Dat verdiend meer dan een schop, je zou over de knie moeten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wil iemand me een schop tegen mn kont geven?
Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.
Schop me!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wil iemand me een schop tegen mn kont geven?
Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.
Schop me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
done!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje kan vast in de OP imho.
dattumquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef Blurred86 het volgende:
jammer Vik! was dat die sollicitatie waar je vorige week op gesprek bent geweest? of een reactie op een andere brief die je gestuurd hebt?
wanneer hoor je dan van dat bedrijf in utrecht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Nee dit was iets anders. Ze zochten een student.
Druk op school, gewoon geen eetlust, lamlendig gevoel. Maar dat zijn allemaal net suffe smoesjes als ik ze zo opschrijf (het is wel waar, maar zijn geen goede redenen, dat bedoel ik).quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
Oh, stempas gevonden! Dus ik ga ook maar even een stem uitbrengen. Om wat tegenwicht te geven aan mensen die op PVV, VVD, CDA en consorten stemmen.![]()
Verwacht commentaar: je mag PVV niet met CDA en VVD vergelijken. Dat doe ik ook niet, maar ik vind ze wel alledrie kudt. De één wat kudter dan de ander, dat wel
Ik zou me ook lamlendig voelen als ik overdag zou functioneren op cola.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Druk op school, gewoon geen eetlust, lamlendig gevoel. Maar dat zijn allemaal net suffe smoesjes als ik ze zo opschrijf (het is wel waar, maar zijn geen goede redenen, dat bedoel ik).
Ik volg maar gewoon de stemwijzer: dus PvdA. Als 2e kwam D'66 eruit en dat klopt op zich wel met wat ik altijd stem, óf PvdA, óf D'66. Had jij GL?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Eensch![]()
Mede Noord-Hollander, wat gaat het worden?
SP als grootste! En dan GL idd, en PvdD en de Groenen. Allemaal dicht op elkaar. *hippie*quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik volg maar gewoon de stemwijzer: dus PvdA. Als 2e kwam D'66 eruit en dat klopt op zich wel met wat ik altijd stem, óf PvdA, óf D'66. Had jij GL?
fantastisch! bedanktquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor Blurred en anderen:
http://www.studygs.net/wrtstr6.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het waarom: (langer & wat persoonlijk, dus spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Ben sinds 2003 ziek, en da's best een lange tijd om zo'n slecht eetpatroon aangeleerd te hebben. Mgoed. Ik ga *nu* naar de kantine.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet je spijsvertering weer aan de gang krijgen Coco. Ik kwam in het begin ook aan, omdat alles direct werd opgeslagen voor de barre tijden. Tot mijn lijf in de gaten kreeg dat de toevoer structureel was. Toen gingen de kilo's er weer af en ik blijf nu constant. Ik zou eigenlijk meer moeten kunnen eten, maar ik heb mijn spijsvertering gewoon vernueckt de afgelopen 18 jaar.
Oh, maakt niet uit hoor. Wat je eerder postte is wel gewoon waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
Coco, die achtergrond was ik idd even vergeten. Enje grap over een snelle jelle zal ik niet boos om worden
Dat heb ik dus met de partijen waar jij voor gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
Oh, stempas gevonden! Dus ik ga ook maar even een stem uitbrengen. Om wat tegenwicht te geven aan mensen die op PVV, VVD, CDA en consorten stemmen.![]()
Verwacht commentaar: je mag PVV niet met CDA en VVD vergelijken. Dat doe ik ook niet, maar ik vind ze wel alledrie kudt. De één wat kudter dan de ander, dat wel
De collega's en kennissen in die branche die ik erover gesproken heb stemmen veelal VVD, een enkeling D66. Heb eigenlijk niemand gehoord die GroenLinks stemt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Zijn ICT'ers dan zo rechts V1z0R?De mijne niet heur!
Ik werk zelf ook een beetje bij een IT-bedrijf en ik ga toch lekker GL stemmen denk ik.
Zelfs 50-plus stond bij mij hoger dan alledrie de coalitiepartijen. Had ook niet anders verwacht.
ik ook hoor, zweef normaal niet zo erg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat veel mensen hier zweven, heb ik nog nooit last van gehad, altijd VVD gestemd
Mijn vriend stemt ook D66, dus niet super-links maar rechtser dan dat zal het ook niet worden. *boks met Maria!*quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De collega's en kennissen in die branche die ik erover gesproken heb stemmen veelal VVD, een enkeling D66. Heb eigenlijk niemand gehoord die GroenLinks stemt...
Kan ook deels de omgeving zijn natuurlijk! Zo zijn de linkse partijen voor allerlei punten die de economische groei hier tegenhouden en voor de wat nuchtere mens compleet onzinnig zoals bijv. het opslaan van CO2 in de grond
Valt mij wel op dat veel mensen hier zweven, heb ik nog nooit last van gehad, altijd VVD gestemd
En ik vond de campagnes van de oppositie gewoon te treurig voor woorden, alleen om een ander tegen te gaan stemmen proberen te winnenSorry, maar als dat je mening is van goede politiek bedrijven...
Je bent zelfs lesbisch in je broodkeuzequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Mmmmmmmmmmm pain de Madeleine met kaas.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent zelfs lesbisch in je broodkeuze.
Morgen ben ik vast ook dichter bij jou dan bij je vriend, want ik vlieg naar Duitsland morgen. Het is denk ik geweldig schaatsweer, rond de 0 graden, en stralend blauw!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Siral, van harte gefeliciteerd
Coco, jij krijgt een hele grote schop, lieve, mooie Coco!
Stem maar weer eens CDABlijft toch in je systeem zitten he
Jeager, hoe is het weer daar?
Morgen ergens over 12 uur is mijn vriend dichter bij jou, dan bij mij
Kom weer even binnenvallen want op werk; de allbran van AH eigen merk heeft minder suiker dan AllBran...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef Blurred86 het volgende:
Volgens mij zit er naast vezels niet zo veel nuttigs in fruit en fibre eigenlijk (en idd nog vrij veel suikers ook), dan kun je toch echt beter muesli eten denk ik!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
lol!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou je dit uit kunnen leggen? Ik snap het namelijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha..
En nee stressen om eten is echt het laatste wat ik wil, maar het is gewoon iets wat ik moet doen van mezelf.. ik kom er wel vanaf hoor, het zal wel een bepaalde fase zijn. Ik hou dit nooit vol.
Die is in de bonus deze weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
O: boterham kaas en krentenbol (10 uur), water
T: boterham smeerkaas, cola
L: Danio stratciatellaen een tros druiven, water
T: minneola en misschien wat nootjes, framboos-grapefruitsap
D: sperziebonen met gebakken aardappelen en tartaartje (oma style)
T: koekje, cola
Rechtsboven staan twee icoontjes. De eerste daarvan leidt naar je profiel en daar kun je je ww aanpassen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Veel suiker, MI tje!
Weet iemand waar ik mn wachtwoord kan veranderen?
thanks!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rechtsboven staan twee icoontjes. De eerste daarvan leidt naar je profiel en daar kun je je ww aanpassen.
Zie FBquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je al naar de kapper geweest? Of heb ik het gemist
Ja? Weet eigenlijk niet zo goed wat er te schrappen/vervangen valt muv de yoghurt waarvan ik heel goed snap dat die onmogelijk gezond kan zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Veel suiker, MI tje!
Weet iemand waar ik mn wachtwoord kan veranderen?
Wat bedoel je daarmee? Als ik mobiel ga fokken log ik hier niet uit en andersom ook niet, bedoel je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
thanks!
Kan je ook inloggen op mobiel en via browser tegelijk?
Nou, de cola bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Weet eigenlijk niet zo goed wat er te schrappen/vervangen valt muv de yoghurt waarvan ik heel goed snap dat die onmogelijk gezond kan zijn
Allemaal suikerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
O: boterham kaas en krentenbol (10 uur), water
T: boterham smeerkaas, cola
L: Danio stratciatellaen een tros druiven, water
T: minneola en misschien wat nootjes, framboos-grapefruitsapD: sperziebonen met gebakken aardappelen en tartaartje (oma style)
T: koekje, cola
Ja, je blijft gewoon op beide plekken ingelogd dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Allemaal suiker(fruit is niet slecht, maar van suiker krijg je (ik althans) honger! )
Vik, ja dat idd, thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |