Dat heb ik dus met de partijen waar jij voor gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
Oh, stempas gevonden! Dus ik ga ook maar even een stem uitbrengen. Om wat tegenwicht te geven aan mensen die op PVV, VVD, CDA en consorten stemmen.![]()
Verwacht commentaar: je mag PVV niet met CDA en VVD vergelijken. Dat doe ik ook niet, maar ik vind ze wel alledrie kudt. De één wat kudter dan de ander, dat wel
De collega's en kennissen in die branche die ik erover gesproken heb stemmen veelal VVD, een enkeling D66. Heb eigenlijk niemand gehoord die GroenLinks stemt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Zijn ICT'ers dan zo rechts V1z0R?De mijne niet heur!
Ik werk zelf ook een beetje bij een IT-bedrijf en ik ga toch lekker GL stemmen denk ik.
Zelfs 50-plus stond bij mij hoger dan alledrie de coalitiepartijen. Had ook niet anders verwacht.
ik ook hoor, zweef normaal niet zo erg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat veel mensen hier zweven, heb ik nog nooit last van gehad, altijd VVD gestemd
Mijn vriend stemt ook D66, dus niet super-links maar rechtser dan dat zal het ook niet worden. *boks met Maria!*quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De collega's en kennissen in die branche die ik erover gesproken heb stemmen veelal VVD, een enkeling D66. Heb eigenlijk niemand gehoord die GroenLinks stemt...
Kan ook deels de omgeving zijn natuurlijk! Zo zijn de linkse partijen voor allerlei punten die de economische groei hier tegenhouden en voor de wat nuchtere mens compleet onzinnig zoals bijv. het opslaan van CO2 in de grond
Valt mij wel op dat veel mensen hier zweven, heb ik nog nooit last van gehad, altijd VVD gestemd
En ik vond de campagnes van de oppositie gewoon te treurig voor woorden, alleen om een ander tegen te gaan stemmen proberen te winnenSorry, maar als dat je mening is van goede politiek bedrijven...
Je bent zelfs lesbisch in je broodkeuzequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Mmmmmmmmmmm pain de Madeleine met kaas.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent zelfs lesbisch in je broodkeuze.
Morgen ben ik vast ook dichter bij jou dan bij je vriend, want ik vlieg naar Duitsland morgen. Het is denk ik geweldig schaatsweer, rond de 0 graden, en stralend blauw!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Siral, van harte gefeliciteerd
Coco, jij krijgt een hele grote schop, lieve, mooie Coco!
Stem maar weer eens CDABlijft toch in je systeem zitten he
Jeager, hoe is het weer daar?
Morgen ergens over 12 uur is mijn vriend dichter bij jou, dan bij mij
Kom weer even binnenvallen want op werk; de allbran van AH eigen merk heeft minder suiker dan AllBran...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef Blurred86 het volgende:
Volgens mij zit er naast vezels niet zo veel nuttigs in fruit en fibre eigenlijk (en idd nog vrij veel suikers ook), dan kun je toch echt beter muesli eten denk ik!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
lol!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou je dit uit kunnen leggen? Ik snap het namelijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha..
En nee stressen om eten is echt het laatste wat ik wil, maar het is gewoon iets wat ik moet doen van mezelf.. ik kom er wel vanaf hoor, het zal wel een bepaalde fase zijn. Ik hou dit nooit vol.
Die is in de bonus deze weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
O: boterham kaas en krentenbol (10 uur), water
T: boterham smeerkaas, cola
L: Danio stratciatellaen een tros druiven, water
T: minneola en misschien wat nootjes, framboos-grapefruitsap
D: sperziebonen met gebakken aardappelen en tartaartje (oma style)
T: koekje, cola
Rechtsboven staan twee icoontjes. De eerste daarvan leidt naar je profiel en daar kun je je ww aanpassen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Veel suiker, MI tje!
Weet iemand waar ik mn wachtwoord kan veranderen?
thanks!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rechtsboven staan twee icoontjes. De eerste daarvan leidt naar je profiel en daar kun je je ww aanpassen.
Zie FBquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je al naar de kapper geweest? Of heb ik het gemist
Ja? Weet eigenlijk niet zo goed wat er te schrappen/vervangen valt muv de yoghurt waarvan ik heel goed snap dat die onmogelijk gezond kan zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Veel suiker, MI tje!
Weet iemand waar ik mn wachtwoord kan veranderen?
Wat bedoel je daarmee? Als ik mobiel ga fokken log ik hier niet uit en andersom ook niet, bedoel je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
thanks!
Kan je ook inloggen op mobiel en via browser tegelijk?
Nou, de cola bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Weet eigenlijk niet zo goed wat er te schrappen/vervangen valt muv de yoghurt waarvan ik heel goed snap dat die onmogelijk gezond kan zijn
Allemaal suikerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
O: boterham kaas en krentenbol (10 uur), water
T: boterham smeerkaas, cola
L: Danio stratciatellaen een tros druiven, water
T: minneola en misschien wat nootjes, framboos-grapefruitsapD: sperziebonen met gebakken aardappelen en tartaartje (oma style)
T: koekje, cola
Ja, je blijft gewoon op beide plekken ingelogd dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Allemaal suiker(fruit is niet slecht, maar van suiker krijg je (ik althans) honger! )
Vik, ja dat idd, thanks!
Ahquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, de cola bijvoorbeeld?. Verder zie ik een krentenbol, een koekje en sap. Zit ook allemaal suiker in. Eén van die drie dingen is niet erg, maar én én én...
.
Ik heb ook twee krentenbollen op.
Wat ook helpt met havermout is het tot pap koken. Ik donder 't voor 3 minuten in de magnetron en vul het daarna aan met water en roer het door tot het water is opgenomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ik jammer genoeg niet echt goed tegen
Krijg er altijd een heel ongemakkelijk gevoel(kramp) in m'n maag van...
Heb het echter al wel 2jr niet gehad, misschien toch maar eens weer proberen. M'n hele eetpatroon is tegenwoordig anders dus kan zijn dat m'n slechte eetpatroon hiervoor van invloed was.
Ml-etje, Wat loveli en Maria zeggen... Je suis tres grand! 108kg bij 1.98m. en een grove lichaamsbouw.
Kon wel een nazaat van Ellert of Brammert wezen
Oh nee ik hou me wel aan mijn lijstjequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Allemaal suiker(fruit is niet slecht, maar van suiker krijg je (ik althans) honger! )
Vik, ja dat idd, thanks!
Wat een gáááááve fiets! Zoiets wil ik ook, maar dan in het zwart. En ook een mandje voorop!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een fiets gekauft. Een groene!
[ afbeelding ]
Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.
*blij*
En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie.
tof. En, receptje voor de pindasoep..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.
*blij*
En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
*blij*
gaafquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
*blij*
Die heb ik maar dat is een zwaar model gazelle dus het moet vooral niet hard waaienquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een gáááááve fiets! Zoiets wil ik ook, maar dan in het zwart. En ook een mandje voorop!
Ik heb expres een opvallende kleur, ik vind het ook wel mooier hoor, maar in een stad als Amsterdam ook wel beter, die stelen ze minder makkelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een gáááááve fiets! Zoiets wil ik ook, maar dan in het zwart. En ook een mandje voorop!
Hmm, slimquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb expres een opvallende kleur, ik vind het ook wel mooier hoor, maar in een stad als Amsterdam ook wel beter, die stelen ze minder makkelijk.
quote:
Ik woon vlakbij de zee, dus hier waait het nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die heb ik maar dat is een zwaar model gazelle dus het moet vooral niet hard waaien
gaaf!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
*blij*
voor loveli!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de schoenen liefhebbers:
http://www.tchibo.de/Teleskop-Schuhkarussell-p200022221.html
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef conleche het volgende:
Oh ja en pindasoep: ik had eerst 5 drumsticks met 2 kippenbouillon blokjes en een zak soepgroenten opgezet en laten trekken. Toen heb ik 3 drumsticks gefileerd (en de andere 2 gisteren opgegeten). De bouillon gezeefd en de groenten weggegooid. (want helemaal zacht gekookt).
Toen een flinke schep wyko pindasaus erdoor gedaan (dat is dat geconcentreerde spul), wat gembersiroop, chilisaus, eetlepel sambal badjak, scheut sojasaus, scheut ketjap, serreh poeder en kurkuma. de steeltjes van verse koriander heel klein gesneden en daarna nog een hele zak nasi/bamigroenten (van de euroshopper) eerst gewokt en erdoor gedaan. Oh ja en wat gemengde, ongezouten en gevijzelde noten. En op het laatst in je kom nog wat verse korianderblaadjes. Ik geloof dat ik nu niets ben vergeten.
Mooooi!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
*blij*
Ik heb echt geen tijd om die programma's door te nemen nu, maar ik heb wel de toelichtingen op de standpunten bij de Stemwijzer gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
Ik snap de mensen niet die een stemwijzer invullen en dan op de uitkomst gaan stemmen zonder verder te kijken. Vorige verkiezing was ik redelijk zwevend, maar heb wel alle partijprogramma's gelezen van de grote partijen en van de partijen die ik overwoog. Daardoor weet ik echt wel zeker dat ik geen D66 kan stemmen en dat de partij waar ik meestal op stem ook de partij is die het meest mijn standpunten vertegenwoordigt en uit.
Enwat betreft cola, ik ken mensen die niet zonder cola menen te kunnen. En zichzelf daarme vergiftigen. Vandaar een heftige reactie op iedereen die cola drinkt. Cola is van de duivel.
Nou ja, ik weet natuurlijk wel ongeveer waar de diverse partijen voor staan. Alleen al uit principe zou ik nooit rechts stemmen, ook al is het misschien voor mijn persoonlijke financiele situatie gunstiger. En dan ben ik weer blij dat ook de stemwijzer zegt dat ik niet rechtser ben gaan denken, met de jaren, zoals best veel mensen wel doen. Bovendien zegt het dan wel degelijk iets over hoe de diverse partijen over zaken denken die dan spelen. Ik heb trouwens bij de stemwijzer deze keer ook vrij vaak 'neutraal' ingevuld, omdat ik er te weinig vanaf weet, of dat het me echt om het even is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
Ik snap de mensen niet die een stemwijzer invullen en dan op de uitkomst gaan stemmen zonder verder te kijken. Vorige verkiezing was ik redelijk zwevend, maar heb wel alle partijprogramma's gelezen van de grote partijen en van de partijen die ik overwoog. Daardoor weet ik echt wel zeker dat ik geen D66 kan stemmen en dat de partij waar ik meestal op stem ook de partij is die het meest mijn standpunten vertegenwoordigt en uit.
Enwat betreft cola, ik ken mensen die niet zonder cola menen te kunnen. En zichzelf daarme vergiftigen. Vandaar een heftige reactie op iedereen die cola drinkt. Cola is van de duivel.
M'n ogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
https://twitter.com/#!/Laura__ja
Jezus. Willen werken als communicatie-adviseur en dan 'de lettertype' schrijven en '<derde persoon> wilt'.
En nogal slim om op je openbare Twitteraccount (dat je ook nog gebruikt voor je zoektocht naar werk) te gaan lopen schelden. Faal, faal, faal, ik wil de rest niet eens zien.
Ze kan haar account beter hernoemen naar Laura__nee.
quote:Eventjes me pa & ma bezoeken in Huissen = ontplofte huis bekijken en 10 jarige die vragen of ik eventjes sigaretten voor hun wil halen :-S
Ja erg hč? Ik heb bijna zin om er wat van te zeggen, maar ik doe het maar niet. Eén concurrent minder op de arbeidsmarktquote:
Eens met Churchill, dat wel ja. Al die mensen die PVV stemmen, ik zou ze graag hun stemrecht ontnemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef loveli het volgende:
Alleen het partijprogramma lezen van de partij waarop je stemt is toch niet zo tijdrovend? Er staat juist zoveel meer in dan alleen de hoofdlijnen. Voor mij was het in ieder geval zeer verhelderend.
Verder zei Churchill dat het beste argument tegen democratie een gesprek met de gemiddelde stemmer is. En dat het de slechtste staatsvorm is, op alle andere na.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
Maar als je toch al weet op welke partij je gaat stemmen, wat is dan het nut van partijprogramma's lezen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef loveli het volgende:
Alleen het partijprogramma lezen van de partij waarop je stemt is toch niet zo tijdrovend? Er staat juist zoveel meer in dan alleen de hoofdlijnen. Voor mij was het in ieder geval zeer verhelderend.
Verder zei Churchill dat het beste argument tegen democratie een gesprek met de gemiddelde stemmer is. En dat het de slechtste staatsvorm is, op alle andere na.
Kijken of je niet per ongeluk op iets stemt waar je pertinent tegen bent?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als je toch al weet op welke partij je gaat stemmen, wat is dan het nut van partijprogramma's lezen?.
En Churchill heeft gelijk.
Dat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijken of je niet per ongeluk op iets stemt waar je pertinent tegen bent?
Ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Eens met Churchill, dat wel ja. Al die mensen die PVV stemmen, ik zou ze graag hun stemrecht ontnemen.![]()
![]()
Bij je thuis?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, Ernst, Bobbie en de rest zijn hier en het ergste is dat ik ze nog herken ook.
Ja! Bij het KDV hiernaastquote:
Ook de rest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, Ernst, Bobbie en de rest zijn hier en het ergste is dat ik ze nog herken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |