quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk partijen verdeeld, 6 jankers in de slaapkamer, die mogen er allemaal uit van mij.
Jaa daarom hoop ik dat dit de missie was..beetje ruzie maken ofzo!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Staa op de site dat Gerard een moeilijke missie heeft
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef TimeJumper het volgende:
Gotver daar gaat die fucking Laura weer kriebelen en troosten.
Zwakzinnige gast. Hij had 'm irl allang een beuk gegeven zegt 'ie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
Die Guido heeft echt het denkvermogen van een 17-jarige.
Servio maakte zelf die avond de opmerking tegen Guido dat hij meer moest drinken, omdat Servio Guido dronken wilde zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
Servio heeft gelijk want Gerard heeft het wel degelijk gezegd. En ik heb een hekel aan Gerard maar een nog grotere hekel aan Servio dus ik ben team Gerard.
nou dat was echt moeilijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Jaa daarom hoop ik dat dit de missie was..beetje ruzie maken ofzo!
Zijn servio's eigen woorden. Volgens Servio zei Gerard ;"..pisnicht..kknicht...quote:
Die ligt dood drijvend in het zwembad, niemand die hem red, want ze hebben RUZIEEEEquote:
Volgens mij werden er hier toen inderdaad opmerkingen over gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio maakte zelf die avond de opmerking tegen Guido dat hij meer moest drinken, omdat Servio Guido dronken wilde zien.
Servio heeft het wel weer voor elkaar. De pot verwijt de ketel.
Daar gaat het niet om het gaat om Gerardquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio maakte zelf die avond de opmerking tegen Guido dat hij meer moest drinken, omdat Servio Guido dronken wilde zien.
Ah, jij hebt het die avond gevolgd dus. Hij wilde Guido dus versieren, die enge relnicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:
TEAM GERARD
[ afbeelding ]
TEAM SERVIO
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |