abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93530940
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

das nog het beste :P
Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.
Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen :P...
pi_93530974
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij eigenlijk nog stemmen Jagar? :)
m'n moeder stemt voor me, als het goed is. Maar, ik moet me nu echt gaan uitschrijven in NL, en ik geloof dat ik daarna alleen nog maar landelijk en europees mag stemmen. En europees misschien alleen maar in Zweden...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:00:46 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93530981
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen :P...
:{

o|O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93530985
quote:

[..]

Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.
Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen :P...
wederom. Een dag wat meer eten is helemaal geen ramp! Daar kom je echt niet gelijk 2 kilo van aan!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:03 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93530992
quote:

[..]

ach voor 1 dagje kan dat heus wel hoor! gewoon lekker van het gebak genieten straks en dan morgen weer normaal ontbijten met boterhammen, kan best :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93531009
hoe ging het met de Duutser? Heb er denk ik overheen gelezen of even wat gemist, maar wat vindt hij van je phd keus (ik ben nog steeds zķ jaloers, vind 't zķ tof voor je!)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:33 #32
70532 loveli
N
pi_93531016
quote:
8s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Potvergnorf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een prutsers in Engeland! Zij moeten NU geld naar jou overmaken en zelf aan de bank vragen of de bank het geld naar Engeland willen terugstorten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_93531022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wederom. Een dag wat meer eten is helemaal geen ramp! Daar kom je echt niet gelijk 2 kilo van aan!
niet? :o
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:02:41 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93531051
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:{

o|O
Dat.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93531082
het is je verjaardag, taart vreten mag dan O+ en andere lekkere dingen ook O+

ik ga een tapas buffet maken als ik jarig ben :9
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:04:41 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93531117
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat een prutsers in Engeland! Zij moeten NU geld naar jou overmaken en zelf aan de bank vragen of de bank het geld naar Engeland willen terugstorten.
SPOILER
SPOILER
pi_93531121
Ik zeg ook niet dat ik geen gebak pak hoor ;) Ik eet vanavond alleen denk ik iets anders dan macaroni :) Ga zelf wel iets koken, iets gezonds. Iemand een lekker recept? :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:05:38 #38
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93531147
pff daar ben je mooi klaar mee Maria -O- hoop dat ze het snel oplossen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93531166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
hoe ging het met de Duutser? Heb er denk ik overheen gelezen of even wat gemist, maar wat vindt hij van je phd keus (ik ben nog steeds zķ jaloers, vind 't zķ tof voor je!)
Hij is natuurlijk heel erg blij voor me. En hij is het met me eens dat als ik dit niet zo doen omwille van hem het niet goed voor ons zou zijn. Maar, het is natuurlijk wel lastig. Gelukkig ben ik erg flexibel de komende 4 jaar en kunnen we dus veel op en neer reizen. Maar goed, ideaal is het niet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:07:51 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93531222
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef Siral het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik geen gebak pak hoor ;) Ik eet vanavond alleen denk ik iets anders dan macaroni :) Ga zelf wel iets koken, iets gezonds. Iemand een lekkere recept? :D
Ik heb een goed recept.

Men neme een Siral. Men stoppe deze Siral vol met goed eten, maar bovenal, een flinke dosis Relaxenstein. Verder sugar, spice and everything nice, fini.

Relaaaaax, het is allemaal niet zo eng, zo moeilijk, zo weetikwat. Leef, geniet, eet. Je bent slank, zorg gewoon dat er geen kilo's meer bij komen door eens in de twee weken ofzo eens te wegen/meten en laat het verder los! Of wil je de rest van je leven zo stressen om voer?
pi_93531281
dingen zijn niet zo snel 'ongezond', als in: je kunt alles wel eten, maar met mate! je moet niet 5 keer per week patat eten, maar patatjes bij zelfgemaakte hamburgers met wat salade erbij is géén probleem!

Dus ik denk dat je vooral een 'lekker' recept bedoelt :P
Ja doei.
pi_93531379
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb een goed recept.

Men neme een Siral. Men stoppe deze Siral vol met goed eten, maar bovenal, een flinke dosis Relaxenstein. Verder sugar, spice and everything nice, fini.

Relaaaaax, het is allemaal niet zo eng, zo moeilijk, zo weetikwat. Leef, geniet, eet. Je bent slank, zorg gewoon dat er geen kilo's meer bij komen door eens in de twee weken ofzo eens te wegen/meten en laat het verder los! Of wil je de rest van je leven zo stressen om voer?
Haha :+..

En nee stressen om eten is echt het laatste wat ik wil, maar het is gewoon iets wat ik moet doen van mezelf.. ik kom er wel vanaf hoor, het zal wel een bepaalde fase zijn. Ik hou dit nooit vol.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
dingen zijn niet zo snel 'ongezond', als in: je kunt alles wel eten, maar met mate! je moet niet 5 keer per week patat eten, maar patatjes bij zelfgemaakte hamburgers met wat salade erbij is géén probleem!

Dus ik denk dat je vooral een 'lekker' recept bedoelt :P
Ja klopt, dat snap ik ook wel. Als je elke dag bigmacs eet, dan word het ongezond natuurlijk.

Ik bedoelde ook lekker ja, typo... :+
pi_93531433
Maria! Aandacht, facebook, bericht, ogog!

:*
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 11:14:02 #44
70532 loveli
N
pi_93531435
Zelfgemaakte hamburger >>> McWhatever.
crap in = crap out
pi_93531462
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ow crap. Dm. Dus, niks gezegd ende zo ^^
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:15:23 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93531469
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik DMde je terug! :o Niks gehad? Nouja ik stuur wel wat via FB! :Y
pi_93531617
*O* vanaf werk
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93531654
Studenten komen weer eens niet opdagen voor groepswerk ><

Volgens mij ben ik te makkelijk. De enige consequentie is, wat mij betreft, "pech gehad en niet later komen feedback want die kans is geweest".
pi_93531674
het ziet er zķ lekker uit buiten O+ zon O+ enzo!
Ja doei.
pi_93531812
Om ook on-topic te doen!

Lijstje:

O: 400ml yoghurt met banaan
S: 20min. thuisoefeningen
O: boterham met paard + whey shake met melk
T: 1/2 paprika en wat gerookte zalm en forelfilet
T: cashews
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet en peer
T: appel en mandarijntje
T: whey shake met water en creatine
S: 1u. kracht / 45min. cardio
T: EAS/Dextrojuice shake met melk en creatine
D: spinazie met ei en mager varkenslapje
T: paar blokjes kaas

Dat moet haast voldoende wezen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')