Arme jij, nog even hoor dan mag je naar huisquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil naar huis... ik wil ook kijken
Ja dat vind ik wel ook al gedraagt hij zich daar niet naar. Joanna kan wel 10 keer zeggen hij is nog maar 20 maar come on.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Guido een volwassen man wilt noemen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard speelt zijn eigen spel, ze krijgen geen vat op hem en daarom zijn ze tegen hem.
Servio zei vanochtend dat Gerard geen idee heeft hoe het spel te spelen.
Prachtig!!!!
echt he? ziet er niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef MargrietV het volgende:
Dat kopvod van Sofia!! Niet te filmen.
Het is en blijft een heerlijkheidje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard: " I love it when a plan comes together "
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Wat een walgelijke gast die Gerard, gaat ie daar nonchalant liggen terwijl Guido overstuur is.
Kom op zeg, het is een jongen van 20 jaar.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard: " I love it when a plan comes together "
Tunnelvisie voor een groot kindquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Wat een walgelijke gast die Gerard, gaat ie daar nonchalant liggen terwijl Guido overstuur is.
Ik snap het ook echt nietquote:
Inderdaad, een jongen van 20 jaar. Niet een jochie van 5 zoals ie zich nu gedraagt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Alleen? Meen je niet. Ik kan niet geloven dat Laura daar dan niet bij zit. kriebelend naturulijk.quote:
Dit is een grapje .. tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Ja en, Guido loopt toch zelf mans te doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Je weet aan wat voor programma hij meedoet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Hij is ook alweer gerepareerd...quote:
Lol, zou oud en wijs genoeg moeten zijn dus, hij trekt het echt niet, we zullen zien hoe dit afloopt. Vanavond drank in het huis dan maar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef Mylene het volgende:
Inderdaad, vanavond weer zo'n shitload aan drank als de redactie slim is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |