abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93538786
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
Ik snap de mensen niet die een stemwijzer invullen en dan op de uitkomst gaan stemmen zonder verder te kijken. Vorige verkiezing was ik redelijk zwevend, maar heb wel alle partijprogramma's gelezen van de grote partijen en van de partijen die ik overwoog. Daardoor weet ik echt wel zeker dat ik geen D66 kan stemmen en dat de partij waar ik meestal op stem ook de partij is die het meest mijn standpunten vertegenwoordigt en uit.

Enwat betreft cola, ik ken mensen die niet zonder cola menen te kunnen. En zichzelf daarme vergiftigen. Vandaar een heftige reactie op iedereen die cola drinkt. Cola is van de duivel.

;)
Ik heb echt geen tijd om die programma's door te nemen nu, maar ik heb wel de toelichtingen op de standpunten bij de Stemwijzer gelezen. O-) Ach, ik denk dat de provincie Utrecht er ook niet radicaal op verandert als er wat stemmen van GL naar de SP gaan of andersom.

Ik drink alleen Cola light, maar dat is zeker niet veel beter? :P

Leuke fiets Co! O+
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:26:05 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93538823
https://twitter.com/#!/Laura__ja

Jezus. Willen werken als communicatie-adviseur en dan 'de lettertype' schrijven en '<derde persoon> wilt' :|W .

En nogal slim om op je openbare Twitteraccount (dat je ook nog gebruikt voor je zoektocht naar werk) te gaan lopen schelden. Faal, faal, faal, ik wil de rest niet eens zien :').

Ze kan haar account beter hernoemen naar Laura__nee :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93538829
quote:
Ik snap de mensen niet die een stemwijzer invullen en dan op de uitkomst gaan stemmen zonder verder te kijken. Vorige verkiezing was ik redelijk zwevend, maar heb wel alle partijprogramma's gelezen van de grote partijen en van de partijen die ik overwoog. Daardoor weet ik echt wel zeker dat ik geen D66 kan stemmen en dat de partij waar ik meestal op stem ook de partij is die het meest mijn standpunten vertegenwoordigt en uit.

Enwat betreft cola, ik ken mensen die niet zonder cola menen te kunnen. En zichzelf daarme vergiftigen. Vandaar een heftige reactie op iedereen die cola drinkt. Cola is van de duivel.

;)
Nou ja, ik weet natuurlijk wel ongeveer waar de diverse partijen voor staan. Alleen al uit principe zou ik nooit rechts stemmen, ook al is het misschien voor mijn persoonlijke financiele situatie gunstiger. En dan ben ik weer blij dat ook de stemwijzer zegt dat ik niet rechtser ben gaan denken, met de jaren, zoals best veel mensen wel doen. Bovendien zegt het dan wel degelijk iets over hoe de diverse partijen over zaken denken die dan spelen. Ik heb trouwens bij de stemwijzer deze keer ook vrij vaak 'neutraal' ingevuld, omdat ik er te weinig vanaf weet, of dat het me echt om het even is.

Ik heb geen tijd en geen zin om iedere keer 20 partijprogramma's door te nemen. Shoot me.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 02-03-2011 14:31:15 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:30:14 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93538982
Eens met Co. Ik heb ook geen zin om voor elke verkiezing (landelijk, provinciaal, gemeente) al die partijprogramma's weer door te nemen. Opvallende wijzigingen bij een partij komen wel via andere kanalen (krant, tv e.d.) naar me toe
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:30:15 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93538985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
https://twitter.com/#!/Laura__ja

Jezus. Willen werken als communicatie-adviseur en dan 'de lettertype' schrijven en '<derde persoon> wilt' :|W .

En nogal slim om op je openbare Twitteraccount (dat je ook nog gebruikt voor je zoektocht naar werk) te gaan lopen schelden. Faal, faal, faal, ik wil de rest niet eens zien :').

Ze kan haar account beter hernoemen naar Laura__nee :').
M'n ogen.
quote:
Eventjes me pa & ma bezoeken in Huissen = ontplofte huis bekijken en 10 jarige die vragen of ik eventjes sigaretten voor hun wil halen :-S
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:30:51 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93538999
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

M'n ogen.

[..]

Ja erg hè? Ik heb bijna zin om er wat van te zeggen, maar ik doe het maar niet. Eén concurrent minder op de arbeidsmarkt 8-).
Niet meer actief op Fok!
pi_93539013
oei :')
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 14:31:31 #183
70532 loveli
N
pi_93539031
Alleen het partijprogramma lezen van de partij waarop je stemt is toch niet zo tijdrovend? Er staat juist zoveel meer in dan alleen de hoofdlijnen. Voor mij was het in ieder geval zeer verhelderend.

Verder zei Churchill dat het beste argument tegen democratie een gesprek met de gemiddelde stemmer is. En dat het de slechtste staatsvorm is, op alle andere na.
crap in = crap out
pi_93539127
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef loveli het volgende:
Alleen het partijprogramma lezen van de partij waarop je stemt is toch niet zo tijdrovend? Er staat juist zoveel meer in dan alleen de hoofdlijnen. Voor mij was het in ieder geval zeer verhelderend.

Verder zei Churchill dat het beste argument tegen democratie een gesprek met de gemiddelde stemmer is. En dat het de slechtste staatsvorm is, op alle andere na.
Eens met Churchill, dat wel ja. Al die mensen die PVV stemmen, ik zou ze graag hun stemrecht ontnemen. :+ :') :@
pi_93539129
quote:

;)
_O- drink geen koffie en thee dus cola is mijn uitstapje naar de duivel.
Heb het alleen op mijn werk staan dus 1 a 2 glazen per dag als ik het al red is het wel.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:34:42 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93539159
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef loveli het volgende:

Maar als je toch al weet op welke partij je gaat stemmen, wat is dan het nut van partijprogramma's lezen? :').

En Churchill heeft gelijk.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:35:08 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93539179
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar als je toch al weet op welke partij je gaat stemmen, wat is dan het nut van partijprogramma's lezen? :').

En Churchill heeft gelijk.
Kijken of je niet per ongeluk op iets stemt waar je pertinent tegen bent? :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 14:36:17 #189
70532 loveli
N
pi_93539234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kijken of je niet per ongeluk op iets stemt waar je pertinent tegen bent? :P
Dat.
crap in = crap out
pi_93539256
De stemwijzer was trouwens wel de eerste keer dat ik iets las over wat er in mijn eigen provincie speelt. Op tv hoor je alleen maar de landelijke standpunten, en die ken je sowieso wel als je ook buiten verkiezingstijd een beetje op de hoogte blijft.
pi_93539429
Er zijn bij iedere partij wel standpunten waar je het niet mee eens bent. Dat hou je toch. Als ik zelf een partij zou oprichten dan zou ik van veel partijen wat afsnoepen.

Daarom vind ik die stemwijzer zo gek nog niet, omdat het alles optelt en aftrekt en dan komt er een advies uit.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:43:41 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93539573
Ben naar de kapper geweest en nu is het gehalveerd.
Foto staat op FB, jullie zien er niks aan waarschijnlijk :')
De kapper kan er niks anders van maken, het is zo dun en fijn en aangezien ik ook nog met het werk rekening moet houden (geen haren onder je muts vandaan).
Nou ja, volgende keer zet ik de schaar er zelf wel weer in :P

Gave fiets !! :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 2 maart 2011 @ 14:43:51 #193
70532 loveli
N
pi_93539579
Ben niet tegen de stemwijzer hoor, maar ben ertegen om die uitslag klakkeloos over te nemen.

En nog een mooie quote over vrijheid van meningsuiting, die als mijn bronnen kloppen ten onrechte aan Voltaire toegeschreven wordt: Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen.
crap in = crap out
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:45:25 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93539644
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Eens met Churchill, dat wel ja. Al die mensen die PVV stemmen, ik zou ze graag hun stemrecht ontnemen. :+ :') :@
Ik ook :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:48:08 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93539752
Wtf, Ernst, Bobbie en de rest zijn hier en het ergste is dat ik ze nog herken ook _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:50:27 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93539818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, Ernst, Bobbie en de rest zijn hier en het ergste is dat ik ze nog herken ook _O-.
Bij je thuis? :o
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93539830
Eens met Churchill. Mensen mogen het best met me oneens zijn, en dus op iets stemmen waar ik het niet mee eens ben, maar ik vind het jammer dat sommige mensen stemmen op basis van vooroordelen of populaire uitspraken die toch niet waargemaakt kunnen worden. Om die reden vind ik dingen als campagne voeren en debatten stom. Het gaat dan niet meer echt om de inhoud.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93539832
'ik kende Ernst en Bobbie al toen ze nog underground waren' 8-)

was ik 7 ofzo, en deden ze nog kleine dingetjes voor basisscholen _O-

oh, en PVV stemmers.. ;( vooral de redenen waarom -O-
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:52:28 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93539894
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bij je thuis? :o
Ja! Bij het KDV hiernaast _O-. Ik zag een mafkees met een gele jas, een klein rugzakje en een petje met hondenpootjes oid voor het raam staan en ik dacht: hey is dat niet... Dus die stond hier 10 minuten voor het raam hysterisch te doen. O joy :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93539919
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Ook de rest? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')