ikke begrijpquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
Alaaf, alaaf, alaaf!
*helemaal in de sfeer komttt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zeggen ze eigenlijk Alaaf???
quote:Over de herkomst van het woord Alaaf bestaan twee lezingen. Sommigen zeggen dat Alaaf een verbastering is van het woord elf. Elf is immers het "gekkengetal", denk aan de "Raad van Elf". Anderen zeggen dat Alaaf afkomstig is uit het oud-Keulse dialect; "all af", hetgeen zou betekenen "alles weg"; Dit is gegrond op de oorsprong van de carnaval, namelijk dat voor de vastentijd al het goed spijs en drank op moest; "Kölle Alaaf" ("Keulen Alaaf") zou verder ook kunnen betekenen "(behalve) Keulen, alles weg" of "Keulen voor alles". Het gebruik van het woord Alaaf komt voor in veel carnavalstradities, voornamelijk op de linkeroever van de Rijn. Ook in carnavalstradities in Nederland wordt de term gebruikt, met name in plaatsen langs de Duitse grens zoals Kerkrade en Venlo.
Kuussegat!! En het motto is: 't Is un skôn ding!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
Lutte, hoe heet jullie stad/dorp met carnaval, en welk motto hebben jullie ?
Kruikenstad. Het motto Zommedêene Zèmmerquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kuussegat!! En het motto is: 't Is un skôn ding!
Bij jullie?
hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Lutte het volgende:
Ik zit al sinds tien voor half tien hier in de mediatheek en heb nog steeds niks gedaan.
Kruikenstad wist ik, het motto niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kruikenstad. Het motto Zommedêene Zèmmer
Uitleg Kruikenstad naam:
Vroeger was Tilburg textiel industrie. Overal had je die fabrieken staan. Om het wol te wassen werd er urine gebruikt. De arbeiders kregen dus een kruik mee naar huis om in te plassen. En zo werd het wol gewassen. Vandaar: Kruikenstad / kruikenzeikers.
Uitleg motto:
In het leven moet je vaak inspanningen doen om jouw doel te bereiken. Dat betekent dat je bij tegenslagen karakter moet tonen en vasthoudend moet zijn. Laat zien dat je ergens voor staat. De laatste loodjes wegen dan wel het zwaarst, maar iemand met karakter weet van doorzetten en zal zijn doel altijd bereiken.
Flink wat PMs en reacties toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Lutte het volgende:
Ik zit al sinds tien voor half tien hier in de mediatheek en heb nog steeds niks gedaan.
Ja dat wel... Mijn PM/DM heeft sinds gistermiddag geen seconde rust gehad.quote:
geen dank voor de uitlegquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kruikenstad wist ik, het motto niet.Wel leuke uitleg.
ik en te vroeg ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef JJH het volgende:
Crazy, je bent een beetje te vroeg.
Goedemorgen trouwens.
Overmorgen pas carnaval, maar ik doe het er voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen dank voor de uitleg
[..]
ik en te vroeg ?
Wou ik ook maar zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Overmorgen pas carnaval, maar ik doe het er voor.
STUWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Craaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Hoe is het eilandbewoner ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Craaaaazzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
Niets te klagen eigenlijkquote:
Nou, ik vind het meer voor kinderen en mensen die alleen maar teveel zuipenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Verkleden is voor kinderen en homo-s!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Verkleden is voor kinderen en homo-s!
Jah goed hequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets te klagen eigenlijk![]()
En hoe is het met jou
tsss, carnavallen is coolquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het meer voor kinderen en mensen die alleen maar teveel zuipen
Fantastischquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah goed he
altijd met gekke mensen
Met teveel drank op is alles opeens coolquote:
Les 1: Carnaval draait niet om drank maar om gezelligheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met teveel drank op is alles opeens cool
Fantastibelquote:
Smakelijk eten meneerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat lunchen. Tot vanavond misschien mensen
vanmorgen nog verstuurdquote:
denk idd dan de verkeerdequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Blijf eens van die pilletjes met een mickey mouse erop af.
Naar Portugal?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had hem nodig... maar hij zit nog op school denk ik
Ik wilde weten of hij morgen of volgende week mee wilde naar SST
Dat is een stuk minder spannend. Live shows ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee endemol studio's in Amsterdam
joahquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder spannend. Live shows ofzo?
nee.. Vrijdag naar de tandarts.. Als de bacterie weg is, kunnen ze verder.. Dus ik hoop t maar..quote:
Succes.quote:
VOlgende keer beter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
het is me niet gegund
Ongesteld geworden
topjuryquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef JJH het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-The-Sing-Off.dhtml
Karin is een tof wijf. Een Tjeerd Oosterhuis weet serieus wat van muziek af.quote:
hiquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:26 schreef Kally het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Waarom fluisteren we?quote:
Leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
Ik heb de slappe lach
We hebben net een nep slowmotion gevecht gedaan hier
Met geluid en al, die kleine lag helemaal slap van de lachquote:
Ga op dat mormel zitten en flirten met die jongen, beide opgelostquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zit een heel lelijk meisje tegenover me in de trein.. Boggelrug, haakneus, een spijkerbroek zonder enig model erin aan, witte logge nike sportschoenen, een blauw wit waterafstotende jas, en ze kijkt heel sloom, en dat haar..heel pleuzig, en dat heeft ze dan zo plat mogelijk gemaakt, en een mislukte vlecht erin..
Daar achter zit dan weer een enorm lekker jongen I'd do him!!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Met geluid en al, die kleine lag helemaal slap van de lach
Schat, ik doe niks anders dan werken en achter alles aanrennen, ik heb hem niet meer gezien, en weet niet precies waar hij woontquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihihi.. Mormel is al weg... Die jongen is echt nice... Leuk kapsel, leuke kledij, en zaadvragende ogen! Haha
Weet je al meer over je buurjongen kall?!
Euhh Patrique?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
Er zit hier iemand in de trein erg te lachen om een topic, hij zit nu al een kwartier te greinzen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jaaaa. Hij is echt tof.quote:
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa. Hij is echt tof.
Een man van tegen de vijftig denk ik, hartstikke verwijfd maar heeft wel een vrouw en kinderen, en hij geeft sowieso goed en leuk les (hij kan heel mooi vertellen en weet ook echt heel veel) en vandaag ging ie dus vertellen over wat ie allemaal gestudeerd had enzo, en wat ie zo leuk vond aan Duits, en dat ie nu een cursus Spaans deed... Maar dat vertelde ie zo leuk allemaal.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik had wel een leuke lerares wis en natuurkunde
Haha, zo hebben wij nu een stagiair geschiedenis rondlopen die ook bij andere lessen erbij zit om te 'leren' lesgeven. Hij kwam de eerste keer binnen, en de jongen naast me: ik weet wat ik ga studeren... Ik: Wat dan? Hij: Wat hij studeert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo hebben wij nu een stagiair geschiedenis rondlopen die ook bij andere lessen erbij zit om te 'leren' lesgeven. Hij kwam de eerste keer binnen, en de jongen naast me: ik weet wat ik ga studeren... Ik: Wat dan? Hij: Wat hij studeert!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik benm het niet bos.. Ik kan even niet meer lachen..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Its coming![]()
![]()
Maybequote:
quote:
Daar dacht ik ook aan toen ik het had gepostquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter.
quote:
Een crazy ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik het had gepost
ik denk alleen nog maar in carnavalquote:
Is dat nu?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef JJH het volgende:
Miran, ben je het apple event aan het volgen?
neequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef JJH het volgende:
Miran, ben je het apple event aan het volgen?
dacht het wel jahquote:
Alleen de iPad 2 gepresenteerd of nog meer andere dingen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was nu, aan mijn timeline op twitter te zien is het alweer voorbij.
Alweer over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeZe gaan de nieuwe iPad presenteren toch?
en de batterij ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Alweer over.
De hele wereld weer lyrisch over dat er nu een camera inzit ( had gewoon al in de eerste moeten zitten), je hem nu al in twee kleuren kan krijgen en dat er een gyroscopisch ding in zit.
Ow, en er zit een snellere processor in en hij is platter.
Nog wat dingetjes geloof ik, maar niet echt gevolgd. Zag al wel wat op de FP staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de iPad 2 gepresenteerd of nog meer andere dingen?
Even wachten, samsung zal lang op zich laten wachten met een tweede tab, en ander grote zullen ook niet lang achterblijven. Oa RIM heeft al een blackpad aangekondigt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
maar jah, al bij al ben ik nog niet warm van de ipad2, er zijn teveel tablets nu in aantocht die al zoveel meer kunnen en stukken goedkoper zijn
Beeldbellen/Skypenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat moet je met een camera in een ipad
ik had de ambu al gestuurdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Owjah ik heb au
Heb triceps en biceps getraind nuAu aua au..... rob heeft me afgeslacht
Die van Toshiba is heel gaaf. alleen het merk ....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Even wachten, samsung zal lang op zich laten wachten met een tweede tab, en ander grote zullen ook niet lang achterblijven. Oa RIM heeft al een blackpad aangekondigt.
Augmented reality.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat moet je met een camera in een ipad
Dat was je vergeten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Owjah ik heb au
Heb triceps en biceps getraind nuAu aua au..... rob heeft me afgeslacht
De zwelling is aardig aan het afzakken gelukkig.. Het is alleen nog pijnlijk....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
Peter.
Gaat het al de goede kant op met je ontsteking?
Ik zit even te kijken naar die presentatie, en qua genoemde specs is ie beter dan de ipad2.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
http://thetoshibatablet.com/
Die tablet dus
Ah kijk aan, geen hamsterwangetje meer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De zwelling is aardig aan het afzakken gelukkig.. Het is alleen nog pijnlijk....
tjah iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar die presentatie, en qua genoemde specs is ie beter dan de ipad2.
Hel-din.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja ik moet jullie nog wat vertellen
MIJN ZACHT GEKOOKT EITJE IS GELUKT
Hoe lang?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
woeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
* Crazy-M sleept lutte in de polonaisequote:
Bij Hoevelaken linksaf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sleept lutte in de polonaise
bij 360/specs en dan in dat venster op specification klikken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen gegevens over het interne vinden zo snel. Qua processor en geheugen enzo.
quote:
Nope, alleen opsommen wat al eerder voorbijkwam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij 360/specs en dan in dat venster op specification klikken.
staat daar niet iets
Neuh, IK MAAK JE GEKquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Crazy hou eens op met schreeuwen buiten.
BART!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Crazy hou eens op met schreeuwen buiten.
ok hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, alleen opsommen wat al eerder voorbijkwam.
ANDERSquote:
dat had ik ook idd net gevondenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
Ik kan op internet alleen vinden dat ie een 'tegra 2' processor gaat krijgen, europese release voor de zomer.
http://www.gadget-review.org/toshiba-tablet-is-naamloos/
Tegra.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
Ik kan op internet alleen vinden dat ie een 'tegra 2' processor gaat krijgen, europese release voor de zomer.
http://www.gadget-review.org/toshiba-tablet-is-naamloos/
Appelsapquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK IK STA MET EEN NEGER OP DE FOTO
warmequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woei
Gefeliciteerd
als goed is heb je je zaad
Ik vind je zoooo lief hier, en die krullies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
kijk eventjes, anders opnieuw aanvragenquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind je zoooo lief hier, en die krullies.
Die andere is heloef toch?
nee de hamster has gone, het doet nog wel behoorlijk pijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah kijk aan, geen hamsterwangetje meer?
We hadden al collectief gelachen om die foto, je gaat op je huisdier lijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
in me kop. AU AU!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
Lutte, ik hoor nu oude Carnavals nummer
Ik heb unne spijker
Ik raak helemaal in de sfeer joh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
Lutte, ik hoor nu oude Carnavals nummer
Ik heb unne spijker
Op te lossen met pijnstillers? Of mag dat niet in combinatie met antibiotica?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee de hamster has gone, het doet nog wel behoorlijk pijn
maar da voel ik nie alleen want da heb toch iedereenquote:
hehe moet ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de sfeer joh.
WE ZAKKEN DOOR, WE ZULLEN NIET VERDORSTEN
Ja hoor dat gaat prima, alleen helpen die pijnstillers maar ten dele..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Op te lossen met pijnstillers? Of mag dat niet in combinatie met antibiotica?
ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk eventjes, anders opnieuw aanvragen
Heel goed, dank je, en met jou?quote:
Super goedquote:
U leeft nog?quote:
ik in morgen 15:00quote:
Carnaval?quote:
Gelukkig maarquote:
nee in de kroegquote:
nee is pas vrijdagquote:
Haai schatteke, ik mis je steedsquote:
Betaal jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee in de kroeg
[..]
nee is pas vrijdag
maar morgen begint mijn vakantie
Ik zei steedsquote:
gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu 6 coupons nodige staan op mijn prikbord
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Egels
Ik mag er geen van m'n ouders omdat ze 8 tot 10 jaar worden.
Ik ga er zo opquote:
Op mijn werk kan het echt niet, het is zo druk en ik heb het zo naar mijn zin, ben volop aan het rellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er heel de dag
Maar ik mis jou ook poepiedoepie
Weut ik veul.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze prikken alleen als ze opgerold zijn.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Op mijn werk kan het echt niet, het is zo druk en ik heb het zo naar mijn zin, ben volop aan het rellen
zie je ze al door het kantoor vliegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En wanneer vliegen ze elkaar op kantoor aan met nietmachines en passers?
Nou we hebben een nieuwe 1e centralist, maar die moet oppassen, hij snapt er geen reet van en doet heel veel stiekum en liegt en bedriegt en speelt mensen uit, en geeft anderen de schuld van zijn foutenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En wanneer vliegen ze elkaar op kantoor aan met nietmachines en passers?
Haai, alles goed?quote:
Wat een naaihond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou we hebben een nieuwe 1e centralist, maar die moet oppassen, hij snapt er geen reet van en doet heel veel stiekum en liegt en bedriegt en speelt mensen uit, en geeft anderen de schuld van zijn fouten
Nou ja ik zeg het gewoon in zijn gezicht, maar gewoon als hij op zijn plek zit op de centrale waar iedereen bij zitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een naaihond.
En jij bent bezig om het zich tegen hem te laten keren?
whehehe, wel erg danquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik zeg het gewoon in zijn gezicht, maar gewoon als hij op zijn plek zit op de centrale waar iedereen bij zit![]()
Hij probeerde mij ook een fout in het rooster aan te smeren, alleen hij weet niet hoe je de tijd in exel zet, en ik zei knul (hij is 5 jaar ouder) denk je dat ik zulke fouten maak in exel? Daar zat de manager bij maar goed hij begon
Kom bij mijquote:
Zulke collega's zijn niet leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik zeg het gewoon in zijn gezicht, maar gewoon als hij op zijn plek zit op de centrale waar iedereen bij zit![]()
Hij probeerde mij ook een fout in het rooster aan te smeren, alleen hij weet niet hoe je de tijd in exel zet, en ik zei knul (hij is 5 jaar ouder) denk je dat ik zulke fouten maak in exel? Daar zat de manager bij maar goed hij begon
Wat een lul zeg, hij zit er pas 2 maanden.quote:
Neen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Graseter het volgende:
Hans wil je mijn iPhone 4 kopen?
Hij heeft een unieke barst.
Het is Excel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je weet ff niet hoe ik er nu bij zitquote:
Katten all over?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je weet ff niet hoe ik er nu bij zit
Ja en dat ik te vroeg weggingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom bij mij
En ik pak die collega van jou die je verlof zat na te kijken wel
verradersquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dat ik te vroeg wegging
Zie sst dan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5
TAL zo *bam* net zo snel als WK '10 aan de 100.000 posts
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een ECDL diploma.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hoor jij heul niet te weten, apple nerd..
Jaquote:
Ik wou het net zeggen gatverquote:
Diploma voor gebruik van office producten.quote:
Ik kan ook office prducten gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Diploma voor gebruik van office producten.
stelt gee nruk voor
Lolque? Die jaarcijfers tot februari.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
En de meeste bedrijven weten niet eens wat het is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Diploma voor gebruik van office producten.
stelt gee nruk voor
Dus je hebt er niets aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
En de meeste bedrijven weten niet eens wat het is.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb een.... "ik heb het koud"-diploma
En bij Bol.com?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is wel een BOL2 diploma.
Ik kan nou bij een ICT Helpdesk gaan werken.
idd, het staat nog eens niet op mn CVquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
En de meeste bedrijven weten niet eens wat het is.
is al heel watquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is wel een BOL2 diploma.
Ik kan nou bij een ICT Helpdesk gaan werken.
Ik heb het tegelijk met mijn studie moeten doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom ben je er blij mee. Het kost alleen maar geld.
Ja ik weet het, slechtquote:
Ja ik ben blond en geen nerdquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het tegelijk met mijn studie moeten doen
jah ik ook. zat erbijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het tegelijk met mijn studie moeten doen
CRVtjequote:
graag gedaanquote:
Welke heb je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
Grasje, waarom vraag je niet waarom ik je iphone niet wil kopen?
gekkenhuisquote:
Ow hahaquote:
Weet ik niet, ik heb wel een andere vraag voor je omdat je zo zeurt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
Grasje, waarom vraag je niet waarom ik je iphone niet wil kopen?
blijkbaar wel, want het is hier avondquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwitserland zit niet in een andere tijdzone?
mja, ik wil morgen nog proberen 3 opdrachten af te maken op werk voor ik vakantie hebquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef crv het volgende:
[..]
gekkenhuis(en dat was het vandaag ook
)
Hey koest jij, over 2 weken zie je hem en hij is stukken groterquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb wel een andere vraag voor je omdat je zo zeurt.
Waarom koop je geen paars geverfde olifant met een groene tutu aan?
heb ik alquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
3 maar,quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik wil morgen nog proberen 3 opdrachten af te maken op werk voor ik vakantie heb
quote:
ik niet hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
En zo kun je zien wie de nerdjes in de SC zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even gamen denk ik....
sst is saai
Waaraan? Aan de emmer op hun hoofd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
En zo kun je zien wie de nerdjes in de SC zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |