abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93530489
Het vorige deel: Slank # 1375 - Waar XM een wijsneus is en Duvel.. tsja..

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door MarMar op 02-03-2011 12:04:45 ]
pi_93530514
dát duurde even :P
Ja doei.
pi_93530533
ik kan niet sneller :P
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:23 #4
70532 loveli
N
pi_93530553
Oneens met TT.
Maar ik mag geen tvp plaatsen.
crap in = crap out
pi_93530558
Lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli (morgen ga ik eens afwegen hoeveel muesli ik gebruik!)
L: broccoli/prei soep met wat parmezaanse kaas en ciabatta broodje
T: sinaasappel
B: 30 minuten wandelen
S: 60 minuten volleyballen
D: volkoren wafels met jam ofzo.

Ik vind het best een netjes lijstje.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:38 #6
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93530561
Ik ga op mijn allereerste kraambezoek! :O
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:55 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93530569
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 10:47:49 #8
70532 loveli
N
pi_93530589
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli (morgen ga ik eens afwegen hoeveel muesli ik gebruik!)
L: broccoli/prei soep met wat parmezaanse kaas en ciabatta broodje
T: sinaasappel
B: 30 minuten wandelen
S: 60 minuten volleyballen
D: volkoren wafels met jam ofzo.

Ik vind het best een netjes lijstje.
Ik mis een beetje voldoende groente en eiwitten eigenlijk. Behalve als er een hele stronk broccoli in je soep zit, dan heb ik niets gezegd.
crap in = crap out
pi_93530634
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Siral!! *O*
Fijne dag gewenst!!
Dankje wel! Zal wel lukken, heb toevallig een vrije dag :D

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef MarMar het volgende:
Gefeliciteerd Siral enneh, doe anders fruit n fibre als ontbijt :) vult best, heeft veel vezels en niet zo belachelijk veel suikers.
Thanks! :) Zal het hier thuis eens aankaarten.. laat ik mijn broertje lekker die muesli opkanen :')
En ik ga vanavond maar wat anders voor mezelf maken denk ik :) Ipv macaroni mee eten.
pi_93530643
Oh hai!

Ik lig hopeloos achter op jullie..

Laatste wat ik heb meegekregen Cali's nieuwe liefde <3 Wat klinkt dat goed zeg :D Ik ga er bijna van twijfelen aan mijn eigen huwelijk, hihi.

En Maria's brilhoofd op fb, cute as always <3

Dus. Heb over 10 minuten les, dus kan niet eens fatsoenlijk bijlezen ;(
pi_93530644
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
Oneens met TT.
Maar ik mag geen tvp plaatsen.
"zouden moeten" staat zo pessimistisch ;) maar denk het er maar bij :*
pi_93530655
Ow, en Siral: Happy bday! *O*
pi_93530671
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Dankje wel! Zal wel lukken, heb toevallig een vrije dag :D

[..]

Thanks! :) Zal het hier thuis eens aankaarten.. laat ik mijn broertje lekker die muesli opkanen :')
En ik ga vanavond maar wat anders voor mezelf maken denk ik :) Ipv macaroni mee eten.
Je kan toch ook gewoon zelf een doos fruitnfibre kopen als je dat wilt!
pi_93530685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef MarMar het volgende:
Gefeliciteerd Siral enneh, doe anders fruit n fibre als ontbijt :) vult best, heeft veel vezels en niet zo belachelijk veel suikers.
Ik heb het ook in huis en ik vind het wel erg lekker, maar er zitten echt behoorlijk wat suikers in en als je de 40 gram eet die zij aanbevelen als portie, heb ik echt niet voldoende. Ik eet het vaak als ik 's nachts wakker word en niet meer kan slapen. Ik word er enorm slaperig van, da's door de suikers. Omdat er wel vezels en noten en zo inzitten, vind ik het beter dan iets echts ongezonds te eten, wat waarschijnlijk hetzelfde slaapverwekkende effect zou hebben.

Ik krijg echt nooit energie van koolhydraten trouwens.

w/ feli, Siral!! *O*
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:21 #15
70532 loveli
N
pi_93530700
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en Siral: Happy bday! *O*
Ja dat! Had het al getypt, maar mocht het niet meer posten in vorige topic.
crap in = crap out
pi_93530720
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon zelf een doos fruitnfibre kopen als je dat wilt!
Tuurlijk kan dat, maar ik kan toch net zo goed even aankaarten bij de persoon die boodschappen doet, dat ie die zak met muesli voor mij iig niet meer hoeft mee te nemen ;) Anders ligt het hier maar in de kast te liggen. Er liggen nu nog twee zakken van een kilo...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:52:10 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93530722
Potvergnorf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93530728
En bedankt voor alle felicitaties :)!!
pi_93530730
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik mis een beetje voldoende groente en eiwitten eigenlijk. Behalve als er een hele stronk broccoli in je soep zit, dan heb ik niets gezegd.
een hele grote prei, en 500 gram broccoli. En ik denk dat ik daar nu de helft van opeet (of nu, lunchtijd), en na het volleyballen en voor de wafels ook!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:54:32 #20
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93530796
Volgens mij zit er naast vezels niet zo veel nuttigs in fruit en fibre eigenlijk (en idd nog vrij veel suikers ook), dan kun je toch echt beter muesli eten denk ik!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 10:54:42 #21
70532 loveli
N
pi_93530803
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

een hele grote prei, en 500 gram broccoli. En ik denk dat ik daar nu de helft van opeet (of nu, lunchtijd), en na het volleyballen en voor de wafels ook!
_O_ Die soep van jou schopt kont!
crap in = crap out
pi_93530815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef Blurred86 het volgende:
Volgens mij zit er naast vezels niet zo veel nuttigs in fruit en fibre eigenlijk (en idd nog vrij veel suikers ook), dan kun je toch echt beter muesli eten denk ik!
Of gewoon bij boterhammen blijven... _O-
pi_93530871
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef Siral het volgende:

[..]

Of gewoon bij boterhammen blijven... _O-
das nog het beste :P
pi_93530911
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_ Die soep van jou schopt kont!
tack tack. Ik vond het ook wel een geniaal idee van mezelf. Ik heb ook nog een halve pot rode bieten, maar ik denk niet dat het verstandig is dat er door te gooien. Het is een 'wat ligt in m'n koelkast en moet nodig op', soep...
pi_93530934
ga jij eigenlijk nog stemmen Jagar? :)
Ja doei.
pi_93530940
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

das nog het beste :P
Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.
Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen :P...
pi_93530974
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij eigenlijk nog stemmen Jagar? :)
m'n moeder stemt voor me, als het goed is. Maar, ik moet me nu echt gaan uitschrijven in NL, en ik geloof dat ik daarna alleen nog maar landelijk en europees mag stemmen. En europees misschien alleen maar in Zweden...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:00:46 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93530981
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen :P...
:{

o|O
pi_93530985
quote:

[..]

Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.
Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen :P...
wederom. Een dag wat meer eten is helemaal geen ramp! Daar kom je echt niet gelijk 2 kilo van aan!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:03 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93530992
quote:

[..]

ach voor 1 dagje kan dat heus wel hoor! gewoon lekker van het gebak genieten straks en dan morgen weer normaal ontbijten met boterhammen, kan best :)
pi_93531009
hoe ging het met de Duutser? Heb er denk ik overheen gelezen of even wat gemist, maar wat vindt hij van je phd keus (ik ben nog steeds zķ jaloers, vind 't zķ tof voor je!)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:33 #32
70532 loveli
N
pi_93531016
quote:
8s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Potvergnorf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een prutsers in Engeland! Zij moeten NU geld naar jou overmaken en zelf aan de bank vragen of de bank het geld naar Engeland willen terugstorten.
SPOILER
crap in = crap out
pi_93531022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wederom. Een dag wat meer eten is helemaal geen ramp! Daar kom je echt niet gelijk 2 kilo van aan!
niet? :o
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:02:41 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93531051
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:{

o|O
Dat.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93531082
het is je verjaardag, taart vreten mag dan O+ en andere lekkere dingen ook O+

ik ga een tapas buffet maken als ik jarig ben :9
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:04:41 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93531117
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat een prutsers in Engeland! Zij moeten NU geld naar jou overmaken en zelf aan de bank vragen of de bank het geld naar Engeland willen terugstorten.
SPOILER
SPOILER
pi_93531121
Ik zeg ook niet dat ik geen gebak pak hoor ;) Ik eet vanavond alleen denk ik iets anders dan macaroni :) Ga zelf wel iets koken, iets gezonds. Iemand een lekker recept? :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:05:38 #38
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93531147
pff daar ben je mooi klaar mee Maria -O- hoop dat ze het snel oplossen!
pi_93531166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
hoe ging het met de Duutser? Heb er denk ik overheen gelezen of even wat gemist, maar wat vindt hij van je phd keus (ik ben nog steeds zķ jaloers, vind 't zķ tof voor je!)
Hij is natuurlijk heel erg blij voor me. En hij is het met me eens dat als ik dit niet zo doen omwille van hem het niet goed voor ons zou zijn. Maar, het is natuurlijk wel lastig. Gelukkig ben ik erg flexibel de komende 4 jaar en kunnen we dus veel op en neer reizen. Maar goed, ideaal is het niet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:07:51 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93531222
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef Siral het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik geen gebak pak hoor ;) Ik eet vanavond alleen denk ik iets anders dan macaroni :) Ga zelf wel iets koken, iets gezonds. Iemand een lekkere recept? :D
Ik heb een goed recept.

Men neme een Siral. Men stoppe deze Siral vol met goed eten, maar bovenal, een flinke dosis Relaxenstein. Verder sugar, spice and everything nice, fini.

Relaaaaax, het is allemaal niet zo eng, zo moeilijk, zo weetikwat. Leef, geniet, eet. Je bent slank, zorg gewoon dat er geen kilo's meer bij komen door eens in de twee weken ofzo eens te wegen/meten en laat het verder los! Of wil je de rest van je leven zo stressen om voer?
pi_93531281
dingen zijn niet zo snel 'ongezond', als in: je kunt alles wel eten, maar met mate! je moet niet 5 keer per week patat eten, maar patatjes bij zelfgemaakte hamburgers met wat salade erbij is géén probleem!

Dus ik denk dat je vooral een 'lekker' recept bedoelt :P
Ja doei.
pi_93531379
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb een goed recept.

Men neme een Siral. Men stoppe deze Siral vol met goed eten, maar bovenal, een flinke dosis Relaxenstein. Verder sugar, spice and everything nice, fini.

Relaaaaax, het is allemaal niet zo eng, zo moeilijk, zo weetikwat. Leef, geniet, eet. Je bent slank, zorg gewoon dat er geen kilo's meer bij komen door eens in de twee weken ofzo eens te wegen/meten en laat het verder los! Of wil je de rest van je leven zo stressen om voer?
Haha :+..

En nee stressen om eten is echt het laatste wat ik wil, maar het is gewoon iets wat ik moet doen van mezelf.. ik kom er wel vanaf hoor, het zal wel een bepaalde fase zijn. Ik hou dit nooit vol.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
dingen zijn niet zo snel 'ongezond', als in: je kunt alles wel eten, maar met mate! je moet niet 5 keer per week patat eten, maar patatjes bij zelfgemaakte hamburgers met wat salade erbij is géén probleem!

Dus ik denk dat je vooral een 'lekker' recept bedoelt :P
Ja klopt, dat snap ik ook wel. Als je elke dag bigmacs eet, dan word het ongezond natuurlijk.

Ik bedoelde ook lekker ja, typo... :+
pi_93531433
Maria! Aandacht, facebook, bericht, ogog!

:*
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 11:14:02 #44
70532 loveli
N
pi_93531435
Zelfgemaakte hamburger >>> McWhatever.
crap in = crap out
pi_93531462
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ow crap. Dm. Dus, niks gezegd ende zo ^^
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:15:23 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93531469
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik DMde je terug! :o Niks gehad? Nouja ik stuur wel wat via FB! :Y
pi_93531617
*O* vanaf werk
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93531654
Studenten komen weer eens niet opdagen voor groepswerk ><

Volgens mij ben ik te makkelijk. De enige consequentie is, wat mij betreft, "pech gehad en niet later komen feedback want die kans is geweest".
pi_93531674
het ziet er zķ lekker uit buiten O+ zon O+ enzo!
Ja doei.
pi_93531812
Om ook on-topic te doen!

Lijstje:

O: 400ml yoghurt met banaan
S: 20min. thuisoefeningen
O: boterham met paard + whey shake met melk
T: 1/2 paprika en wat gerookte zalm en forelfilet
T: cashews
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet en peer
T: appel en mandarijntje
T: whey shake met water en creatine
S: 1u. kracht / 45min. cardio
T: EAS/Dextrojuice shake met melk en creatine
D: spinazie met ei en mager varkenslapje
T: paar blokjes kaas

Dat moet haast voldoende wezen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 11:27:57 #51
70532 loveli
N
pi_93531914
V1, waarom ben jij eigenlijk niet aan de havermout? Lees je niet genoeg BB-forum? :X
crap in = crap out
pi_93531932
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Om ook on-topic te doen!

Lijstje:

O: 400ml yoghurt met banaan
S: 20min. thuisoefeningen
O: boterham met paard + whey shake met melk
T: 1/2 paprika en wat gerookte zalm en forelfilet
T: cashews
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet en peer
T: appel en mandarijntje
T: whey shake met water en creatine
S: 1u. kracht / 45min. cardio
T: EAS/Dextrojuice shake met melk en creatine
D: spinazie met ei en mager varkenslapje
T: paar blokjes kaas

Dat moet haast voldoende wezen :')
:o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 11:31:05 #53
70532 loveli
N
pi_93532008
V1 moet 2 keer het gewicht in stand houden van de meeste kleintjes hier, dus schrikken is niet op z'n plek ;)
crap in = crap out
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:32:25 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93532046
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef loveli het volgende:
V1 moet 2 keer het gewicht in stand houden dan de meeste kleintjes hier, dus schrikken is niet op z'n plek ;)
En er zit ruim 2 uur sport bij! :Y
pi_93532418
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef loveli het volgende:
V1, waarom ben jij eigenlijk niet aan de havermout? Lees je niet genoeg BB-forum? :X
Kan ik jammer genoeg niet echt goed tegen :{
Krijg er altijd een heel ongemakkelijk gevoel(kramp) in m'n maag van...

Heb het echter al wel 2jr niet gehad, misschien toch maar eens weer proberen. M'n hele eetpatroon is tegenwoordig anders dus kan zijn dat m'n slechte eetpatroon hiervoor van invloed was.

Ml-etje, Wat loveli en Maria zeggen... Je suis tres grand! 108kg bij 1.98m. en een grove lichaamsbouw.
Kon wel een nazaat van Ellert of Brammert wezen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93532461
grand.
pi_93532491
oui!
Ja doei.
pi_93532542
Had m'n ondertitel gewoon McTaalfout laten blijven...
pi_93532566
Wat leuk voor je oudste MarMar!

Nou. Ik was vanmorgen zo ongelooflijk moe, dat ik college maar geskipt heb en weer in bed ben gaan liggen. Voel me nu wel een stuk beter (maar wel onhandig, zo haal ik dit vak natuurlijk nooit). En dan straks lekker een grote schoonmaak/opruimactie in mn kamertje beginnen. Dat helpt vast ook wel voor de rust in mn hoofd. Want ik neem wel rust en relaxen enzo, heb al 2 weekenden helemaal niets uitgevoerd, maar ik ontspan er niet echt door.

Ohja stemmen. Het ligt eraan welke stemwijzer ik invul, ene keer ben ik links, volgende keer opeens rechts. Stem nu maar gewoon op de partij waarbij ik me in de standpunten kan vinden.

Gefeliciteerd Siral *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93532573
Wil iemand me een schop tegen mn kont geven?

Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.

Schop me!
pi_93532579
Ja, ik dacht ik zeg het maar even, een 2 meter grande V1z0rinnetje, da's raar.
pi_93532663
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.

Schop me!
Hoe komt dat dan..?
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:50:25 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93532752
quote:

Schop me!
*skup*

Ga broodjes halen! En melk/yoghurt/wortels/etc.!
pi_93532791
vreten kreng! !!!
!
!!!!!
SPOILER
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:53:10 #65
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93532857
Coco |:(
je bent aan het werk nu? hebben jullie geen kantine waar je zo wat te eten kunt halen?
pi_93532876
quote:

Schop me!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93532899
quote:

Schop me!
Met liefde >:)

*schop* :*

Wat is de reden dat je niet eet overdag? Is er niets voor handen, moet je 'moeite' doen voor je eten, is er geen tijd, vergeet je het? Zou het helpen als er kant-en-klaar pakketjes met eten voor je klaarliggen, een wekker op je telefoon oid?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:55:42 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93532963
ik ga zo lekker lunchen met twee geroosterde boterhammen (volkoren) met daarop een plak ham en een gebakken ei :9 en ik neem er ook gestoomde erwtjes en worteltjes bij denk ik. Daarmee moet ik toch wel weer even vooruit kunnen :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:55:51 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93532970
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
het is je verjaardag, taart vreten mag dan O+ en andere lekkere dingen ook O+

ik ga een tapas buffet maken als ik jarig ben :9
oh dan kom ik ook!

Wacht op bus. Koud.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:58:05 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93533047
quote:

Schop me!

Plaatje kan vast in de OP imho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')