Verschrikkelijk irritant wijf. Maar dat zei ik al vanaf dag 2 ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond Laura best ok in het begin, maar ik begin dat aaien en dat aanhankelijke gedrag komen me echt zo de keel uit. Wat een stom wijf zeg....
Nope: ik vind het zielig voor zijn vrouw, als hij die überhaubt heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Mylene het volgende:
Guido over Gerard, ik vind het zielig voor zijn vrouw, dat ie geen kinderen heeft.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Mylene het volgende:
Guido over Gerard, ik vind het zielig voor zijn vrouw, dat ie geen kinderen heeft.
Zou ik denk ook zijn als eerst aangevallen word onterecht. Dan word je gewoon boos en zeg je dingen die je beter niet wilt zeggenquote:
Hak die vingers erafquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef jugler het volgende:
[ afbeelding ]
lekker bezig laura
'ben je echt boos of speel je?'
...
'dat moet je niet doen, schat'
Team Gerard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Poll: Voor welk team ben jij?
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maikquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lol team Servio 0?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
gerardquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
• Team Gerard
• Team Servia
• Team Maik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een drama.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef Stranger het volgende:
En ik zet hem op de mute, kleuterklasje.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant wijf. Maar dat zei ik al vanaf dag 2 ofzo.
duidelijk NIET team Servia dus....quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Team Mike,
In welk team zit de flexridder?
Het is het spelquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
Je weet nooit wat een missie oplevert, kan ook iets voor de groep zijn, Dus idd naaistreek van Guido.
Tsja hoort oook bij het spel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef itsme het volgende:
Gerard vind het vervelend dat Guido er voor zorgt dat missies niet lukken.
Haha het kan netzogoed natuurlijk een missie zijn voor de 600ste clue tegen Guido en Laura dus ik begrijp Guido welquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
Je weet nooit wat een missie oplevert, kan ook iets voor de groep zijn, Dus idd naaistreek van Guido.
Logisch dat 'ie niets meer wilde zeggen, ik zou daar ook zooo pissig om zijn.quote:
Daarom heb ik team Maik gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, alleen jammer dat hij in team Servio zit.
1. dat weten we niet omdat guido hem aanviel zodra ie de kvdw uit kwamquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Breda_1 het volgende:
2 dingen (kan niets volgen vanaf werk):
1 wat is de missie van Gerard dan (geweest)?
2 Ligt die luie hond van een Guido nou alweer op z'n nest? Wat is dat een lamzak zeg? Die loopt alleen maar te vreten of ligt te slapen...
Ik ben ook voor Gerard.. Ik zou gezegd kunnen hebben dat ik de mannen ging verleiden om op het hoogtepunt hun geheim te laten verklappen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef muzas het volgende:
Ik ben voor gerard... Die man is geweldig.
Ik ben altijd voor vrouwen dronken voeren![]()
En ik ben tegen klikken bij de meisjes
O zei hij dat er ook nog bij. Dat vind ik dus echt laf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef pullup het volgende:
Guido heeft er niets aan toe te voegen en denkt dat hij niet de enige daarin is.
Verder wil hij er blijkbaar niets over kwijt. Behalve dat hij het zielig vind dat Gerard zo is terwijl hij 39 is.
Nee en dat zien we ook dagelijksquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
Karim: "als ik het goed begrijp leeft dit al een tijdje bij je"
Guido: "Bij mij leeft helemaal niks..".
Welke missie weten we niet er staat alleen op de site een moeilijke missie om 1500 euro te verdienenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Breda_1 het volgende:
2 dingen (kan niets volgen vanaf werk):
1 wat is de missie van Gerard dan (geweest)?
2 Ligt die luie hond van een Guido nou alweer op z'n nest? Wat is dat een lamzak zeg? Die loopt alleen maar te vreten of ligt te slapen...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef muzas het volgende:
Ik ben voor gerard... Die man is geweldig.
Ik ben altijd voor vrouwen dronken voeren![]()
En ik ben tegen klikken bij de meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |