Ik mis een beetje voldoende groente en eiwitten eigenlijk. Behalve als er een hele stronk broccoli in je soep zit, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli (morgen ga ik eens afwegen hoeveel muesli ik gebruik!)
L: broccoli/prei soep met wat parmezaanse kaas en ciabatta broodje
T: sinaasappel
B: 30 minuten wandelen
S: 60 minuten volleyballen
D: volkoren wafels met jam ofzo.
Ik vind het best een netjes lijstje.
Dankje wel! Zal wel lukken, heb toevallig een vrije dagquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Siral!!![]()
Fijne dag gewenst!!
Thanks!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef MarMar het volgende:
Gefeliciteerd Siral enneh, doe anders fruit n fibre als ontbijtvult best, heeft veel vezels en niet zo belachelijk veel suikers.
"zouden moeten" staat zo pessimistischquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
Oneens met TT.
Maar ik mag geen tvp plaatsen.
Je kan toch ook gewoon zelf een doos fruitnfibre kopen als je dat wilt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Dankje wel! Zal wel lukken, heb toevallig een vrije dag
[..]
Thanks!Zal het hier thuis eens aankaarten.. laat ik mijn broertje lekker die muesli opkanen
![]()
En ik ga vanavond maar wat anders voor mezelf maken denk ikIpv macaroni mee eten.
Ik heb het ook in huis en ik vind het wel erg lekker, maar er zitten echt behoorlijk wat suikers in en als je de 40 gram eet die zij aanbevelen als portie, heb ik echt niet voldoende. Ik eet het vaak als ik 's nachts wakker word en niet meer kan slapen. Ik word er enorm slaperig van, da's door de suikers. Omdat er wel vezels en noten en zo inzitten, vind ik het beter dan iets echts ongezonds te eten, wat waarschijnlijk hetzelfde slaapverwekkende effect zou hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef MarMar het volgende:
Gefeliciteerd Siral enneh, doe anders fruit n fibre als ontbijtvult best, heeft veel vezels en niet zo belachelijk veel suikers.
Ja dat! Had het al getypt, maar mocht het niet meer posten in vorige topic.quote:
Tuurlijk kan dat, maar ik kan toch net zo goed even aankaarten bij de persoon die boodschappen doet, dat ie die zak met muesli voor mij iig niet meer hoeft mee te nemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zelf een doos fruitnfibre kopen als je dat wilt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
een hele grote prei, en 500 gram broccoli. En ik denk dat ik daar nu de helft van opeet (of nu, lunchtijd), en na het volleyballen en voor de wafels ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik mis een beetje voldoende groente en eiwitten eigenlijk. Behalve als er een hele stronk broccoli in je soep zit, dan heb ik niets gezegd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een hele grote prei, en 500 gram broccoli. En ik denk dat ik daar nu de helft van opeet (of nu, lunchtijd), en na het volleyballen en voor de wafels ook!
Of gewoon bij boterhammen blijven...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef Blurred86 het volgende:
Volgens mij zit er naast vezels niet zo veel nuttigs in fruit en fibre eigenlijk (en idd nog vrij veel suikers ook), dan kun je toch echt beter muesli eten denk ik!
tack tack. Ik vond het ook wel een geniaal idee van mezelf. Ik heb ook nog een halve pot rode bieten, maar ik denk niet dat het verstandig is dat er door te gooien. Het is een 'wat ligt in m'n koelkast en moet nodig op', soep...quote:
Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.quote:
m'n moeder stemt voor me, als het goed is. Maar, ik moet me nu echt gaan uitschrijven in NL, en ik geloof dat ik daarna alleen nog maar landelijk en europees mag stemmen. En europees misschien alleen maar in Zweden...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij eigenlijk nog stemmen Jagar?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen...
wederom. Een dag wat meer eten is helemaal geen ramp! Daar kom je echt niet gelijk 2 kilo van aan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.
Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen...
ach voor 1 dagje kan dat heus wel hoor! gewoon lekker van het gebak genieten straks en dan morgen weer normaal ontbijten met boterhammen, kan bestquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja ik schrok me echt lam, nu durf ik vandaag al helemaal geen gebak meer te pakken, lol.
Ik dacht dat muesli gezonder was, en minder kcal bevatte dan 2 boterhammen.... Word ik ff snel uit mijn droom gegrepen...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Potvergnorf.Wat een prutsers in Engeland! Zij moeten NU geld naar jou overmaken en zelf aan de bank vragen of de bank het geld naar Engeland willen terugstorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wederom. Een dag wat meer eten is helemaal geen ramp! Daar kom je echt niet gelijk 2 kilo van aan!
Dat.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat een prutsers in Engeland! Zij moeten NU geld naar jou overmaken en zelf aan de bank vragen of de bank het geld naar Engeland willen terugstorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hij is natuurlijk heel erg blij voor me. En hij is het met me eens dat als ik dit niet zo doen omwille van hem het niet goed voor ons zou zijn. Maar, het is natuurlijk wel lastig. Gelukkig ben ik erg flexibel de komende 4 jaar en kunnen we dus veel op en neer reizen. Maar goed, ideaal is het niet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
hoe ging het met de Duutser? Heb er denk ik overheen gelezen of even wat gemist, maar wat vindt hij van je phd keus (ik ben nog steeds zķ jaloers, vind 't zķ tof voor je!)
Ik heb een goed recept.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef Siral het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik geen gebak pak hoorIk eet vanavond alleen denk ik iets anders dan macaroni
Ga zelf wel iets koken, iets gezonds. Iemand een lekkere recept?
Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een goed recept.
Men neme een Siral. Men stoppe deze Siral vol met goed eten, maar bovenal, een flinke dosis Relaxenstein. Verder sugar, spice and everything nice, fini.
Relaaaaax, het is allemaal niet zo eng, zo moeilijk, zo weetikwat. Leef, geniet, eet. Je bent slank, zorg gewoon dat er geen kilo's meer bij komen door eens in de twee weken ofzo eens te wegen/meten en laat het verder los! Of wil je de rest van je leven zo stressen om voer?
Ja klopt, dat snap ik ook wel. Als je elke dag bigmacs eet, dan word het ongezond natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
dingen zijn niet zo snel 'ongezond', als in: je kunt alles wel eten, maar met mate! je moet niet 5 keer per week patat eten, maar patatjes bij zelfgemaakte hamburgers met wat salade erbij is géén probleem!
Dus ik denk dat je vooral een 'lekker' recept bedoelt
Ow crap. Dm. Dus, niks gezegd ende zo ^^quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria! Aandacht, facebook, bericht, ogog!
Ik DMde je terug!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria! Aandacht, facebook, bericht, ogog!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Om ook on-topic te doen!
Lijstje:
O: 400ml yoghurt met banaan
S: 20min. thuisoefeningen
O: boterham met paard + whey shake met melk
T: 1/2 paprika en wat gerookte zalm en forelfilet
T: cashews
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: 2 boterhammen met kalkoenfilet en peer
T: appel en mandarijntje
T: whey shake met water en creatine
S: 1u. kracht / 45min. cardio
T: EAS/Dextrojuice shake met melk en creatine
D: spinazie met ei en mager varkenslapje
T: paar blokjes kaas
Dat moet haast voldoende wezen
En er zit ruim 2 uur sport bij!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef loveli het volgende:
V1 moet 2 keer het gewicht in stand houden dan de meeste kleintjes hier, dus schrikken is niet op z'n plek
Kan ik jammer genoeg niet echt goed tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef loveli het volgende:
V1, waarom ben jij eigenlijk niet aan de havermout? Lees je niet genoeg BB-forum?
Hoe komt dat dan..?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wil iemand me een schop tegen mn kont geven?
Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.
Schop me!
*skup*quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben ernstig aan het verzaken wat eten betreft. Dit is de derde dag op rij dat ik van pas om 18u iets eet. Voor die tijd teer ik op cola (want calorieën). En ik weet dat het niet gezond is, maar ik krijg gvd die knop niet om en het slaat nergens op en het is super slecht. Maar t lukt niet.
Schop me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schop me!
Met liefdequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schop me!
oh dan kom ik ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
het is je verjaardag, taart vreten mag danen andere lekkere dingen ook
ik ga een tapas buffet maken als ik jarig ben
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schop me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |