpunten gegeven
Ik vind hem vrij eerlijk eigenlijk zegt tenminste hoe hij werkelijk denkt.
En Karim nu ook....quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef Stranger het volgende:
Karim kan er niet tegen als er geen kumbaya wordt gezongen.
Hij roept al dagen tegen iedereen "je moet ze gewoon als collega's zien". Dus hij geeft geen kloot om dat zooitje daar. Vandaar ook dat ie altijd loopt te trollenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Aethereal het volgende:
Faal van Alex met z'n groepsknuffel haha.
Ik hoop dat Gerard het mentaal aankan, iedereen op hem lijkt het wel. Als ie dat kan is ie echt goed bezig.
Klopt, die kunnen we ook weer aanvinken...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Stranger het volgende:
Haha Karim was de enige die nog niet had gejankt?
quote:
Goed gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
I just love a good fight om de rangorde....![]()
aha dat was de missie van Gerard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Stranger het volgende:
Haha Karim was de enige die nog niet had gejankt?
off!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef Mylene het volgende:
Wat een jankerd die Karim, stel je niet aan vent.
2 volwassen mannen toch? die huilden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef Caland het volgende:
Een volwassen man die na zo'n klein ruzietje al begint te huilen is echt triest.
Ik feest met je mee. Prima missie van het hokje, al weet ik nog steeds niet wat zijn missie is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
Een volwassen man en Guidoquote:
Lijkt me eerder/tegelijk een fight om de volgende er en group uit te flikkeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
zelden iemand zo'n spelfout zien maken....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Ifa het volgende:
Zelden iemand (Guido) zo diep door het eis te zien zakken. W
[..]
Lijkt me eerder/tegelijk een fight om de volgende er en group uit te flikkeren.
Nou en? Ze vond dat ze daar zelf verantwoordelijk voor wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
Gerard is er idd mee bezig geweest om Aafke dronken te voeren.
Crybaby is nog nooit zo van toepassing geweest wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Guido een volwassen man wilt noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |