1. dat weten we niet omdat guido hem aanviel zodra ie de kvdw uit kwamquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Breda_1 het volgende:
2 dingen (kan niets volgen vanaf werk):
1 wat is de missie van Gerard dan (geweest)?
2 Ligt die luie hond van een Guido nou alweer op z'n nest? Wat is dat een lamzak zeg? Die loopt alleen maar te vreten of ligt te slapen...
Ik ben ook voor Gerard.. Ik zou gezegd kunnen hebben dat ik de mannen ging verleiden om op het hoogtepunt hun geheim te laten verklappen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef muzas het volgende:
Ik ben voor gerard... Die man is geweldig.
Ik ben altijd voor vrouwen dronken voeren![]()
En ik ben tegen klikken bij de meisjes
O zei hij dat er ook nog bij. Dat vind ik dus echt laf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef pullup het volgende:
Guido heeft er niets aan toe te voegen en denkt dat hij niet de enige daarin is.
Verder wil hij er blijkbaar niets over kwijt. Behalve dat hij het zielig vind dat Gerard zo is terwijl hij 39 is.
Nee en dat zien we ook dagelijksquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
Karim: "als ik het goed begrijp leeft dit al een tijdje bij je"
Guido: "Bij mij leeft helemaal niks..".
Welke missie weten we niet er staat alleen op de site een moeilijke missie om 1500 euro te verdienenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Breda_1 het volgende:
2 dingen (kan niets volgen vanaf werk):
1 wat is de missie van Gerard dan (geweest)?
2 Ligt die luie hond van een Guido nou alweer op z'n nest? Wat is dat een lamzak zeg? Die loopt alleen maar te vreten of ligt te slapen...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef muzas het volgende:
Ik ben voor gerard... Die man is geweldig.
Ik ben altijd voor vrouwen dronken voeren![]()
En ik ben tegen klikken bij de meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |