Naar Portugal?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had hem nodig... maar hij zit nog op school denk ik
Ik wilde weten of hij morgen of volgende week mee wilde naar SST
Dat is een stuk minder spannend. Live shows ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee endemol studio's in Amsterdam
joahquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder spannend. Live shows ofzo?
nee.. Vrijdag naar de tandarts.. Als de bacterie weg is, kunnen ze verder.. Dus ik hoop t maar..quote:
Succes.quote:
VOlgende keer beter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
het is me niet gegund
Ongesteld geworden
topjuryquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef JJH het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-The-Sing-Off.dhtml
Karin is een tof wijf. Een Tjeerd Oosterhuis weet serieus wat van muziek af.quote:
hiquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:26 schreef Kally het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Waarom fluisteren we?quote:
Leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
Ik heb de slappe lach
We hebben net een nep slowmotion gevecht gedaan hier
Met geluid en al, die kleine lag helemaal slap van de lachquote:
Ga op dat mormel zitten en flirten met die jongen, beide opgelostquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zit een heel lelijk meisje tegenover me in de trein.. Boggelrug, haakneus, een spijkerbroek zonder enig model erin aan, witte logge nike sportschoenen, een blauw wit waterafstotende jas, en ze kijkt heel sloom, en dat haar..heel pleuzig, en dat heeft ze dan zo plat mogelijk gemaakt, en een mislukte vlecht erin..
Daar achter zit dan weer een enorm lekker jongen I'd do him!!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Met geluid en al, die kleine lag helemaal slap van de lach
Schat, ik doe niks anders dan werken en achter alles aanrennen, ik heb hem niet meer gezien, en weet niet precies waar hij woontquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihihi.. Mormel is al weg... Die jongen is echt nice... Leuk kapsel, leuke kledij, en zaadvragende ogen! Haha
Weet je al meer over je buurjongen kall?!
Euhh Patrique?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
Er zit hier iemand in de trein erg te lachen om een topic, hij zit nu al een kwartier te greinzen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jaaaa. Hij is echt tof.quote:
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa. Hij is echt tof.
Een man van tegen de vijftig denk ik, hartstikke verwijfd maar heeft wel een vrouw en kinderen, en hij geeft sowieso goed en leuk les (hij kan heel mooi vertellen en weet ook echt heel veel) en vandaag ging ie dus vertellen over wat ie allemaal gestudeerd had enzo, en wat ie zo leuk vond aan Duits, en dat ie nu een cursus Spaans deed... Maar dat vertelde ie zo leuk allemaal.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik had wel een leuke lerares wis en natuurkunde
Haha, zo hebben wij nu een stagiair geschiedenis rondlopen die ook bij andere lessen erbij zit om te 'leren' lesgeven. Hij kwam de eerste keer binnen, en de jongen naast me: ik weet wat ik ga studeren... Ik: Wat dan? Hij: Wat hij studeert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo hebben wij nu een stagiair geschiedenis rondlopen die ook bij andere lessen erbij zit om te 'leren' lesgeven. Hij kwam de eerste keer binnen, en de jongen naast me: ik weet wat ik ga studeren... Ik: Wat dan? Hij: Wat hij studeert!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik benm het niet bos.. Ik kan even niet meer lachen..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Its coming![]()
![]()
Maybequote:
quote:
Daar dacht ik ook aan toen ik het had gepostquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |