quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Om ook on-topic te doen!
Lijstje:
O: 400ml yoghurt met banaan
S: 20min. thuisoefeningen
O: boterham met paard + whey shake met melk
T: 1/2 paprika en wat gerookte zalm en forelfilet
T: cashews
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet en peer
T: appel en mandarijntje
T: whey shake met water en creatine
S: 1u. kracht / 45min. cardio
T: EAS/Dextrojuice shake met melk en creatine
D: spinazie met ei en mager varkenslapje
T: paar blokjes kaas
Dat moet haast voldoende wezen
En er zit ruim 2 uur sport bij!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef loveli het volgende:
V1 moet 2 keer het gewicht in stand houden dan de meeste kleintjes hier, dus schrikken is niet op z'n plek
Kan ik jammer genoeg niet echt goed tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef loveli het volgende:
V1, waarom ben jij eigenlijk niet aan de havermout? Lees je niet genoeg BB-forum?
Hoe komt dat dan..?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wil iemand me een schop tegen mn kont geven?
Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.
Schop me!
*skup*quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.
Schop me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schop me!
Met liefdequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schop me!
oh dan kom ik ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
het is je verjaardag, taart vreten mag danen andere lekkere dingen ook
ik ga een tapas buffet maken als ik jarig ben
Schop me!
Dat verdiend meer dan een schop, je zou over de knie moeten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schop me!
Schop me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
done!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje kan vast in de OP imho.
dattumquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef Blurred86 het volgende:
jammer Vik! was dat die sollicitatie waar je vorige week op gesprek bent geweest? of een reactie op een andere brief die je gestuurd hebt?
wanneer hoor je dan van dat bedrijf in utrecht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Nee dit was iets anders. Ze zochten een student.
Druk op school, gewoon geen eetlust, lamlendig gevoel. Maar dat zijn allemaal net suffe smoesjes als ik ze zo opschrijf (het is wel waar, maar zijn geen goede redenen, dat bedoel ik).quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
Oh, stempas gevonden! Dus ik ga ook maar even een stem uitbrengen. Om wat tegenwicht te geven aan mensen die op PVV, VVD, CDA en consorten stemmen.![]()
Verwacht commentaar: je mag PVV niet met CDA en VVD vergelijken. Dat doe ik ook niet, maar ik vind ze wel alledrie kudt. De één wat kudter dan de ander, dat wel
Ik zou me ook lamlendig voelen als ik overdag zou functioneren op cola.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Druk op school, gewoon geen eetlust, lamlendig gevoel. Maar dat zijn allemaal net suffe smoesjes als ik ze zo opschrijf (het is wel waar, maar zijn geen goede redenen, dat bedoel ik).
Ik volg maar gewoon de stemwijzer: dus PvdA. Als 2e kwam D'66 eruit en dat klopt op zich wel met wat ik altijd stem, óf PvdA, óf D'66. Had jij GL?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Eensch![]()
Mede Noord-Hollander, wat gaat het worden?
SP als grootste! En dan GL idd, en PvdD en de Groenen. Allemaal dicht op elkaar. *hippie*quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik volg maar gewoon de stemwijzer: dus PvdA. Als 2e kwam D'66 eruit en dat klopt op zich wel met wat ik altijd stem, óf PvdA, óf D'66. Had jij GL?
fantastisch! bedanktquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor Blurred en anderen:
http://www.studygs.net/wrtstr6.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het waarom: (langer & wat persoonlijk, dus spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Ben sinds 2003 ziek, en da's best een lange tijd om zo'n slecht eetpatroon aangeleerd te hebben. Mgoed. Ik ga *nu* naar de kantine.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet je spijsvertering weer aan de gang krijgen Coco. Ik kwam in het begin ook aan, omdat alles direct werd opgeslagen voor de barre tijden. Tot mijn lijf in de gaten kreeg dat de toevoer structureel was. Toen gingen de kilo's er weer af en ik blijf nu constant. Ik zou eigenlijk meer moeten kunnen eten, maar ik heb mijn spijsvertering gewoon vernueckt de afgelopen 18 jaar.
Oh, maakt niet uit hoor. Wat je eerder postte is wel gewoon waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
Coco, die achtergrond was ik idd even vergeten. Enje grap over een snelle jelle zal ik niet boos om worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |