Hebben ze vanavond een feestje? :dquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze het nog eens lichtjes overdoen
Missie geslaagd voor Gerard dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ze hoorden een "tsjing' geluid Kassa, maar Aafke en Philip dachten dat de telefoon ging
Nichtenstreek, hij heeft duidelijk de missie om de zaak op te ruien, we zullen wel lezen wat het precies is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Heb het vanaf het begin gevolgd en Gerard is duidelijk begonnen en heeft behoorlijk harde dingen tegen Guido gezegd.
"Je bent een matennaaier"
"Ik wil na het huis niks meer met je te maken hebben"
En tegen Servio dat het een 'valse nichtenstreek' is.
Nou ja je kan maar duidelijk zijn he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Heb het vanaf het begin gevolgd en Gerard is duidelijk begonnen en heeft behoorlijk harde dingen tegen Guido gezegd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Heb het vanaf het begin gevolgd enGerard
is duidelijk begonnen en heeft behoorlijk harde dingen tegen Guido gezegd.
Flashback: "Eén eitje en iedereen is over de rooie"quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gerard is the bomb. Niet te geloven dat hij door 1 opmerking het hele hok in rep en roer heeft gekregen.
Je hebt iets met nichten hequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Mylene het volgende:
Kom maar op met die tv uitzending. Servio heeft gelijk.
Normaal mens wel, tere zieltjes lopen er nog 10 weken mee rond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard: Ik wilde het gewoon even gezegd hebben![]()
Over een half uurtje is iedereen het weer vergeten..
Nee, "VALSE nichtenstreek".quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nichtenstreek, hij heeft duidelijk de missie om de zaak op te ruien, we zullen wel lezen wat het precies is.
???????quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef freaky40 het volgende:
Off topic maar breaking: Terroristische aanslag vliegveld Frankfurt!
ja en? Hij is toch een valse nicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, "VALSE nichtenstreek".
Gegarandeerd. Hoop dat het op tv komt.
Je zou bijna gaan denken dat er nog hoop is voor deze RLS...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
Gerard is the bomb. Niet te geloven dat hij door 1 opmerking het hele hok in rep en roer heeft gekregen.
Daar gaat het toch niet om? Iedereen liegt daar, Gerard dus ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Mylene het volgende:
Kom maar op met die tv uitzending. Servio heeft gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |