quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef jugler het volgende:
Jezus wat een miepdozen
*doet verwondert kijken naar het fenomeen "fipo"*
ruzie schoppen in de tent, duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard krijgt een moeilijke opdracht.
Gerard vroeg eerder al aan De Stem of hij een moeilijke missie kon krijgen. De Stem heeft lang nagedacht en roept Gerard uiteindelijk naar de Kamer van de Waarheid. Gerard wordt op een zware missie gestuurd waar hij twee uur de tijd voor heeft. Lukt het hem aan de opdracht te voldoen, dan ontvangt hij 1500 euro voor in zijn kluis. Geld dat Gerard goed kan gebruiken.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vroeg eerder al aan De Stem of hij een moeilijke missie kon krijgen. De Stem heeft lang nagedacht en roept Gerard uiteindelijk naar de Kamer van de Waarheid. Gerard wordt op een zware missie gestuurd waar hij twee uur de tijd voor heeft. Lukt het hem aan de opdracht te voldoen, dan ontvangt hij 1500 euro voor in zijn kluis. Geld dat Gerard goed kan gebruiken.
weg met servio, kudo's geerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Eindelijk, Gerard z'n frustraties er een keer uit. Hij kan Servio echt niet uitstaan, en terecht.
en wat heeft gerard nu wel of niet gezegd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Eindelijk, Gerard z'n frustraties er een keer uit. Hij kan Servio echt niet uitstaan, en terecht.
Gerard zal idd erg blij zijn met deze missiequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Ik viel er ook pas net in, zit aandachtig te luisteren nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat heeft gerard nu wel of niet gezegd?
kan je dit ook in het Update of Streamverslagen zetten. Ik zie wel vaker jou verslagen in de cos staan, ze zijn geweldig,quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
Servio heeft gelijk want Gerard heeft het wel degelijk gezegd. En ik heb een hekel aan Gerard maar een nog grotere hekel aan Servio dus ik ben team Gerard.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef jugler het volgende:
Hahahaha Alex steunt Gerard: 'vals vindt ik wel kloppen eigenlijk'
Idd, maar gaat niet gebeuren, denk dat Alex het huis moet gaan verlatenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Caland het volgende:
Als Servio er morgen uitgaat zou dat wel episch zijn.
Zal het daar ook even zettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Lesterr het volgende:
[..]
kan je dit ook in het Update of Streamverslagen zetten. Ik zie wel vaker jou verslagen in de cos staan, ze zijn geweldig,
Is dit die interactie van de kijkers die ze beloofd hadden? Gerard die onze mening doorgeeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat heeft gerard nu wel of niet gezegd?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef jugler het volgende:
Hahahaha Alex steunt Gerard: 'vals vindt ik wel kloppen eigenlijk'
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Is dit die interactie van de kijkers die ze beloofd hadden? Gerard die onze mening doorgeeft.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Pappeltje het volgende:
servio...kankernicht...het wordt steeds "mooier"...triest persoon
Ik denk dat hij bestaande irritaties moet uitvergroten oid, dat hij iemand persoonlijk aan moet spreken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:53 schreef angeljacky het volgende:
Er staat inderaad op net5 dat hij een missie heeft, maar welke dan?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:53 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard zit in het geheim op Fok te struinen
waarheen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:54 schreef pullup het volgende:
Guido trekt het niet meer en is er vandoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is gewoon een missie maar hierdoor scheurt de groep wel. Is dat wel 1500 euro waard?
Joanna is in feite ook een valsche nichtquote:
Hij miste zijn bed! :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:54 schreef pullup het volgende:
Guido trekt het niet meer en is er vandoor
Naar zijn bed natuurlijkquote:
da's ook nog niet zo lang geleden natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
Die Guido heeft echt het denkvermogen van een 17-jarige.
Staa op de site dat Gerard een moeilijke missie heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Barb_ het volgende:
Ik moet gewoon echt bijna hardop lachen om deze ruzie, hoop echt dat het een missie was, want die is dan verdomd goed gelukt
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk partijen verdeeld, 6 jankers in de slaapkamer, die mogen er allemaal uit van mij.
Jaa daarom hoop ik dat dit de missie was..beetje ruzie maken ofzo!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Staa op de site dat Gerard een moeilijke missie heeft
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef TimeJumper het volgende:
Gotver daar gaat die fucking Laura weer kriebelen en troosten.
Zwakzinnige gast. Hij had 'm irl allang een beuk gegeven zegt 'ie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
Die Guido heeft echt het denkvermogen van een 17-jarige.
Servio maakte zelf die avond de opmerking tegen Guido dat hij meer moest drinken, omdat Servio Guido dronken wilde zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
Servio heeft gelijk want Gerard heeft het wel degelijk gezegd. En ik heb een hekel aan Gerard maar een nog grotere hekel aan Servio dus ik ben team Gerard.
nou dat was echt moeilijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Jaa daarom hoop ik dat dit de missie was..beetje ruzie maken ofzo!
Zijn servio's eigen woorden. Volgens Servio zei Gerard ;"..pisnicht..kknicht...quote:
Die ligt dood drijvend in het zwembad, niemand die hem red, want ze hebben RUZIEEEEquote:
Volgens mij werden er hier toen inderdaad opmerkingen over gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio maakte zelf die avond de opmerking tegen Guido dat hij meer moest drinken, omdat Servio Guido dronken wilde zien.
Servio heeft het wel weer voor elkaar. De pot verwijt de ketel.
Daar gaat het niet om het gaat om Gerardquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio maakte zelf die avond de opmerking tegen Guido dat hij meer moest drinken, omdat Servio Guido dronken wilde zien.
Ah, jij hebt het die avond gevolgd dus. Hij wilde Guido dus versieren, die enge relnicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:
TEAM GERARD
[ afbeelding ]
TEAM SERVIO
[ afbeelding ]
Mongool 1 zegt ook watquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:00 schreef Tamaartje het volgende:
Guido: Ik hoop dat ze laten zien wat voor mongool het echt is..
True maar dat was niet om hem uit te horen, dat was omdat Servio hoopte misbruik van de situatie te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
TEAM Gerardquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:
TEAM GERARD
[ afbeelding ]
TEAM SERVIO
[ afbeelding ]
Team Maikquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:
TEAM GERARD
[ afbeelding ]
TEAM SERVIO
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:
TEAM GERARD
[ afbeelding ]
TEAM SERVIO
[ afbeelding ]
quote:
Hondje moet af....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef itsme het volgende:
Jezus die grote bek van Joanna. We gaan het er niet meer over hebben heel boos tegen Alex.![]()
rot op met die kut gitaar.
Ik denk dat Servio dan wel helpt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop dat Gerard Guido zo voor jankerd uitmaakt in zijn gezicht. Dan kan er wel eens een vroegtijdige exit aankomen voor Guido.
Joanna moet het wel opnemen voor Servio anders moet ze zelf dr haar gaan doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:02 schreef itsme het volgende:
O jezus Joanna komt voor arme Servio op. Gerard heeft hem valse nicht genoemd. Maar dat is toch de fucking waarheid.
Karim is the bossquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef Barb_ het volgende:
Karim is net een leraar voor een klasje haha, hoe ie ook rondloopt
en dan gaat het ook om gerard die de vrouwen dronken wilde voeren om hun het geheim te ontfutselen, zei hij net.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:02 schreef marky het volgende:
Guido weet hoe het werkt met TV en dit soort dingen is duidelijk een frustratie.
Hij had er 2 uur de tijd voor.. hoeft niet speciaal 2 uur te duren volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
Joanna STFU. Deze missie moet toch 2 uur duren?
Valse nicht mag je niet zeggen volgens mevrouw, maar zeg dan liever teringjong of tyfuslijerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:02 schreef itsme het volgende:
O jezus Joanna komt voor arme Servio op. Gerard heeft hem valse nicht genoemd. Maar dat is toch de fucking waarheid.
IDD en eigenlijk zou dit een goed klusje voor Alex zijn, als peoplemanagerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef Barb_ het volgende:
Karim is net een leraar voor een klasje haha, hoe ie ook rondloopt
Ik zie dat dus ook. Die vrouwen steunen bijna allemaal hun Serviaatje. Guido hoort daar bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef CartWOman het volgende:
Ik zie een Gerard als pispaal aankomen.![]()
Kan voorkomen worden als Servio morgen vertrekt.
Ow ze gaan het dunnetjes overdoen.
Oe, ik doe mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef Chuckster het volgende:
* Chuckster gaat onverwachts aan de WoeMiBo
Ik geloofde ook mijn oren niet maar ze zei dat echt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Pappeltje het volgende:
[..]
Valse nicht mag je niet zeggen volgens mevrouw, maar zeg dan liever teringjong of tyfuslijer
Oh ja, thnx. Ik zeg: missie geslaagd, al weet ik niet precies wat zijn missie is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Tamaartje het volgende:
Hij had er 2 uur de tijd voor.. hoeft niet speciaal 2 uur te duren volgens mij
Een nieuwe missiequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef jugler het volgende:
Ik heb zwaar de indruk dat dit een missie is/was
zet je streams dan aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Stomme kanaal 15! Ik wil ook Gerard.. Ben Guido en Sophia echt zat!!!
'Gezelliiiieeee'quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe, ik doe mee.![]()
Mark, Hertog Jannetje graag.
Huh?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Mylene het volgende:
Guido over Gerard, ik vind het zielig voor zijn vrouw, dat ie geen kinderen heeft.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef THeeF het volgende:
Ik begin het spel wel meer te waarderen nu
Meer ruzies!!
![]()
Verschrikkelijk irritant wijf. Maar dat zei ik al vanaf dag 2 ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond Laura best ok in het begin, maar ik begin dat aaien en dat aanhankelijke gedrag komen me echt zo de keel uit. Wat een stom wijf zeg....
Nope: ik vind het zielig voor zijn vrouw, als hij die überhaubt heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Mylene het volgende:
Guido over Gerard, ik vind het zielig voor zijn vrouw, dat ie geen kinderen heeft.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Mylene het volgende:
Zou ik denk ook zijn als eerst aangevallen word onterecht. Dan word je gewoon boos en zeg je dingen die je beter niet wilt zeggenquote:
Hak die vingers erafquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef jugler het volgende:
[ afbeelding ]
lekker bezig laura
'ben je echt boos of speel je?'
...
'dat moet je niet doen, schat'
Team Gerard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Poll: Voor welk team ben jij?
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maikquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lol team Servio 0?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
gerardquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een drama.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef Stranger het volgende:
En ik zet hem op de mute, kleuterklasje.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant wijf. Maar dat zei ik al vanaf dag 2 ofzo.
duidelijk NIET team Servia dus....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Team Mike,
In welk team zit de flexridder?
Het is het spelquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
Je weet nooit wat een missie oplevert, kan ook iets voor de groep zijn, Dus idd naaistreek van Guido.
Tsja hoort oook bij het spel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef itsme het volgende:
Gerard vind het vervelend dat Guido er voor zorgt dat missies niet lukken.
Haha het kan netzogoed natuurlijk een missie zijn voor de 600ste clue tegen Guido en Laura dus ik begrijp Guido welquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
Je weet nooit wat een missie oplevert, kan ook iets voor de groep zijn, Dus idd naaistreek van Guido.
Logisch dat 'ie niets meer wilde zeggen, ik zou daar ook zooo pissig om zijn.quote:
Daarom heb ik team Maik gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, alleen jammer dat hij in team Servio zit.
1. dat weten we niet omdat guido hem aanviel zodra ie de kvdw uit kwamquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Breda_1 het volgende:
2 dingen (kan niets volgen vanaf werk):
1 wat is de missie van Gerard dan (geweest)?
2 Ligt die luie hond van een Guido nou alweer op z'n nest? Wat is dat een lamzak zeg? Die loopt alleen maar te vreten of ligt te slapen...
Ik ben ook voor Gerard.. Ik zou gezegd kunnen hebben dat ik de mannen ging verleiden om op het hoogtepunt hun geheim te laten verklappen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef muzas het volgende:
Ik ben voor gerard... Die man is geweldig.
Ik ben altijd voor vrouwen dronken voeren![]()
En ik ben tegen klikken bij de meisjes
O zei hij dat er ook nog bij. Dat vind ik dus echt laf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef pullup het volgende:
Guido heeft er niets aan toe te voegen en denkt dat hij niet de enige daarin is.
Verder wil hij er blijkbaar niets over kwijt. Behalve dat hij het zielig vind dat Gerard zo is terwijl hij 39 is.
Nee en dat zien we ook dagelijksquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
Karim: "als ik het goed begrijp leeft dit al een tijdje bij je"
Guido: "Bij mij leeft helemaal niks..".
Welke missie weten we niet er staat alleen op de site een moeilijke missie om 1500 euro te verdienenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Breda_1 het volgende:
2 dingen (kan niets volgen vanaf werk):
1 wat is de missie van Gerard dan (geweest)?
2 Ligt die luie hond van een Guido nou alweer op z'n nest? Wat is dat een lamzak zeg? Die loopt alleen maar te vreten of ligt te slapen...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef muzas het volgende:
Ik ben voor gerard... Die man is geweldig.
Ik ben altijd voor vrouwen dronken voeren![]()
En ik ben tegen klikken bij de meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |