Die is in de bonus deze weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
O: boterham kaas en krentenbol (10 uur), water
T: boterham smeerkaas, cola
L: Danio stratciatellaen een tros druiven, water
T: minneola en misschien wat nootjes, framboos-grapefruitsap
D: sperziebonen met gebakken aardappelen en tartaartje (oma style)
T: koekje, cola
Rechtsboven staan twee icoontjes. De eerste daarvan leidt naar je profiel en daar kun je je ww aanpassen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Veel suiker, MI tje!
Weet iemand waar ik mn wachtwoord kan veranderen?
thanks!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rechtsboven staan twee icoontjes. De eerste daarvan leidt naar je profiel en daar kun je je ww aanpassen.
Zie FBquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je al naar de kapper geweest? Of heb ik het gemist
Ja? Weet eigenlijk niet zo goed wat er te schrappen/vervangen valt muv de yoghurt waarvan ik heel goed snap dat die onmogelijk gezond kan zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Veel suiker, MI tje!
Weet iemand waar ik mn wachtwoord kan veranderen?
Wat bedoel je daarmee? Als ik mobiel ga fokken log ik hier niet uit en andersom ook niet, bedoel je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
thanks!
Kan je ook inloggen op mobiel en via browser tegelijk?
Nou, de cola bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Weet eigenlijk niet zo goed wat er te schrappen/vervangen valt muv de yoghurt waarvan ik heel goed snap dat die onmogelijk gezond kan zijn
Allemaal suikerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
O: boterham kaas en krentenbol (10 uur), water
T: boterham smeerkaas, cola
L: Danio stratciatellaen een tros druiven, water
T: minneola en misschien wat nootjes, framboos-grapefruitsapD: sperziebonen met gebakken aardappelen en tartaartje (oma style)
T: koekje, cola
Ja, je blijft gewoon op beide plekken ingelogd dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Allemaal suiker(fruit is niet slecht, maar van suiker krijg je (ik althans) honger! )
Vik, ja dat idd, thanks!
Ahquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, de cola bijvoorbeeld?. Verder zie ik een krentenbol, een koekje en sap. Zit ook allemaal suiker in. Eén van die drie dingen is niet erg, maar én én én...
.
Ik heb ook twee krentenbollen op.
Wat ook helpt met havermout is het tot pap koken. Ik donder 't voor 3 minuten in de magnetron en vul het daarna aan met water en roer het door tot het water is opgenomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ik jammer genoeg niet echt goed tegen
Krijg er altijd een heel ongemakkelijk gevoel(kramp) in m'n maag van...
Heb het echter al wel 2jr niet gehad, misschien toch maar eens weer proberen. M'n hele eetpatroon is tegenwoordig anders dus kan zijn dat m'n slechte eetpatroon hiervoor van invloed was.
Ml-etje, Wat loveli en Maria zeggen... Je suis tres grand! 108kg bij 1.98m. en een grove lichaamsbouw.
Kon wel een nazaat van Ellert of Brammert wezen
Oh nee ik hou me wel aan mijn lijstjequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Allemaal suiker(fruit is niet slecht, maar van suiker krijg je (ik althans) honger! )
Vik, ja dat idd, thanks!
Wat een gáááááve fiets! Zoiets wil ik ook, maar dan in het zwart. En ook een mandje voorop!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een fiets gekauft. Een groene!
[ afbeelding ]
Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.
*blij*
En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie.
tof. En, receptje voor de pindasoep..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.
*blij*
En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
*blij*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |