Ik heb echt geen tijd om die programma's door te nemen nu, maar ik heb wel de toelichtingen op de standpunten bij de Stemwijzer gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
Ik snap de mensen niet die een stemwijzer invullen en dan op de uitkomst gaan stemmen zonder verder te kijken. Vorige verkiezing was ik redelijk zwevend, maar heb wel alle partijprogramma's gelezen van de grote partijen en van de partijen die ik overwoog. Daardoor weet ik echt wel zeker dat ik geen D66 kan stemmen en dat de partij waar ik meestal op stem ook de partij is die het meest mijn standpunten vertegenwoordigt en uit.
Enwat betreft cola, ik ken mensen die niet zonder cola menen te kunnen. En zichzelf daarme vergiftigen. Vandaar een heftige reactie op iedereen die cola drinkt. Cola is van de duivel.
Nou ja, ik weet natuurlijk wel ongeveer waar de diverse partijen voor staan. Alleen al uit principe zou ik nooit rechts stemmen, ook al is het misschien voor mijn persoonlijke financiele situatie gunstiger. En dan ben ik weer blij dat ook de stemwijzer zegt dat ik niet rechtser ben gaan denken, met de jaren, zoals best veel mensen wel doen. Bovendien zegt het dan wel degelijk iets over hoe de diverse partijen over zaken denken die dan spelen. Ik heb trouwens bij de stemwijzer deze keer ook vrij vaak 'neutraal' ingevuld, omdat ik er te weinig vanaf weet, of dat het me echt om het even is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
Ik snap de mensen niet die een stemwijzer invullen en dan op de uitkomst gaan stemmen zonder verder te kijken. Vorige verkiezing was ik redelijk zwevend, maar heb wel alle partijprogramma's gelezen van de grote partijen en van de partijen die ik overwoog. Daardoor weet ik echt wel zeker dat ik geen D66 kan stemmen en dat de partij waar ik meestal op stem ook de partij is die het meest mijn standpunten vertegenwoordigt en uit.
Enwat betreft cola, ik ken mensen die niet zonder cola menen te kunnen. En zichzelf daarme vergiftigen. Vandaar een heftige reactie op iedereen die cola drinkt. Cola is van de duivel.
M'n ogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
https://twitter.com/#!/Laura__ja
Jezus. Willen werken als communicatie-adviseur en dan 'de lettertype' schrijven en '<derde persoon> wilt'.
En nogal slim om op je openbare Twitteraccount (dat je ook nog gebruikt voor je zoektocht naar werk) te gaan lopen schelden. Faal, faal, faal, ik wil de rest niet eens zien.
Ze kan haar account beter hernoemen naar Laura__nee.
quote:Eventjes me pa & ma bezoeken in Huissen = ontplofte huis bekijken en 10 jarige die vragen of ik eventjes sigaretten voor hun wil halen :-S
Ja erg hè? Ik heb bijna zin om er wat van te zeggen, maar ik doe het maar niet. Eén concurrent minder op de arbeidsmarktquote:
Eens met Churchill, dat wel ja. Al die mensen die PVV stemmen, ik zou ze graag hun stemrecht ontnemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef loveli het volgende:
Alleen het partijprogramma lezen van de partij waarop je stemt is toch niet zo tijdrovend? Er staat juist zoveel meer in dan alleen de hoofdlijnen. Voor mij was het in ieder geval zeer verhelderend.
Verder zei Churchill dat het beste argument tegen democratie een gesprek met de gemiddelde stemmer is. En dat het de slechtste staatsvorm is, op alle andere na.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
Maar als je toch al weet op welke partij je gaat stemmen, wat is dan het nut van partijprogramma's lezen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef loveli het volgende:
Alleen het partijprogramma lezen van de partij waarop je stemt is toch niet zo tijdrovend? Er staat juist zoveel meer in dan alleen de hoofdlijnen. Voor mij was het in ieder geval zeer verhelderend.
Verder zei Churchill dat het beste argument tegen democratie een gesprek met de gemiddelde stemmer is. En dat het de slechtste staatsvorm is, op alle andere na.
Kijken of je niet per ongeluk op iets stemt waar je pertinent tegen bent?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als je toch al weet op welke partij je gaat stemmen, wat is dan het nut van partijprogramma's lezen?.
En Churchill heeft gelijk.
Dat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijken of je niet per ongeluk op iets stemt waar je pertinent tegen bent?
Ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Eens met Churchill, dat wel ja. Al die mensen die PVV stemmen, ik zou ze graag hun stemrecht ontnemen.![]()
![]()
Bij je thuis?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, Ernst, Bobbie en de rest zijn hier en het ergste is dat ik ze nog herken ook.
Ja! Bij het KDV hiernaastquote:
Ook de rest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, Ernst, Bobbie en de rest zijn hier en het ergste is dat ik ze nog herken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |