quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef jugler het volgende:
Jezus wat een miepdozen
*doet verwondert kijken naar het fenomeen "fipo"*
ruzie schoppen in de tent, duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard krijgt een moeilijke opdracht.
Gerard vroeg eerder al aan De Stem of hij een moeilijke missie kon krijgen. De Stem heeft lang nagedacht en roept Gerard uiteindelijk naar de Kamer van de Waarheid. Gerard wordt op een zware missie gestuurd waar hij twee uur de tijd voor heeft. Lukt het hem aan de opdracht te voldoen, dan ontvangt hij 1500 euro voor in zijn kluis. Geld dat Gerard goed kan gebruiken.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vroeg eerder al aan De Stem of hij een moeilijke missie kon krijgen. De Stem heeft lang nagedacht en roept Gerard uiteindelijk naar de Kamer van de Waarheid. Gerard wordt op een zware missie gestuurd waar hij twee uur de tijd voor heeft. Lukt het hem aan de opdracht te voldoen, dan ontvangt hij 1500 euro voor in zijn kluis. Geld dat Gerard goed kan gebruiken.
weg met servio, kudo's geerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Eindelijk, Gerard z'n frustraties er een keer uit. Hij kan Servio echt niet uitstaan, en terecht.
en wat heeft gerard nu wel of niet gezegd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Eindelijk, Gerard z'n frustraties er een keer uit. Hij kan Servio echt niet uitstaan, en terecht.
Gerard zal idd erg blij zijn met deze missiequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Ik viel er ook pas net in, zit aandachtig te luisteren nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat heeft gerard nu wel of niet gezegd?
kan je dit ook in het Update of Streamverslagen zetten. Ik zie wel vaker jou verslagen in de cos staan, ze zijn geweldig,quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
Servio heeft gelijk want Gerard heeft het wel degelijk gezegd. En ik heb een hekel aan Gerard maar een nog grotere hekel aan Servio dus ik ben team Gerard.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef jugler het volgende:
Hahahaha Alex steunt Gerard: 'vals vindt ik wel kloppen eigenlijk'
Idd, maar gaat niet gebeuren, denk dat Alex het huis moet gaan verlatenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Caland het volgende:
Als Servio er morgen uitgaat zou dat wel episch zijn.
Zal het daar ook even zettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Lesterr het volgende:
[..]
kan je dit ook in het Update of Streamverslagen zetten. Ik zie wel vaker jou verslagen in de cos staan, ze zijn geweldig,
Is dit die interactie van de kijkers die ze beloofd hadden? Gerard die onze mening doorgeeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat heeft gerard nu wel of niet gezegd?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef jugler het volgende:
Hahahaha Alex steunt Gerard: 'vals vindt ik wel kloppen eigenlijk'
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Is dit die interactie van de kijkers die ze beloofd hadden? Gerard die onze mening doorgeeft.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Pappeltje het volgende:
servio...kankernicht...het wordt steeds "mooier"...triest persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |